Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Ja føler Credits er mer legit om de leverer en bra Alpha nå i morgen. Liker at de utsetter ico til vi får se produktet, tyder på at de vil opptre profesjonelt :slight_smile:

Veldig usikker på seele, men skal hive meg med på whitelist skal jo bare godkjenne 5k stykk, så her blir det mange om benet.

Er det noen andre som har gått inn i globalicofund?

https://www.globalicofund.com

Det man får er:

  1. Medeierskap i utvalgte ICOer
  2. Grundig due dilligence på investeringene som blir gjort.
  3. Informasjon med full analyse om ICOer - ikke en typisk Icobench-analyse som kan være kjøpt og betalt.

EDIT:

  1. Innvendig ro.
1 Like

Suppoman live nå: legger seg flat. Oh, the drama! :joy:

2 Likes

Ja, gikk inn med 2 eth. Virker bra, ser ut som dyktige folk. Men de må nok markedsføre seg litt bedre, for salget går litt trått…

1 Like

Merkelig at ikke flere ser fordelen med at andre gjør grundige undersøkelser rundt ICO’er for deg og investerer på vegne av deg. Det vil sikkert komme flere lignende fond, men poenget er jo først og fremst å kunne være med i seed-fase, og pre-ICO-fase der de færreste av oss vanlige dødelige har nok kapital til å kjøpe.

Feks Arcblock: jeg var whitelistet før presale men hadde ikke 100ETH å investere. Hadde jeg vært i et ICO-fond ville fondet investert og fått en mye høyere return enn dem som var med i public sale. Selv prøvde jeg å bli med i public sale men kom ikke gjennom nåløyet. Ganske irriterende når det har skjedd med 4/5 av de ICOene jeg har prøvd å være med i… Da er et ICO-fond perfekt…

2 Likes

Er folk klare til å hive seg på Thrive pre-sale imorgen rundt lunsjtider kl.11?

Er du direkte med da? Eier du ikke indirekte gjennom fondet? Og du kan ikke bestemme når du vil selge? Er jo det samme som å kjøpe fond eller enkeltaksjer?

Er whitelista, men har ikke helt klart å bestemme meg for om jeg blir med. Er en del andre ICO’er i disse dager jeg vil bruke ETH’en på men med såpass lav hcap og 30% bonus frister det jo å hive inn en liten slant. Merk at det er kl 10:00 norsk tid salget starter.

Ok stemmer. Ja er whitelista på Credits også men der foregår det mye rart som gjør at jeg virkelig revurderer mine 2ETH…

Nei fordi jeg knotet det til under kjøpet… Globalicofund har ICO nå, så fondet var ikke opprettet enda.

Jeg brukte Arcblock som eksempel. Pre-ICO varte mye lenger enn public sale, så “hvem som helst” kunne vært med. Så lenge de hadde 100ETH å investere… For eksempel ville et fond som Globalicofund kunnet vært med.

Jeg er ikke helt sikker på hvordan buyback blir, men tror man kan selge tokens direkte til fondet. Planen er at de også selges på exchanges. I et godt marked vil trolig GLIF-tokens være mer verdt enn underliggende verdi. Kanskje også hvis markedet er mindre godt, rett og slett fordi det ikke er ubegrenset med tokens, og få andre ICO-fond. Hvis Globalicofund kommer seg inn i noen bra ICOer og får en grei hype rundt det tipper jeg tokenverdi kan bli en del mer verdt enn underliggende. Jeg går inn i fondet for å slippe å ergre meg over ICOer jeg ikke får være med på, som en sikkerhet for å få vært med, og for informasjonen jeg får som tokenholder om kommende ICO-er.

Det er det samme som å kjøpe fond eller enkeltaksjer ja :slight_smile: Men dette er mer å sammenligne med et venture-fond enn et vanlig fond, siden det skal spesialisere seg på ICO og tidligere faser. Samtidig blir det mye mer likvid enn et venturefond siden de fleste assets i venturefond kan være låst i mange år.

1 Like

Ser absolutt fordelen med å være med i en pool fremfor å være med alene og i pre-sale fremfor crowdsale. Hva er adressen til ICOen?

(Du vet Arcblock skal gjøre meg rik? Ikke hat spilleren folkens, hat spillet).

1 Like

Ja nettopp…

https://www.globalicofund.com

Amen! Eller… rikdom er på innsiden vettu…!

