Diskusjon Triggere Porteføljer AksjonÌrlister

IDEX Biometrics (IDEX)

IDEX Biometrics Shares as Board Remuneration 2020-2021

Grant of Incentive Subscription Rights in IDEX Biometrics 12 May 2021

ahhh. US Eastern time. Rota fĂŚlt nĂĽ. hehe

Forstår ikke denne nedgangen. Det kommer flere og flere avtaler. Men kursen går ned🤷

1 Like

Hva har de prestert de siste 10 ürene? Det mü komme større ordre inn, og omsetning. Ikke bare avtaler og løfter.

De er jo endelig pü oppløpssiden frem til mület

Er vel ikke snø’n som falt i 2020 vi snakker om lenger nå. Vi ser fremover? De står på trammen til å starte masseproduksjon. Eller har jeg bomma ?

3 Likes

Disclosure of shareholding in IDEX Biometrics 19 May 2021

Over 8% opp pü en blodrød børsdag er godkjent det!

3 Likes

image

2 Likes

19.5$ nasdaq tilsvarer kurs 2.15 pĂĽ OB ? Hvorfor er det differanse, burde det ikke jevnes ut?

IDEX Biometrics Receives Additional Production Order for TrustedBio™ Sensors

Oslo, Norway – 26 May 2021 – IDEX Biometrics ASA, a leading provider of advanced fingerprint identification and authentication solutions, has received an additional volume order for its TrustedBio™ biometric fingerprint sensors from an existing customer, a global smart card integrator and manufacturer transitioning from pilot to full production.

1 Like

IDEX BIOMETRICS ASA SPON ADS EACH REP 75 ORD SHS

1 aksje i USA tilsvarer 75 ordinÌre pü Oslo børs.

nyhetsroboten sover?
Oslo, Norway – 26 May 2021 – IDEX Biometrics ASA, a leading provider of advanced fingerprint identification and authentication solutions, has received an additional volume order for its TrustedBio™ biometric fingerprint sensors from an existing customer, a global smart card integrator and manufacturer transitioning from pilot to full production.

ser du har lagt det ut nĂĽ. hehe

Dette er viktig da :slight_smile:

Blir det snart noen penger for idex da ?

1 Like

Hvordan ser det ut teknisk her, den har brutt ut sv fallende trend ?

Nei, var oppe og testet motstand igĂĽr

1 Like

Helt sikkert, siden jeg solgte mine i gĂĽr :sweat_smile: