Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Så spennende ut det, tok ihvertfall å startet whitelist før det stoppes.

Men for fremtiden, når du deler en referal lenke gi beskjed om det! :slight_smile:
Deler ikke min her da det er du som oppdaget ico men endre innlegget er du grei.

1 Like

Done. Ja ser spennende ut. Er jo en radikal innovasjon dette om en får kommersialisert dette og tjent penger. Verdt et lodd på 1ETH nå da med bonus slik jeg tenker.

@hagjan hadde det ikke vært for at du endret og sa ifra ville jeg ikke brukt linken din. Jeg har nå i hvert fall registrert meg med linken din. Det er litt irriterende når folk ikke sier det er en referral-link. Personlig synes jeg man skal si hva det er, og hva referral-linken medfører for den som legger den ut, og den som klikker på den. Jeg har ikke sjekket: kan du utdype?

1 Like

Fytti, noen drar dette med referral linker langt - annonsen under fører til denne linken: https://reg.thrivelabs.io/register?ref=c9fd750bfdd2265c. Jeg kan ikke se for meg at selskapet ville linket til registreringsskjemaet om annonsen skulle vært deres, da hadde linket til hjemmesiden deres, eller til linken de linker til via forsiden som er denne: https://reg.thrivelabs.io/register?button=3&key1=PhT3adv

Uavhengig av det, kanskje vi skulle laget en"gentlemen’s agreement" hva gjelder referral-linker?

image

Det er en ganske uskyldig måte å utnytte folks godtroenhet og latskap, heller det enn phishing! De samme kunne jo istedenfor å sende deg til en referral-side sendt deg til en lignende side og scamma deg helt…

Når det gjelder gentlemans-agreement synes jeg vi burde skjønne hva som er riktig/ikke riktig. Hvis det skal bli sånn at man skynder seg å poste alle ICO’er med referral-link, for å være den første, så blir det feil. Det må vises litt skjønn :slight_smile: For eksempel ville jeg tjent mer på å TRYKKE på en referral-link for LALAworld, enn å poste den (som jeg gjorde), fordi jeg kjøpte en relativt større andel tokens selv enn det de som trykket på linken gjorde.

Uansett mener jeg man bør opplyse hva referral-linken gjør.

Ble interessert i ICOen som Suppoman anmeldte i dag. Legger denne ut her før @novalusus gjør det :smile: Har ikke rukket å lese meg opp enda men får gjøre det i kveld. Har signa opp på whitelist.

Ladies and Gentlemen, CREDITS! :metal:

Hjemmeside: https://credits.com/en

Hva er det?
CREDITS is an open blockchain platform with autonomous smart contracts and the internal cryptocurrency. The platform is designed to create services for blockchain systems using self-executing smart contracts and a public data registry.

The platform can execute more than 1,000,000 transactions per second and has an execution speed of 0.01 seconds. Because transaction fees are minimal, high-volume applications are possible in a way that no other available blockchain can match.

ICO details:
Credits plans to raise between 15 and 20 million USD during the Pre-ICO and ICO. The company will only have access to 50% of the funds collected (max 7-10 million USD) during the first half of 2018. These funds will be used for development and marketing. Unspent funds will be unlocked after the full release of the platform.

ICO dates
ICO Feb 01st 2018 - Feb 28th 2018

ICO caps
Soft cap $15 mln USD
Hard $20 mln USD

ICO exchange rate
The total number of issued tokens 1 000 000 000.
The tokens exchange rate is 1 ETH = 5000 CS (CREDITS)

Token allocation
ICO - 60%
Bounty - 2%
Bug bounty - 2%
Founders - 15%
Advisors - 1%
Operation - 20%

According to the calculated budget of the project, the company will need 15-20 million dollars for the first year of operation. This includes development and marketing.

The project’s ICO model will allow the CREDITS team to quickly finish platform development and promote CREDITS use in the future.

Unused operation tokens will be blocked for at least one year, according to the following schedule:
10% frozen through 1 Jan 2019
10% frozen through 1 Jan 2020

Founders’ tokens
After the end of the crowdsale, these tokens will be frozen for one year.

