Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Samme her. Hva er token price nå? 19 cent?

ETH krakka jo i natt så det er jo litt enklere å kvitte seg med ETH enn i går kjenner jeg :slight_smile:

Kommer de til å nå cap’en? Ser jo ut som de må i gang med round 3 her…?

05

Ser ut som jeg muligens er whitelista på thrive, men husker ikke hvorfor jeg gjorde det :stuck_out_tongue: noen her som er med på den?
Har egentlig ikke så mye jeg kan frigjøre til eth så tenker det går i PolicyPal

De økte limit til 9.99ETH nå pga. av det tenker jeg. Latterlig ICO dette her, men har nå hevet meg på med 10000 tokens. Så får vi se hvor dette ender etter hvert. Har egentlig ikke en god feeling men konseptet er såpass smart og bra at jeg måtte hive meg på når de slapp til mer enn 0.5ETH.

Hm, ja, var mange som trakk seg pga. lav contribution. Nå får de kanskje fyllt opp men fy søren så mye rot.

Fikk du tokens med en gang?

Ja jeg har 10000 CS tokens som vises både i Metamask og MEW

1 Like

Noen som vurderer ICO om 21 dgr?

1 Like

Jeg er allerede med på denne, liten pott - og ser rabatten er den samme som jeg fikk :slight_smile:

Var også inne med en liten pott her😄

Jeg og, men jeg skjønner ikke hvorfor det enda er rabatt?

Currrent har ett bra konsept synes jeg. Skal komme Ico her senere.

Her er refferal link til telegrammen til Current om noen vil sjekke ut den før de lanserer ICO

Så vidt meg bekjent droppet de ICO’en og hentet alt utenom. Som en “kompensasjon” gir de bort $4M i airdrop:

1 Like

Det er et lite prosjekt. Lite oppmerksomhet, så regner med det er derfor.

Såpass, det har gått meg hus forbi! Men da får man heller signe opp for airdrop :slight_smile:

Her er en ICO-pool som skal investere i

https://smartcontainers.ch/

Minimum contribution er 250 ETH, regner med ingen her har tenkt til å bli med på det alene.

Telegram-gruppen har denne adressen:

Bruker permablock for å sikre investeringen.

Jeg TROR jeg blir med med et par ETH :slight_smile:

Livestream AMA med 0Chain nå. :slight_smile:

Vet ikke om denne har vært diskutert, men har lest litt rundt og synes denne ser interessant ut:

De utvikler et system for sporing av produkter fra produksjonsstart til den er hos sluttbruker. Akkurat ferdig med pre-ico, registrering til ICO i april er nå åpnet.

2 Likes

Har bestemt meg for å prøve den ICOen, så har nå fått kontoen verifisert på siden deres. Blir min første ICO, så dette er spennende!

https://utrum.io

Har noen kommet over denne?
Det blir en av de første dICO som kjøres på Komodo plattformen. Sitter selv med Komodo coins, så blir spennende.
Har ikke lest meg opp, tenkte å høre om noen andre har gjort det, da jeg har lite erfaring med research for ico :nerd_face:
Har forstått at de kom opp for ca en uke siden. Så det er få følgere på Twitter, telegram osv.
Avventer litt.

Kikket litt på hjemmesiden. Uten å ha lest noe mer - basert på førsteinntrykket: det første du bør spørre deg selv er hvilken nytte tjenesten har av å være på en blockchain. F.eks fungerer tjenester som Instagram og Facebook fint uten, og alt trenger ikke å være på blockchain. Hvis du svarer ja, det er en fordel for prosjektet å være på blockchain, kan du gå videre med å lese whitepaper, se på teamet (har de erfaring fra bransjen? Når startet de med prosjektet? osv), sjekke LinkedIn referanser, lese om prosjektet på Bitcointalk og Telegram - og så sjekke token metrics.

Sistnevnte er kanskje det første jeg (og av og til det eneste) jeg ser på. Token metrics er enkelt: se på hvor mange tokens som blir tilgjengeliggjort og fordelingen av disse på team, crowdsale osv. Se se på pris pr. token. Sammenlign så dette med konkurrentene (hvis det er noen) og sjekk så mcap på konkurrentene. HVIS dette er et prosjekt som ikke er unikt, bør de bringe noe som konkurrentene ikke allerede har. Hvis så er tilfelle - så kan token metrics være med på å gi en pekepinn på potensiell avkastning. Det er selvfølgelig mye mer som skal inn i en skikkelig due dilligence, @Mr.Bee husker jeg hadde en fin bulletpunkt liste med ting han så på - finnes i denne tråden et sted.

Ellers: kjøpte meg inn i Morpheus Labs i dag. Fikk skikkelig god feelingen når jeg leste whitepaper og selv om teamet er litt ungt, så synes jeg konseptet er flott. Kjøpte meg derfor inn med det dobbelte av det jeg opprinnelig planla. Denne artikkelen gir en grei innføring i hva det går i for de som ikke orker å lese whitepaper:

De som vil kan være med i en pool som kjøres på Telegram nå. Lenke til pool’en finner du ved å melde deg inn i Tekinvestor ICO pool gruppen (se egen tråd).

2 Likes