Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Noen som har sett på følgende?

TraDove - Unlock corporate demand for a token based business-to-business (B2B) marketing, sales, and trade platform.

BABB - The World Bank for the Micro-Economy

Orchid - The Orchid Protocol is the decentralized, open-source technology
for an Internet free from surveillance and censorship.

Kom over denne og synes den var interessant.

(30% BONUS om du er rask, hard cap på 2.8 mill i pre-sale!)

STREAMITY
Hva: P2P exchange platform

Kort fortalt er Streamity en desentralisert platform hvor to brukere kan «bytte» krypto mot fiat med hverandre. For de som kjenner LocalBitcoins så er konseptet her altså det samme med to vesentlig store forskjeller:

1). Streamity tar sikte på at folk kan bytte ALL krypto mot Fiat, ikke bare Bitcoin.
2). Streamity vil la realtids-børskurs styre vekslingsverdien.

Dvs. at du som bruker ikke angir om du vil selge en BTC eller ETH for $10 000 eller $10 dollar, men kjøper for gjeldende realtidskurs når man veksler til fiat.

Har lest whitepaper og mener de løser et stort problem (pr. i dag må man gjennom en sentralisert exchange for å handle krypto, hvis man i fremtiden kan kjøpe krypto direkte av naboen så slipper man å stresse med SEPA og transaksjonskostnader etc).

RED FLAGS?
I min søken fant jeg ingen. Det er litt lite hype rundt prosjektet men pre-sale er snart fulltegnet (hardcap på 2.8 mill) så jeg er ikke bekymret for mainsale. Man får også 30% Bonus i pre-sale så jeg syntes det var verdt å satse en slant.

Kilder
Hjemmeside: https://streamity.org/en/
Youtube: https://www.youtube.com/watch?v=Nvh62NWFUqc
Bitcoin talk: https://bitcointalk.org/index.php?topic=2519489.0

2 Likes

Når startet pre-ico?

Edit:

1 Like

Jepp, tipper pre-ico er utsolgt før 28.01- jeg er inne :wink:

Ikke utenkelig. Får gjøre en dd i morgen, og håpe på det ikke er utsolgt, hehe :slight_smile:

1 Like

Du har nevnt ganske store beløp til å investere i ICO’s før, kan jeg spørre hvor mye du gikk inn med?

Beløp er jo relativt, er fersk i kryptogamet men beholder strategien om å satse litt tungt på ICOer jeg har tro på. Denne er ikke en av dem og ser på den mer som et bet, eller dark horse om du vil.

Grunnen til at jeg kjøpte var at jeg først og fremst er drittlei transaksjonstid og kostnader mellom fiat og krypto, noe Streamity løser på en elegant måte (med smart contracts). 30% bonus og nesten utsolgt pre-sale var også fristende.

Det er andre ICOer jeg skal tyngre inn i, sparer kapitalen til disse. Beløpet i denne er tilsvarende ca. 1 eth.

1 Like

Må si jeg ble interessert i denne. Har egentlig lenge sett etter bra og enkle løsninger som ordner forholdet mellom fiat og krypto. Blir i mange tilfeller alt for mye styr på de diverse børsene.

Tror jeg tar ett lodd, mye fordi jeg også støtter saken.

1 Like

Jepp, det var min tanke også. Er med på en liten slant fordi jeg liker konseptet og støtter saken. Pr. nå er det altfor vanskelig og kronglete for folk flest å veksle fiat til krypto og tilbake. Liker også at Webversjonen av StreamDesk er klar, og roadmap sier Fiatgateway skal være klar ila. året (Q4 2018).

Med 30% bonus får man tokens på ca. 19 cent med dagens ETH kurs.
En grei inngang tror jeg mtp. token supply.

1 Like

Bare hyggelig. :slight_smile: Tror dette bare er starten , de gjorde Ico’en med null markedsføring så de fleste vet ikke om denne enda.
Den kommer på mange nye exchanges i dag, så også en tweet fra Yi hvor han sa han var på flyet til Tokyo, Biance har hovedkvarter i Tokyo tror vi havner der snart også.

1 Like

Vil få slengt in PolicyPal. De er ikke ute med whitelist enda men det bygger seg opp hype. Forøvrig håper jeg det blir ICO da det er en del salg til større investorer. Hard cap 25 mil USD. De er i paypal incubator og det ser generelt veldig lovende ut!

1 Like

Så ut som ICO vare til slutten av April, så det blir ikke mulig å få solgt seg ut om man er inne for rask profitt før i mai? Det gjorde at jeg stoppet litt opp da jeg må selge coins jeg helst vil kjøpe tilbake raskt :stuck_out_tongue: Og så må jeg ha litt til wepower og policypal.

Har gjort en rask og kort dd, kort oppsummert virket dette legit. Jeg tror jeg går inn med en liten pott, men ikke store greiene. Satser nok mer i Apex (om mulighet for mer enn 4 NEO), ArcBlock samt en annen ICO jeg snuser litt på.

Oppsummering:

  • Alle ansatte har profiler på Linkedin. 3 ansatte har vel og merke ikke listet Streamity, dog ikke helt unormalt.
  • Finner kun 1 av 4 advisors på linkedin.
  • Selskapet er juridisk stiftet og informasjonen stemmer mot offisielle registrere
  • Domenet er registrert på CEO privat. Eposten linker til denne siden: yandex.ru (sikkert noe gratis eposttjeneste). Domenet ble registrert i oktober 2017, og varer kun til august 2017.
  • Profilene på sosiale medier virker ikke noe form for mistenkelig
  • Nettsiden virker veldig bra. Siden tilgjengelig også på russisk og ser ut til å komme på kinesisk.
  • Scollet bare raskt gjennom whitepaper, den virker bra. Liker også at de har laget onepager.
  • Liker forøvrig at ikke en for stor andel av tokens går til team og advisors.
  • Finner ingen forumtråder hvor det diskuteres at dette er scam

Kun småting som trekker ned.

2 Likes

Mulig. I og med at prosjektet ikke har fått traction enda skjønner jeg de må ha såpass lang ICO - for å få inn nok $$. Fiat gateway kommer ikke før i Q4 så jeg tenker å sitte med det jeg er inne med her til da (med mindre den går 10x ved notering selvfølgelig :smile: )

Litt trist at halvparten av DD handler om å finne ut om noe er scam, og ikke om man har tro på produktet.

Du sier selvfølgelig noe der. Med det sagt gidder jeg ikke gjøre en DD uten at selskapet bak først og fremst har et produkt jeg har tro på og finner interessant.

2 Likes

Crypto Verden får en meget seriøs Bank Har ICO nå.

WePower kom ut med en melding nå. Latterlige 0.2ETH å investere nå. Etter fem timer er det mulig å investere mer om ledige tokens. Alt for å møte 49.000 whitelisters…

1 Like

Var mest en kommentar til hvor mange tvilsomme aktører det er. Trist at det trengs.

Var vel ikke helt uventet etter 50.000 i telegrammen deres.