Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Har jo ingenting med ordre å gjøre. Dette er kun en ny melding om at kanskje noen vil betale for å få Idex teknologi om et par-tre kvartaler. Tror dette er melding nummer 234 om samme tema de siste år. Fortsatt ingen ordre av særlig betydning. Tulleaksje som jeg dessverre har for mange sv

IDEX Biometrics scales distribution of biometric smart cards with Thames Technology

Ekstremt mange avtaler, men ikke noe bekreftet salg. Venter på den utløsende ordren.

1 Like

De bygger nok opp til en ny emisjon. Lurer på hva hvor prisen settes. Blir på kurs tenker jeg og de ønsker nok at den er på 1 kr

1 Like

IDEX Biometrics ASA - Contemplated Private Placement 24 May 2023

1 Like

Jaggu var du spot on der!

Bør prøve seg på 1 kr

Aldri i verden om det blir over dagens sluttkurs. Tipper 0.85-87

Jeg tror de må lavere i dagens klima. Gjetter mer i området 0,5

Tviler sterkt. Bare se på historien for Idex emmisjoner. Pleier veldig sjeldent å være mer enn 10% rabatt. Og ved emmisjonene har den alltid vært fulltegnet 2-3 ganger, da dem har noen invedtorere som garanterer for emmisjonen.

Skal ikke skryte av at Idex er flinke til å gjennomføre emmisjoner, men de både tar det raskt (i løpet av en dag) og vet at de alltid får fulltegnet det grunnet lojale investorere til en mini rabatt, samt at de lar kun de største investorene få muligheten til å investere(min 100 000 Euro) Forestill deg at de idag hadde varslet om en emmisjon om 30 dager. Kursen ville da ha rast nedover.

1 Like

:point_up_2: Spennende å se hvor mye dette spiller inn, det har ikke vært lett for disse selskapene å hente penger den siste tiden.

IDEX Biometrics ASA: Private placement of NOK 125 million successfully placed

1 Like

Synes dette var en bra deal i dagens klima. Sett mange emisjoner nå i det siste som raserer kursen fullstendig.

2 Likes

Husk dette er en rettet emisjon for «insidere». Har ingen tro på at dette var noe bookbuilding. De fikk beskjed om pris. Det positive er vel at det kommer en gladmelding om kort tid slik at aksjen gjør eg lite hopp. Dette var guleroten som de ble lokket med.

2 Likes

Bra tippet :100:

IDEX Biometrics and SELP to scale biometric smart card deployment globally

1 Like

Disse meldingene vil dessverre ikke påvirke kursen. Trengs ordre for å få aksjen opp. Vi skal nokk ned en tur på emi kurs idag

Hvilket område bør man pilke i dag. Trur dere den kommer ned i .085 ish.

Tror du kan få den for under 85

Fekk Litt på 0.85 på open. Får se hva som skjer utover dagen.