Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Kjøp gjerne Audi om du har råd til det, så kan massene kjøpe Volkswagen.

1 Like

Er inne på Credits jeg også. Fikk godkjent 2ETH. Det får holde tenker jeg :slight_smile:

1 Like

Er credits enda tilgjengelig? Noen andre ICOer som burde sjekkes ut?

De neste på blokken min er VICE og Credits. Etter disse kommer jeg til å vente på NEX.
Hvis jeg får overført noe mer fiat i mellomtiden blir det å kjøpe det som er på billigsalg :slight_smile:

Ny ico på Neo Bridge Protocal, whitelist starter om litt over 2 timer
Bridge Protocal er lansert av de samme folkene som står bak Projectico.
De har blant annet hjulpet Elastos og OMG komme i gang, og mange flere.
Teamet bak er veldig dyktige og de kan dette feltet veldig godt.
Definitivt en jeg skal være med på

Bridge Protocol is building new tools and standards for businesses, KYC, and ICOs. The platform interacts with the NEO blockchain to allow users to manage their data more securely.

Using the protocol, companies and users can create a better whitelisting system. Bridge Protocol creates a new standard for whitelists, allowing users to verify themselves once and then participate in multiple ICOs.

https://www.bridgeprotocol.io/


https://bitcoinexchangeguide.com/bridge-protocol-iam-ico/

Edit: whitelist blir annonsert via telegram pga ddos attacks på websiden. Mest sannsynlig senere i dag.

vel, then har veldig hard konkuranse og du må ha mange x er på invistering for at det skall være vært d.
exempel:
La åss si at neo går ned i værste fall 50% mer så har du et tap du må dekke vis du kjøpte rett før fallet. Da trenger du høy avkastning på invisteringen fordi du fikk få neo per kr som gjorde at du fikk ferre tokens. Vis neo stiger med 50% etter du kjøpte og invisterte. Da trenger du høy avkastning fordi du bør slå avkastning på NEO. NEO har renter på selve NEO token, så da hadde d vært bedere å holde neo i en neo lommebok på datan å fåt avkastning på NEO uten risiko du får ved å invistere I ICO’er

Bridge Protocol har heller ikke first mover advantage. Hvorfor må dem lage en ny ICO vis dem alerede har en token, kunne jo bare lagd protocolen med den token dem alerede har eller airdroppa den til projectICO token holdere. Dem har nok penger etter den første icoen, så det er utvilsomt en cash grab. Markede har mange som gjør kyc både for ico og annen finans. Mulig det er mulig å tjene noen få kroner på denne ico’en men det er meget høy risiko samenlignet med andre ICO’er. Mye bane brytende som har langtids verdi og mange som har hype som gjør dem atraktive for investorer, men Bridge Protocol er ikke en av dem. Men vis asia går helt amok ved å invistere i neo ico’er og andre ico invistrings platformer flopper og bridge protocol tar over så er det litt x’er å hente. Men det er mye men her, 20x+ er det som er vanlig å se etter, det ser ikke jeg her.

Jeg har ikke funnet noen prosjekt som gjør det samme som Bridge Protocol, hvilke er de i såfall?
Jeg ser denne lett gå 20x, hva dem gjør er unikt og viktig, vil gjøre det lettere og lage ico på Neo plattformen og vil også få nye bra prosjekter til Neo plattformen.
De skapte Bridge Protocol fordi dem så mangler på Projectico som Bridge Protocol skal fikse.
Går Neo opp eller ned i pris pleier de fleste prosjektene på Neo og gjøre det samme så jeg ser ikke den.

Blockchain Brad har en bra video med intervju med CEO Bridgeprotocol/Projectico anbefaler og se den

kyc kontrakten er på neo så ico’en er på neo. Ingenting som sier at man ikke kan bruke en annen protocol som ETH eller andre smartkontraktprotocol. Dem jager bare penger med denne ico’en, men jeg tror denne ico’en kommer til gi max 15x, mest sansynligvis lavere. Sier ting i dette i denne videon som ikke stemmer med va som står sia dems. 50% ico er totalt uakseptabelt, dem får mer en capital i en ico og dem er allrede etablert så dem trenger ikke “runnway”

2 ico’er som er det samme (partnere og selskapet bak den ene ico’en er solide


Mange asiatiske projecter innenfor dette også som vi mest sansynlig får aldri høre om fordi dem ikke beregnet på det vestlige markede eller er lansert i lukkede kanaler

Den første du viste var søppel, ostKYC hadde noe for seg.
Har fortsatt ikke noe og si, Bridge Protocal skal være på Neo og blir en del av projectico.
Project ico har Hatt Omnisego, Elastos Kyber Network og mange andre kunder som er i topp siktet. Og det er teamet bak som grunnen til at jeg vil investere.
At du ikke greier og se verdien er ditt problem.

De tokens som du mente var et helt uansvarlig salg med bare 50% brukes slik.

