Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Har gått inn i Storebrand med 3000 aksjer på 44,85 planen er langsiktig å sitte med 5000 aksjer hvis den får den utviklingen jeg tror.

3 Likes

http://labiotech.eu/norway/

Snappet opp denne på HO

1 Like

Flyttet litt fra Episurf til Next. Hadde alt for lite next nå, og usikker på om vi får en dipp eller ikke i Episurf.

Edit: Og litt fra Alltele til Seamless.

2 Likes

Fra størst til minst:

Stillfront
Seamless
Funcom
Kontanter
PCIB

4 Likes

2 Likes

Ny liste fra størst til minst:

FUNCOM
PCIB
NANO
SF
PHO
STAR-B
TRVX

Noen endringer:Økte i SF etter 1.gode analyse og ut med GIG.

4 Likes

10 desember 2016

Portefølje 1 - Hovedkonto (+20,59% siste mnd)

Portefølje 2 - Min egen lille persjonssparing (-17,51% siste mnd)

4 Likes

Solgte Kongsberg gruppen med 2% minus. Utviklet seg ikke som ønsket og jeg vil ha penger på bok i tilfelle det skjer noe med pcib eller funcom.

6 Likes

Du har ikke PCIB… hva tror du eller vil du skal skje med PCIB? :slight_smile:

1 Like

Jeg ser helst at den kommer ned dit som jeg vil kjøpe. Jeg fikk ikke satt kjøpsordre så lavt jeg ville så la inn en så lavt som gikk an. Vil nok flytte ordren ned om jeg rekker det.

2 Likes

Solgte i dag Next og Episurf, beholder disse pengene i cash for å kunne ha mulighet til å gå inn i samme aksjer når jeg blir mer sikker på videre retning, eller når kursen er lavere.

Next ble solgt fordi det begynner å ligne på brudd ned, og vil i så fall heller prøve å få noen aksjer på neste støtte ned, rundt 100 kroner. Evt hvis det er et falskt brudd så vil jeg kjøpe tilbake på en høyere kurs.

Episurf fordi kursen doblet seg, men emisjon er fortsatt nødvendig og jeg synes den så ut til å dabbe av litt.

Ellers har jeg vel økt litt i Seamless siden sist da den falt uforholdsmessig mye uten at det har kommet frem noe negativt som vi ikke visste om tidligere.

6 Likes

Ny liste fra størst til minst

FUNCOM
NANO
(PCIB) kun t-retter
SF
PHO
STAR-B
----------Lytteposter--------------------
TRVX
G5EN
SEAM

Endringer:Solgt PCIB (kun t-retter igjen), Kjøpt G5EN fordi vi diskuterte den og SEAM fordi den ser billig ut nå. Solgt 20% NANO.

3 Likes

Noen av pengene får ligge og kose seg i AllTele og RNB mens vi venter på avklaring i Next og Episurf, men fortsatt er det meste av dette i cash. 3-4% er uansett et slags minimum så er egentlig fornøyd med å få noen aksjer til der. Litt bedring i porteføljen de siste par dagene.

2 Likes

Det ble en kort tur innom TRVX for min del og ca en tusing i tap. Måtte jo bare kjøpe tilbake de 10% av Nanoaksjene som røk ut på S/L da den brøt 100 kr. Har fremdeles tro på TRVX på mellomlang sikt men mener det er mindre risk i Nano ifht. tilgjengelig data.

Størst til minst:

• Funcom
  • Nano
  • Biotec
2 Likes

Gammel Portis

Ny Portis,

har kjørt inn litt mer penger i Portisen solgte index med lite tap og solgte PHO med 15% ish gevinst. Har økt endel i AXA, og kjøpt meg inn i Kitron. Begge deler er poster jeg nok sitter med i flere måneder.

Ellers ruller å går funcom.

2 Likes

Får poste ett slikt fancy diagram jeg også da

28 Likes

Du får få deg open office, så kan du lage wannabe excel diagrammer. Evt bare en gratis nordnett konto med sharewille

Ikke så farlig foreløpig, det er viskelær i Paint så jeg kan fjerne cash og 2 streker etterhvert :slight_smile:

6 Likes

Eller google drive.

Mulighetene er legio.