He, he ja her kan vi smile hele veien til banken! IDEX stormer frem og det virker som om slusene er i ferd med å åpne seg for fullt. Her er det bare å hamstre aksjer med begge hender!
Her kommer det meldinger på løpende bånd, digg!!
Ja, hvem tør sitte på utsiden av IDEX over helgen? Her kan det komme nye kursdrivende meldinger før børsen åpner på mandag.
Hva tror du vi lander på i dag?
Helt ærlig så tror jeg vi lander på over 7 kr idag
Ha en trivelig børsdag alle IDEX aksjonærer og grattis atter engang med en god melding!
Ja, si det. Vanskelig å si, men vi bør ende betydelig høyere enn sluttkurs i går. Men samtidig vil nok tradere kaste seg over IDEX på morningen og dem skal nok ut i løpet av ettermiddagen. Da spørs det hvor stor kjøpsinteressen blir i ettermiddag. Men dersom USA åpner opp og børsklimaet eller er godt burde flere investorer finne IDEX interessant og da burde vi kunne få en slutt kurs i øvre ende av 6 tallet. Dog blir jeg ikke overrasket om sluttkursen bikker 7 tallet. For her er det mer å gå på kommende uke, sa brura.
Pre 6.12!!!
6.30!!!
Jeg solgte på 6,45, høydeskrekk! mulig jeg kjøper senere i dag
Solgte også nå. Får vurdere en evt ny inngang senere
Bare jeg som er dum å sitter på hånda
Jeg er med videre
Sitter jeg også, rolig. Orker ikke gå på samme smell å selge så altfor tidlig. Det har jeg gjort før!
Sitter ogå rolig i båten!
Har foreløpig plan om å holde i 12 måneder. Alt ettersom da velogmerke
kjøpte igjen:D
Ny twittermelding hos IDEX:
Lykke til fordi det blir snart veldig, veldig trangt inn døra!
Hørt om trange dører og jogge sko før men sitter nå rolig foreløpig. Kanskje denne er en god rakkett å sitte på fremover
Turte ikke å sitte utenfor, så gikk inn på slutten av dagen=) Mulig vi får en liten dipp, men nå skal det sittes rolig i båten! Det kan komme nye meldinger når som helst, ref. meldingen ang første bestilling. Denne er jeg long i!
Ser ut som det er mye spennende i gjere for IDEX både nå og fremover. Siste dagene er preget av tradere som er inne kortsiktig, kjøper og selger og herjer skikkelig med kursen. EN tålmodighetsprøve om man sitter å følger kursen minutt for minutt Den ble holdt over 6kr og vel så det igår, det virker positivt og ser lyst på kommende uke hva gjelder kursutvikling