Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

ICE - Småprat

Update on sale of Ice Group Scandinavia Holding AS

Completion of the sale of Ice Group Scandinavia Holding AS, settlement of the dispute with GoldenTree and change of name

Annual report 2021

Har kikket på caset etter Lyse, og klarer ikke å finne noen grunn til at en ikke skal få en betydelig reprising av selskapet frem mot Q3 - Q4-22.
Balansen er grei, og jeg tror ikke at det vil komme emisjon på lavere nivåer enn der vi er nå. En emisjon er ikke usannsynlig, men jeg tror for min del at denne da vil komme i intervallet mellom 1,2 - 1,8, men jeg kan jo ta feil.
Mcap er 201 MNOK med en omsetning i grei vekst år for år. Verdiene i selskapet er klart høyere enn inngangen Lyse la til grunn, hovedsakelig basert på interessen fra budgivere som ble avvist på betydelig høyere prising.

EDIT:
Liker godt satsningen på Nice Mobil som jeg tror de sanker mange kunder på fra Talkmore o.l.

https://www.nicemobil.no/

Noe jeg ikke ser etter min korte kikke på selskapet etter inngangen til Lyse? Kom med kommentarer :slight_smile:

Slik jeg har forstått det så har Lyse kjøpt Ice av Ice Group, ikke Ice Group, dvs at det som er igjen i Ice Group ikke er mye verdt.

1 Like

Denne kom for en ukes tid siden:

Ikke satt meg inn i det - har heller ikke tenkt å gjøre det. Hva skjer med obligasjonslånet?
image

Får lese meg opp litt mer på strukturen etter salget. :slight_smile:

Financial calendar

Update following completion of the transaction with Lyse

New name registered