Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hvor mye penger har du investert

Ganske mange innom her som handler aksjer, jeg synes det hadde vært interessant å se på hvor mye penger folk har i aksjer og fond totalt for å se hvordan fordelingen er.

Varierer det mye så svarer du et antatt snitt over tid.

  • A: 0 - 50 tusen
  • B: 51 - 100 tusen
  • C: 101 - 200 tusen
  • D: 201 - 500 tusen
  • E: 501 tusen - 1 million
  • F: 1 til 2 millioner
  • G:2 til 5 millioner
  • H: 5+ millioner

0 stemmegivere

4 Likes

Satser på å kunne huke av kolonne 5 millioner + om et år eller 2 :money_mouth_face::rofl::+1:

7 Likes

Don’t we all, men ting er ikke så enkelt som man håpet stort sett. :slight_smile:

1 Like

Har rykket opp en kategori siden sist gang noen kjørte en slik poll. Delvis pga gevinst, delvis pga økt innskudd. :stuck_out_tongue:

7 Likes

@pdx burde kjørt en sånn poll åelig, hadde vært morro å se om ting endret seg

3 Likes

Og gjerne litt mer systematisk enn min med ujevn fordeling og alt som følger med.

1 Like

Må bare først innkassere fortjenesten i <skriv inn aksje man er forelsket i her>

9 Likes

vi investerer oss til et bedre liv :crossed_fingers: er lei av å stå opp grytidlig for å gå til en jobb en ikke ser noe fremtid i alikevel.

:person_climbing::chart_with_upwards_trend::calendar::heavy_dollar_sign::heavy_dollar_sign:

10 Likes

Ærlig talt så har jeg selv ikke tjent all verdens i starten, litt opp, litt ned. Men man lærer stadig.

2 Likes

Har rykket opp 1 hakk siden 2017 :sunglasses::sunglasses: Har litt innskudd men mest prOfitttt :money_mouth_face:

2 Likes

Ned et hakk, men cashet ut big :grinning:

4 Likes

Har hoppet opp to hakk siden start. Skal da nevnes at det i etterpåklokskapens navn bare var flaks. Ser jeg tilbake på en del av handlende mine den gangen så var de gjennomført på grunnlag av tipping, hype og hjerte. Nå er det bare å fortsette å dyrke frem et iskaldt børs hjerte og handle på bakgrunn av fakta og TA.

6 Likes

Det handler mest om informasjon og disiplin.

2 Likes

Hvor mye flaks må man ha før man kan kalle det dyktighet ? :laughing:

5 Likes

Hva med å bytte jobb? Er jo ikke nødvendigvis så glamorøst å ikke jobbe heller… :slight_smile:

8 Likes

Ca samme mengde cash som før, men er en bil, en liten båt, mindre gjeld og et par ferier rikere :+1:

7 Likes

Daytrader?

Er det ikke “influencer” som er det hotte å jobbe som nå. “Jobbe”.

3 Likes

Satser på å komme dit selv. Har heldigvis lite gjeld og det er utrolig deilig.

3 Likes

Det viktigste er at man har noe å gjøre som er morsomt og givende om det er en jobb eller en hobby eller annet er sikkert individuelt, men om man er stuck i en jobb som ikke gir en noe og man bare drømmer om å bli rik og slutte å jobbe da er det kanskje enklere å bytte jobb i første omgang

16 Likes

Det beste er jo en jobb man trives i som lønnes greit, så får man heller sjonglere no verdipapirer og kjøpe egg på tilbud for å komme greit ut av totalen.

Helsa er viktigst. :wink:

5 Likes