Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Innenfor hvilken dato tenker du kursen må nå 0,15,-? Og når tror du evnt ny emisjon blir nødvendig?

Om tegningsrettene løper ut, og de ikke innløses fordi kursen er under 15 øre, vil selskapet gå tom for penger innen få uker. Husker ikke når de løper ut, men det finner du ved å se på tidligere børsmeldinger. Eneste som kan snu trenden, er at de kommer med ett par saftige volumordre.

Tegningsretter A (Warrants A):

Siste handelsdag: 7. mars 2025

Tegningsperiode: 28. februar 2025 – 13. mars 2025

Utløp: Ubrukte tegningsretter A bortfaller etter 13. mars 2025 uten kompensasjon.

Tegningsretter B (Warrants B):

Siste handelsdag: 7. april 2025

Tegningsperiode: 31. mars 2025 – 11. april 2025

Utløp: Ubrukte tegningsretter B bortfaller etter 11. april 2025 uten kompensasjon.

1 Like

KONA I granted Mastercard Letter of Approval for IDEX Pay biometric cards

3 Likes
1 Like

Blir nok voldsomt imorgen da

Denne kom idag. Derfor kursen gikk fra 0,07,- til 0,14,- ca idag.

Ja den kom i dag. Det kan fort smelle skikkelig opp her de neste dagene:)

Kommer det en ordre fra KONA så tar det av🚀

Jeg har lastet opp noen millioner aksjer her!

2 Likes

Tror du det kommer en ordre ut av loa eller er det bare en viss vass melding som vanlig fra dette selskapet? De har holdt på med avtaler og samarbeidsmeldinger i 15 år.

Jeg tror og dessverre det ikke kommer noe avtale med det første. Tror og kursen faller imorgen og frem til Q4. Så får vi se hva de melder. :+1:t2:

Denne smeller opp tror jeg. Kona har begge kort nå. Snobbe variant og plast. Vært en plan bak dette?

Plan bak hva?

IDEX Biometrics receives IDEX Pay order for VISA biometric cards in MEA

2 Likes

Kult! Men kun et mini pilotprosjekt. Jeg venter på bestillinger i 10-talls millioner klassen før jeg evnt øker posisjonen min. Mye hype nå, så kan få kursutslag idag/imorgen.

Her kommer mer tror jeg. Ulmer

2 Likes

Ja får håpe det. Aksjen er rimelig utbombet når en salgsordre på noen tusen kort øker mcap med 30 %. Virker kanskje vel desperat.

Ja folk vet ikke at dette har skjedd flere ganger før allerede.
Tidligere Produksjonsordrer og Viktige Milepæler:

1. 2021–2022: IDEX mottok flere mindre produksjonsordrer fra kortprodusenter, særlig i Asia og Europa. Mange av disse var pilotprosjekter, med formål om testing og markedslansering.

2. 2023:

Mars 2023: IDEX annonserte en ordre på 30 000 biometriske betalingskort fra en stor aktør i India. Dette var på den tiden en av de større ordrene.

Mai 2023: Produksjonsordre på 50 000 kort for det asiatiske markedet.

Flere ordrer i 2023: Selskapet meldte om flere produksjonsordrer knyttet til samarbeid med franske IDEMIA og andre kortprodusenter.

IDEX Biometrics interim report for the fourth quarter and preliminary result for 2024

IDEX Biometrics ASA - Information about the first exercise period for warrants (Warrants A) issued in connection with the Private Placement and Subsequent Offering

Blir vanskelig å gå med på denne når kurs ligger på 0,8
. De får få lagt ut noen volum salg nå