Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Waitlist betyr venteliste. Du er på ventelisten til whitelist.

Slik jeg har forstått det så blir man vurdert på bakgrunn av hvor mange poeng man har tjent inne på https://refereum.com mens man er på venteliste. Litt rart opplegg i forhold til andre ICO’er!

Da har iungo startet distribusjon av tokens

1 Like

Jeg endte med bare 0,5Eth -kljøpt på 10% rabatt :frowning:

1 Like

https://globcoin.io/ - Nevnt ett par ganger. Det blir en slags USDT konkurrent på en måte, men med mye flere funksjoner blant annet bankkort. Første ICO forsøk gikk ikke så bra, tror det var flere årsaker til det. Men de har gjort om på det meste og starter på ny. Alle som var med i første runde har/får refund. Ville sjekket det ut. Hard cap er redusert fra 150 millioner til 12 millioner USD. Soft cap er nådd via private investorer. Nettsiden deres er ikke helt oppdatert enda etter endring.

1 Like

YES! Er på Credits whitelist! De har utsatt ICO til 15.02 pga. stor pågang. Noen andre med?

Synes konseptet er livet verdig, men har ikke helt skjønt hvordan de har tenkt å utføre. Hypefaktoren er vel ikke så altfor stor heller?

Ikke godkjent enda, står jeg er godkjent innen 2-5 dager så da får jeg nok plass. Men jeg har ingen forhåpninger om å få bli med… samme gjelder Arcblocks.

@Ginzink da er globecoin plutselig aktuell :slight_smile:

Jepp men hvor mye klarer vi få?

1 Like

Credits - Your whitelist status:
Within 2-5 days your application will be approved. Please keep track of the status in your personal account.

@VargVemund så bra :slight_smile: Da skal jeg legge inn mer info når det er klart. Venter også på bonusstruktur da den også endres :slight_smile:

1 Like

Ryktes at scammere stakk av med 1M USD ila noen timer

La ikke merke til det før nå, men nå har jeg fått mine coins!

Ja, man fikk dem med en gang man betalte faktisk :slight_smile:

Fikk WePower coins med en gang jeg overførte! :slight_smile: Synd det bare er 0,2 ETH men litt er bedre en ingenting.

Jeg og. Imponerende… sender vel over en eth klokka 1800. Hvis transaksjon blir avvist så blir pengene tilgjengelig med en gang?

De har åpnet for mer allerede. Wepower altså… ikke det som var varslet… amatører…

Pokker tror det var scam. Nettsiden var en annen men nesten lik. 1 eth ut av vinduet

1 Like

Hvilken side?

Hvordan fikk de lurt deg? Admin har skrudd av så ingen andre får kommentere på telegram, alt som evt kommer på PM har de sagt er scam.