Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Er visst bare å finne fram popkornet denne Q2 presentasjonen nå kl 09:00 blir som antydet B U L L ! :popcorn:

2 Likes

Jeg må ta fram airpodsene mine, sitter på jobb :joy:

1 Like

Kan du holde meg oppdatert her ift hva du mener om presentasjonen?

Disse legendeutklippene dine, hvor finner du de? Tror det er tidlig for meg også her :stuck_out_tongue:

1 Like

http://hugin.info/131532/R/2210931/860923.pdf

3 Likes

Jeg tenker at dette betyr at bestillingene enten er klare eller på vei.

4 Likes

God dag!

Herlig lesing og hadde det ikke vært for ørene hadde smilet godt trill rundt hode :smile:

Her tror jeg det kommer meldinger om kort tid når det gjelder hvem som bestiller. De skriver hadde dette er fullført med kunder!

Som jeg har skrevet før har det ligget noe i luften!

Ha ellers en trivelig børsdag alle sammen!

1 Like

  • Denne sliden er faktisk ganske utrolig. Man har altså hatt en 3.5x økning i “customer engagements” siden YE 2017.
  • Merk også at dette ikke gjelder isolert sett “payment” men andre områder som “ID” og “access control” med flere.

Dette blir faktisk enormt.

3 Likes

En veldig kunnskapsrik CEO innenfor sitt felt! OG han har peiling på hvordan de skal markedsføre

1 Like

Og han smiler hele tiden:) Flott presentasjon…

De er klare til å sende dette avgårde allerede idag!!!

Omvendt hs på dags chart og ukes chart, godt tegn.

Hørte bare siste delen av presentasjonen, noen som har noe mer info? Fikk med meg følgende:

  • De er klare til å sende av gårde sensorer i dag
  • Alle bestillinger kommer ikke til å bli børsmeldt, bare om det er signifikante bestillinger

Ellers, veldig positiv Q2-rapport (lav cash-burn, klare for å sende sensorer, “extremely strong interest for its solutions” og det de skriver om ferdigstilte forhandlinger med kunder og alle bestillingene som er ventet). Har ikke lenger noen tvil om at denne investeringen blir bra på litt lengre sikt!

1 Like

Brudd på omvendt hs som har bygd seg opp denne uka

Er sikker på at toget setter fart!

1 Like

Jeg ser kun pris og ikke noe annet foran meg, men ser for meg at den brøt opp og fikk pullback ned på halslinjen før toget går:) har chartet i hodet:)

stoppet på blank 5

Halslinjen ligger vel på 5-5.05?

1 Like

Mulig min som er unøyaktig, som sagt fersk på det her, men tror 4,98 ish kom min på når jeg kikket i går, har det ikke her på jobb! Tror linjen skal på den grønne kroppen vel, da er det 4,92 ish? idexkort1508

2 Likes

Fin presentasjon, her kan ting gå fort

http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=92028257

3 Likes