Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Krypto: launchpads, early access, IDO og IEO; alert and watch list!

Ja, de botcha den ICOen fullstendig! Planen min var 5-6 eth i denne. Men, men. Lærdom til neste gang at selv om ICOen blir rotete så kan hypen være real. Arcblock var noe av det samme og den gikk (bare) 3x post ICO. Credits er/ var oppe i 500% i dag.

Kan jo være en faktor nettopp det at personal cap var så lav i Credits. På grunn av dette vil de som virkelig ønsker å investere mer bli tvunget til å kjøpe til en premium på exchange. Og de som kjøper tokens under ICO til ca. 5 000kr, vil kanskje ønske høyere prosentvis avkastning for å selge enn om de hadde investert et større beløp.

Greia var at de satte personal cap til 0.5 eth - så ble det ramaskrik, og så økte de den til 9 eth eller noe sånn helt plutselig. Etter at alphaen ble latterliggjort og dette stuntet med å øke innvesterbart beløp så synes jeg hele greia virket useriøs. Nå kan det fremdeles være den kommer til å faile men den fikk drahjelp av to ting i går: 1). Suppoman har hausset den i de siste tre videoen han har gjort og mener den kan gå 100x om ikke mer og 2). Den ble listet på KuCoin.

Aldri hørt om - hvorfor denne?

Samarbeid med ett av mine top bets i år.

https://www.avanza.se/placera/pressmeddelanden/2018/02/02/talkpool-ag-talkpool-och-joors-bildar-ett-konsortium-som-med-blockkedjeteknik-revolutionerar-den-mobila-och-digitala-annonsmarknaden.html

Er ikke så insatt i blockchain, tenkte kanskje noen mer erfaren kunde ta en titt om det er noe fine ting eller ikke.

Å, trodde de endte på 0.5, endte de på 9 altså? Uansett… Lett å være etterpåklok, men jeg tør allikevel å si at jeg prinsipielt er fornøyd med å ikke ha investert i denne. Tør hvertfall personlig ikke å tippe på hvilke ICOs som vil hausses av kryptokjendiser, men heller på hvilke prosjekter som har potensiale for å lykkes.

Hva har du begynt å interessere deg for krypto @babyrage? :flushed:

Nei lol, tenkte bare spørre de mer erfarne om TrueChain var noe relevant da de har samarbeid med ett av mina favoritt selskaper. Vet ikke hvordan man beregner noe sånt.

1 Like

Kan ta en kikk på den. Men virker som de alt har hatt ICO? Må finne ut når. Aldri hørt om prosjektet…

Edit: OK. Redeye artikkelen sier Talkpool skal basere sin blockchain på Truechain. Interessant. Den nye blockchain som Talkpool da lager skal hete Joorschain. Ut fra hva jeg ser i token metrics i artikkelen så ser det ikke så bra ut. Bare 35% allokeres til investorer. Videre står det ikke noe om hard cap eller total supply. Idéen virker heller ikke å være orginal, BAT gjør noe liknende, men da for web. Disse sikter seg inn mot mobil. Det er en del som alt er i mobilmarkedet (Dent, Electroneum), men ingen av disse driver med reklame. Må se litt mer på det men det var bare first thoughts.

P.S - @babyrage uansett så regner jeg med aksjen vil / burde gå på dette. De har lite å tape i og med at de baserer sin chain på en eksisterende chain og jeg regner også med de outsourcer en del (slik jeg forstår artikkelen). Går det bra blir det noen mill til dem og går det åt skogen så taper de vel lite på det?

Edit II: er egentlig det samme som ELEMENT har gjort i Norge. De har outsourcet arbeidet til Harmonychain og jeg regner med de vil tape lite om Iron token ikke selger bra i ICO.

Husk det er ofte markedsføring / hype som driver ICOer så lurt at Talkpool har med partnere inn mot akkurat dette.

1 Like

Helt enig med deg. Jeg hadde veldig tro på denne men så mye krøll som de klarte å prestere med ICOen så tenkte jeg teamet virker veldig uryddig.

Satser også på prosjekter jeg har tro på. 4/7 prosjekter jeg er inne i nå skal flippes så fort de kommer ut på exchange. Så øker jeg heller i de 2-3 som er igjen.

1 Like

Noen som skal være med på The Abyss ICO som starter idag?

Har sett litt på den men litt usikker på hyperating og liker generelt ikke sånn aggressiv referral kampanje som de har kjørt. Men utover det tror jeg jeg skipper den…

Litt samme grunn som at jeg dropper thrive. Har fått så utrolig med mails av de!

Ikke for å baisse men jeg er veldig glad jeg ikke innvesterte i Credits! :slight_smile:

Sier ikke at det er en scam altså, men det er noen veldig gode poeng som blir tatt opp her.

Starter den i dag. Er ikke ferdig håper jeg. Syns den ser bra ut jeg. Må få komme meg hjem

Enda gladere for å ikke ha handla den på 5x ico pris :stuck_out_tongue:

Jah, jeg ville aldri handlet den på 5x - de kommer jo (som oftest) ned igjen etter en slik pump.

Guys - Morpheus labs Ico live nå. 35% bonus til i morgen. De fikk inn 6200 ETH i pre-sale (!) :scream:

Skal du investere? Så spennende ut, men bare 1,3k i telegram og whitelist med Google form?

Jeg er med i pre-sale. Liker prosjektet veldig godt og vurderer å putte 1 eth til nå med 35% bonus.