Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Etter det eg kan sjå er det omsatt 100 aksjer Nasdaq i dag. Da blir det heilt tullete å bruke kursen i US til noe som helst.

Tror det er omsatt tilsvarende 278550 aksjer i dag, ca 780 000 kroner, ikke allverdens, men mer enn 100 i alle fall :sweat_smile:

2 Likes

Har du link?
Er det ikkje IDXAF?

For da bruker eg feil


image

IDBA er kanskje riktig?

3 Likes

Takker
Måtte lese meg litt opp her før eg fekk det til å stemme med kursen. Lære litt hver dag

INFRONT viser det samme


1 Like

Hva er forskjellen på IDXAF og IDBA? Fant artikler om at begge er Idex nasdaq🤷‍♂️

IDBA er den som er notert på Nasdaq, IDXAF er OTC

Over-the-counter (OTC) refers to the process of how securities are traded for companies not listed on a formal exchange. Securities that are traded over-the-counter are traded via a dealer network as opposed to on a centralized exchange

1 Like

Og hvordan regner man da om den IDBA når den står i 26usd? Tror jeg har misforstått denne noteringen litt.

1 IDBA aksje representerer en bolk på 75 vanlige aksjer

2 Likes

Ser foreløpig bra ut. Kjøper kom inn her på 2,77. Så får vi sjå hvor vi ender i dag.

2 Likes

Får satse på at treet er ristet ferdig nå

2 Likes

Registration of share capital increase in IDEX Biometrics 22 March 2021

Ansatt kjøp er vel bra :+1:

4 Likes

IDEX Biometrics Shipping TrustedBioT Fingerprint Sensors from its Mass Production Supply Chain

5 Likes

Screenshot 2021-03-26 at 15.42.46

3 Likes

IDEX Biometrics - CFO

Pleier vel ikke være et veldig positivt signal på kort sikt at CFO forlater skipet :thinking:

satser på de har noen “bedre” i kikkerten, :wink:

er ikke den stillingen i et selskap jeg forventer 1 mnd’s oppsigelses tid.

1 Like