Bridge plans to use IAM tokens as follows:
• 20 million immediately unlocked for bounty programs
• 200 million to motivate developers, attorneys and auditors to participate in the ecosystem
• 200 million will be used to cross-invest in other projects, which are in partnership with the
Corporation and used to enhance the Bridge ecosystem and create new microservices
• 80 million will be retained as contingency

Synes ikke det var så veldig uansvarlig

Dem sier dem var kunder, men likevel så nemner ingen av ico’ene nemt ovenfor dem på siden dems. Stor forskjell å låne ut konsulenter å faktisk ha en protokol som gjør en forskjell som dem vill tydeligvis gjøre nå.
Vel mange ico’er kommer til å bruke kyc.legal enten du mener det er søppel eller ikke. Mange kommer til å bruke bridge protocol bare at jeg mener at risken er for høy vs potensiell avkastning på denne. Har ikke sett gjennom ostkyc eller kyc.legal så nøye var et google søk på kyc ico. Mange har samme type løsninger itrigrert i en incubator for startups som vil lansere ico’er. Vanskelig å finne alle ico’er eller prosjekter i samme kategori.

Bare fordi du skummleser og har en mening gjør ikke den riktig. Jeg gjør alltids grundig research før jeg blir med i et prosjekt. Jeg lurte ikke på om Bridge Protocol var noe bra. Jeg vet at Bridge Protocal er et bra prosjekt. Ser du fra 7:30 i videon jeg linket over ser du noen av prosjektene i øverst i høyre hjørnet. Selv om du ikke greier og finne det så vil de ikke si at det ikke er der…
Kyc.legal mistet all troerdighet for mg når jeg leste dette fra faq:

Won’t access to the services of your agents be limited to the big cities?

No, not necessarily. The project does not plan to maintain a staff of agents. Almost anyone who is willing to go and confirm someone’s identity and verify his or her documents for $5-25 can become an agent. Like an Uber driver, it is enough for the agent to have our application, through which orders will be placed. If clients who would like to use this service appear in a certain region, we find local people who are willing to act as our agents.

Er det dummeste jeg har lest, hvordan kan man ta dem seriøs med dette?

Projectico og Bridge protocal har et veldig bra og erfaren Team og det er på grunn av dem jeg kommer til og investere. Risken er tilnærmet null fordi jeg vet at de har et produkt og dem har massevis av kunder fra før hvor flere av dem er helt i topp siktet.

Uansett målet mitt er ikke prøve overtale deg, du trenger ikke bli med for min del.

Det er faktisk ganske likt Norske myndigheters krav. To personer som ikke er i slekt (eller på annen måte har en finger med i spillet) med den som skal få underskriften bekreftet må selv skrive under på dokumentet. Det er ikke engang krav om å ha kopi av legitimasjon på disse to “uhildede” personene.

Synes det virker veldig spesielt med taken paa at dem skal bruke dette som verifisering til store ico prosjekt. Så ikke noe om de skal bruke 2 personer det hadde vært litt mer logisk.
Bridge Protocal skal bruke legale firmaer til dette, har mye mer tiltro til det.

1 Like

https://0chain.net/

Kom over denne i natt, virker veldig interessant. Signa opp for whitelist men ikke fått noe bekreftelse. Den har litt lite reviews men jeg er imponert av whitepaper og position paper. Liker også limited supply (400 mill). Ser ut som whitelist nå er closed, så usikker på om jeg kom inn, men kommer til å følge med på den!

Hva sier folket, hva er planen de kommende ukene?

Bli med på;

  • Vice
  • Credits
  • Annet
  • Nada, venter på bedre tider

0 stemmegivere

Hvilke fullførte ICOer som har blitt listet har dere fortsatt troen på?

Jeg har troen på Abyss. Ser ut som et kjempeteam. Et lodd for long term for meg. Og Bank og the future med som har erfaring med markedet . Og er inne på eiersiden for en del exhanger.

Abyss ser bra ut ja, men de kjører knallhardt på referrals og affiliate marketing, det liker jeg ikke helt.
Men ellers er selve Daico’ en kosher tror jeg.

Ellers blir det både VICE & Credits på meg @Biotec. Er ikke like hypp på Vice nå som før, pga. at jeg ikke har troen på å spre meg tynt på masse coins (ask @VargVemund ) - så hvis jeg går inn i den blir det for en flip (evt. får @Konamixx til å kjøpe dem av meg, han har sagt han skal ha et års-forbruk av Vice tokens :joy: )

Apropos - off topic: jeg tror @novalusus kan tipse deg om gode utsteder i Thailand @Konamixx (ref. chatten i dag).

2 Likes

Jeg ville tatt en titt på Globalicofund, pågår nå. Ikke så mye hype, men det er heller ikke poenget med den coinen i mine øyne (typisk noe jeg skal beholde i årevis).

PolicyPal har åpnet whitelist for de som har vært med en stund, etter de første 24 timene åpnes det for andre. Hadde sjekket ut PolicyPal, bygger seg opp bra hype!
Telegram lenker.


Lawrenson | PolicyPal Network CM:
Our existing Business, PolicyPal is VC backed licenced digital direct insurance broker that enables individuals to buy, manage and optimise their insurance policies. We are also Singapore’s first graduate from the Monetary of Singapore’s (MAS) fintech regulatory sandbox.

Our token sale will be focused on PolicyPal Network. PolicyPal Network is a platform built with a twofold vision of addressing key issues that overlap the fields of both insurance and cryptoassets in the world today.