Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Noen som ble redde og snøret på seg løpeskoa :slight_smile:

1 Like

Meg for fem dager siden:

Kjøpte på 4,42 i dag tidlig :smile:

Solgte igjen 10min senere på 4,35 :unamused:
Close på 4,92…

Jaja… loose small, win big… :wink:

1 Like

Tok en påfyll på 4,48 og har en ordre til som jg ikke fikk :grimacing: sell before News på denne har jg ikke planer om :love_you_gesture:

2 Likes

:+1::slight_smile:
Jeg mener ikke å si at noen burde selge, selv om jeg gjorde det. For meg var dette kun TA-øving i et selskap jeg ikke kan noe om. Derfor valgte jeg salg med en gang den gikk under nivået jeg satte. Hadde den ikke bikket under 4,35 i morgentimen i dag hadde jeg sittet fremdeles.

4 Likes

Heisan!

En god dag til slutt! Når jeg er inne å ser på grafen så ser det ut som det kan bli en meget kraftig stigning fremover. Neste motstandsnivå er vel rundt 6.10 eller der omkring.

Gleder meg til i morgen for da kan vi få et rally mot torsdagen :slight_smile:

Ha ellers en fin aften alle sammen!

3 Likes

Er det første gang de kjører en live presentasjon?

Da tenker jeg at det muligens kan være noe mer de har lyst til å vise frem.

3 Likes

Dette er en artikkel fra 26. Juli i år. Den ligger på IDEX sin twitter:

Lykke til!

1 Like

https://www.idexbiometrics.com/investors/webcasts/

Har en god magefølelse på at IDEX sikrer gjennombrudd innen nær tid! :slight_smile: Nyheter fra selskapet de siste par måneder signaliserer det.

Ser ikke ut til at markedet har tro på IDEX. Kursen sklir fortsatt nedover. Skal ledelsen komme med kursdrivende nyheter på presentasjonen i morgen, må disse børsmeldes i forkant. Men det må nødvendigvis ikke skje i åpningstiden i dag.

Kommer det ikke etter stengetid eller før åpning imorgen så er jeg redd den sklir nedover ja, akkurat nå virker det som den ikke går mer ned pga forventninger samt at den ikke går mer opp pga folk frykter at det kanskje ikke kommer noe mer… Mulig den tar et hopp slik som igår etter USA børsene åpnet… På lang sikt tror jeg det blir bra

Der forsvant den posten :slight_smile:

Mistenker fake salgsposter oppover, tenker du på den 115k posten? :stuck_out_tongue:

Ja, den ble slukt :slight_smile: den som lå på 4.68 å pressa!

Kommer nok en Bull oppdatering hær ja, ikke lenge til nå !

er det ordre eller andre store samarbeids avtaler så børsmeldes selvfølgelig dette. men det er da oxo andre ting som er kursdrivende for en aksje, og det er jo planene videre, guiding på fremtidig inntekt/markedsandeler osv osv Lykke til !

1 Like

Delee,denne igjen: kommer det noe bull her kan den gå skyhigh, en omvendt hode skuldre på gang her i det kortsiktige chart, den ligger i bunn av trend på mellom lang.
idex1508
idexkort1508

4 Likes

Heisan!

Må si jeg er spent på hva IDEX kommer med imorgen! Vi vet jo at regnskapstallene er røde. Jeg satser det kommer noe saftig som sender kursen til himmels i morgen og utover høsten.

Ha ellers en fin aften alle sammen!

2 Likes

Ikke helt fornøyd med avslutningen, men ser ut som raketten er i ferd med å ta en take off hvis det kommer noe kursdrivende, stay long

2 Likes

Litt skeptisk til trendkanalen din i dagchartet :slight_smile: Burde det ikke være konsekvent med hensyn til om du bruker kroppen eller skyggen som tangeringspunkt på trendlinjene? Her er en alternativ kanal slik jeg ser det:


I flg dette startet den bratte stigende trenden etter foregående OHS som bunnformasjon, men brøt ned under trendstøtten 09. aug. I seg selv negativt kortsiktig, men i positiv retning ser det viktigere ut synes jeg at stigningen var på høyt volum mens fallet var på lavt volum og ble tatt i mot på MA200. Litt konsolidering i dette området før videre oppgang kan være naturlig før et evt nytt rykk oppover. Ikke så mye som skal til før MA50 krysser over MA200 :slight_smile:

Forøvrig, in case history repeats, så er jo likheten fra 2015 ganske slående:

Men hvis nyheter i morgen så trenger jo lite av dette å ha betydning :smile:
Er forøvrig ikke inne selv ennå.

2 Likes

Jeg er ganske fersk på det her, så jeg setter pris på konstruktive tilbakemeldinger. Jeg har forsøkt å sammenligne mye med 2015, og det er slik jeg også prøver å analysere. Hvis du ser lengre opp her finner du at jeg kjøpte aksjen på rundt 3kr kun fordi jeg så at bunnen lignet både kursmessig og indikatorene var like som før oppgangen i 2015.
Det har funket for meg så langt, så holder meg til det:)



Jeg setter til og med starten av øverste trendmotstanden på nesten samme sted som trendlinjen i 2015.

1 Like