1 Like

Det er aldri en kjedelig dag i kryptoland. I forigår brøt jo skandalen om Suppoman ut (du får Google Suppoman / Reddit om du ikke fikk med deg det). I går la Suppoman seg flat på Youtube:

I dag fikk han mer tyn av bl.a. Doug Polk:

Hele saken det handlet om, ICO’en SEELE som skulle ha whitelist åpning i dag klønet det til selv. Jeg satt og ventet på at den skulle åpne klokken 17.00, nøyaktig 17.00 kræsjet siden. Telegram kokte over av sinte folk. Vet dere hva de brukte for at man skulle tegne seg? Google Disk form. Disse skal være Blockchain 4.0 og de bruker google drive til en av sine ansatte for å kjøre whitelist. Damn.

I tillegg har det nå vist seg at google docs formen ble lekket på Twitter lenge før, slik at når man faktisk skulle tegne seg kl.17.00 så var det allerede for sent. Herremin… the drama :smile:

satt og ventet på Seele jeg også. Men ser i etterkant at det kan være like greit at siden datt ned.

Da jeg så at Google Docs kom opp som verifisering tenkte jeg Scam med en gang… jaja alltid viktig å gjøre sin egen due dilligence =)

1 Like

Nevner Hadron igjen. Det kommer en ICO der senere, men det er mulig å få prøvd å minet litt selv i forkant ved å bli med i aplha/beta. Dette er en AI som analyserer bilder. Community begynner å bli rimelig stort så det er en del kø for å få bli med. Man starter også med å kunne mine veldig lite, men kan stige i nivå ved “proof of care”. Man viser at man bryr seg om prosjektet og bidrar med å spre ordet så dette virkelig kan bli en stor AI.
Du kan mine med mobil, smartspeil, nettbrett, PC osv. Mining er via nettside. En del bug i starten (som forventet) men begynner nå å bli rimelig bra.
Er det interessant sjekk ut https://bitcointalk.org/index.php?topic=2142232.new#new

Se på det som pre sale med liten andel per bruker, men eneste investering er litt interesse :slight_smile:

Har du fått innpass som miner? @Ginzink har registrert meg, men ser ikke ut til å komme noen vei enda. Tenkte vertfall å prøve det ut og se hvordan det går, interessen ser ut som å være stigende som du sier :slight_smile:

Ja håper flere hoppet på når jeg først tipsa, er blitt trangt i døra nå! Er echelon 1 jeg :sunglasses: kom inn like før det tok av og var aktiv på telegram, var enklere å bli lagt merke til da. Starta mining som de 20 første eller noe liknende.
Men er nær 5000 nå, echelon alpha ser jeg på som urealistisk så er snart ferdig med mining. Skrur ned til 2 istedenfor 5 tabs i slutten for å hjelpe lenger med testing er planen.

Jeg hoppet på men har ikke fulgt med. Trodde jeg bare whitelista meg, så har det ikke skjedd noe siden. Fikk visst en mail 01. februar! Noe spesielt man må gjøre? Er det for sent å gjøre noe nå?

Aldri for sent :slight_smile: man må logge inn på dashbordet hadron.cloud/dashbord.
I tillegg må man i bitcointalk tråden skrive hvilket utstyr man har, detaljer om hvordan står i første post :slight_smile:
For å gå opp i echelon er det proof of care sol gjelder. Her kan du skrive innlegg på forum, dele Twitter og Facebook, være aktiv på reddit og telegram.
Eksempelvis kan jeg legge inn postene mine om dem her. Men jeg tror ikke jeg går opp til alpha, ønsker bare at prosjektet skal lykkes (synes det er idiotisk å hashe meningsløs algoritmer med mining utstyret) og dere får en bit av kaka :slight_smile:
Muligens litt feil gruppe, men de skal komme med ico senere så følte det passer best her da man ikke trenger mining rigg akkurat nå. Mynt inntjening er kraftig boosta i alpha fremfor hvordan det blir i drift, i tillegg er myntene man får en spesiell type (frem til de evt blir overført til annen lommebok) som teller mer i staking.

Da var jeg med i min første pre-sale pool. Kandidaten er https://www.hybridblock.io

Har ikke rukket å sette meg kjempegodt inn i denne men utifra admin i pool’en så skal de konkurrere med Coinbase. De er registrert i finansmekkaet Singapore, og når bredt med at de tilbyr en exchange og en «academy» hvor n00bs får innføring i all ting krypto. I tillegg har de en spesialløsning for folk som trader aktivt.

Alt i alt ser det bra ut utifra det jeg har sett av hjemmesiden. Skal lese whitepaper i kveld. Lenge til Crowdsale enda så man har god tid på å sette seg inn i denne om man er interessert.