Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Spørsmålet her er vell når kommer emisjonen. Etter dei har kapital so er vell denne gull verd

Kommer ikke noe emi på disse nivåene nå tror jeg.
De har cash iallefall ut Q1 23 og med lanch og inntekter, hva om det ikke trengs emi:)

Grant of Incentive Subscription Rights in IDEX Biometrics 9 November 2022

1 Like

IDEX Biometrics Interim Report as of 30 September 2022

1 Like

IDEX Biometrics and Enqura to launch biometric smart cards in Turkey

2 Likes

Veldig til reaksjon ned i dag. At det var tynt med penger på bok kan da umulig ha vært så overraskende, så hvorfor så stort nedsalg? Noen som håpet på store inntekter i det kvartalet eller var det tradere som ønsket å knekke stop-losser for å kjøpe mer?

1 Like

Blir det emisjon?

Det er overveldende sannsynlig, men det har det også vært i et halvt år nå, så ikke noe nytt.

1 Like

Skuffet veldig på inntekter, de skulle iallefall sagt hva de kunne vært med de to store forskyvningene.

Ellers mye positivt som kommer her.

1 Like

Lyst til å kjøpe masse IDEX, men vil helst vente til emisjonsspøkelse er borte :stuck_out_tongue:
Kanskje jeg er litt grådig, men vil helst tjene mest mulig. IDEX i 2023 blir spennende uansett!

Tror ikke det kommer emi her før vi nærmer oss ferdig med q1 23, uvist hva kurs tilsier da, men med 10 nye launches og gode meldinger er det vel fare for at idex står høyrere da enn pr idag.

3 Likes

Idex er veldig spennende, men må innrømme att jeg solgte meg ut med 40% tap for en mnd siden. Jeg sitter klar med pengene til å kjøpe meg inn igjen men venter på emisjonen slik att eg ikke havner på minus 40% med en gang.
Ser nå ut som jeg må vente litt til. Det er et nerve spill å sitte utenfor når dei melder gode kontrakter.

1 Like

Tror ikke du behøver å være veldig nervøs. Jeg har dessverre sittet forlenge. Vent på emisjon og St de får en betydelig ordre. Disse samarbeidsavtalene er null verdt. Dette er et dødt case frem til da. Jeg deler ikke den grenseløse optimismen noen her inne har.

2 Likes

IDBA/IDEX: Card Launches and Production Orders Are Finally Happening.

Mon, November 14, 2022
The biggest payment card order landed to date is with First Abu Dhabi Bank which has three million members and is offering the card to all of them immediately. Cardholders do not have to wait until their current card expires but can get a fingerprint card on request. Fifteen percent of their members have already requested a new card and given that the lead time for IDEX is twelve weeks, we assume IDEMIA is already filling orders to go to FAB. Three million cards at a price of $3-4 per card yields revenues of $9-12 million for that one bank alone.

2 Likes

IDEX Biometrics receives volume production order as IDEMIA accelerates biometric payment card expansion

3 Likes

Nå snakker vi :money_mouth_face:

IDEX Biometrics ASA - Contemplated Private Placement

Hvilken pris var det på EMI. Hva vill denne åpne på i morgen. ?

Ser på andre forum att det vart på 1 kr.

Det var bookbuilding.

1 Like

Om de klarer 1kr emisjonspris er det fantastisk sterkt!

1 Like