1 Like

Satser på denne jeg. :grinning:

De har allerede et produkt. Gutten min ville gjerne ha Fortninte. Så dt passet bra :slightly_smiling_face:

Ja si det. Gjorde det samme jeg som andre her på forumet (inkl. deg selv på LALA og andre Tokens). Dette forumet skal jo brukes til å komme med tips, referals og å gjøre hverandre oppmerksomme/gode på diverse ICO/Tokens. Så om dere bruker linken er det vel 5% av det referal personen putter inn i Thrive…

image

Edit: burde kanskje kjøpt litt mer? :sweat_smile:

image

1 Like

Så vidt jeg vet har jeg aldri postet noe referral-link uten å nevne at det er en referral-link. Det ville vært veldig ulikt meg! Uansett har jeg som sagt klikket på linken din fordi du endret og skrev at det var en referral-link. Det er ikke for å være referral-politi altså :slight_smile:

Det er wait-list på denne?

Ja. Det som jeg synes er bra at de er linka til facebook, twitch, reddit , googel,twitter og telegram. Og en Softcap på 25 musd eller noe sånt. Ser ut som et bra Team og en god ide.

Så det er jo bare å prøve siden :slight_smile: Blir spennende hva de kan få til med oppgraderinger av siden med ICO.

Fra Telegram. Blir trangt om plassen :slight_smile:
17

Ja jeg Venter spent, Har satt meg opp for 2 eth.

1 Like

Er det mulig å bli med i etherium icos med alle ERC20-tokens fra MYW? Eller må de konverteres til ETH først… ?

De må koverteres til ETH @Rockefoten.


Vet hvert fall at en annen her var whitelistet for Apex ICO’en. Jeg deltok og fikk sendt over NEO, men nå viser det seg at adressen man skulle sende til har blitt endret for flere deltakere, og de oppfordrer alle til å vente med å sende noe mer. Kan visstnok være at siden deres er hacket, og noen har klart å endre adressen :see_no_evil:

Edit: denne ICO’en kan oppsummeres som totalt kaos.

  • I forkant var det whitelistning for 12.500 stk, denne ble stengt på under 10 min
  • 0-5000 på whitelist var sikret plass i ICOen, de resterende mellom 5001-12.500 var på venteliste, inkludert meg selv
  • Etter KYC virket det som om ting hadde blitt helt endret, og jeg var plutselig ikke lenger på venteliste. Pararelt har jeg lest på Telegram at folk som har vært sikret plass tidligere, har mistet denne
  • ICO’en var delt opp i ulike runder, 1 time = 4 NEO, 2 time = 10 neo, 3 time = 30 neo
  • ICO startet ved at det ble publisert en adresse på nettsidene til Apex. 5 min etter start ble siden vistnok hacket, og adressen endret. Ca. 1000 NEO ble sendt til denne adressen, og det foreligger ikke noe informasjon om Apex vil erstatte dette - jeg regner nesten med det.
  • Det var noe usikkerhet rundt runde 2, men Apex postet en “selfie” av CEO med riktig adresse, og runde 2 ble satt i gang. Jeg fikk så vidt reagert og sendt avgårde NEO, og 2 min senere var ICO’en over.
  • Ironisk nok spammet admins Telegram’en med bilder hvor det stod “crowsale sucessfully ended” :joy:

Nå gjenstår det å se om jeg er 14 NEO fattigere eller ikke…

Edit 2:
For de som sendte NEO til feil adresse (som ble lagt inn under hacken), så skriver selskapet:
We will make sure that users that have contributed NEO to the wrong address will receive their rightful amount of CPX. Only payments made to the specific address in the website will be honoured.

1 Like

Kinesiske icoer, alltid en masse dritt. :joy:

Hev meg på whitelist her, takk for tips :slight_smile:

1 Like

Ang. Refereum, har du fått tatt del i pre-sale?

Edit: Har i alle fall registrert meg. Her er min referral link https://refereum.com/?refid=8zswx9zh27

Jeg kom in på waitlist, vet du hva det innebærer? Får jeg muligens kjøpt tokens 8 februar?