Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

He, he ja her kan vi smile hele veien til banken! IDEX stormer frem og det virker som om slusene er i ferd med å åpne seg for fullt. Her er det bare å hamstre aksjer med begge hender!

1 Like

Her kommer det meldinger på løpende bånd, digg!!

1 Like

Ja, hvem tør sitte på utsiden av IDEX over helgen? Her kan det komme nye kursdrivende meldinger før børsen åpner på mandag.

Hva tror du vi lander på i dag?

1 Like

Helt ærlig så tror jeg vi lander på over 7 kr idag :slight_smile:

Ha en trivelig børsdag alle IDEX aksjonærer og grattis atter engang med en god melding!

Ja, si det. Vanskelig å si, men vi bør ende betydelig høyere enn sluttkurs i går. Men samtidig vil nok tradere kaste seg over IDEX på morningen og dem skal nok ut i løpet av ettermiddagen. Da spørs det hvor stor kjøpsinteressen blir i ettermiddag. Men dersom USA åpner opp og børsklimaet eller er godt burde flere investorer finne IDEX interessant og da burde vi kunne få en slutt kurs i øvre ende av 6 tallet. Dog blir jeg ikke overrasket om sluttkursen bikker 7 tallet. For her er det mer å gå på kommende uke, sa brura.

Pre 6.12!!!

6.30!!!

1 Like

Jeg solgte på 6,45, høydeskrekk! mulig jeg kjøper senere i dag

Solgte også nå. Får vurdere en evt ny inngang senere :blush:

1 Like

Bare jeg som er dum å sitter på hånda :thinking:

Jeg er med videre

Sitter jeg også, rolig. Orker ikke gå på samme smell å selge så altfor tidlig. Det har jeg gjort før!

Sitter ogå rolig i båten!

Har foreløpig plan om å holde i 12 måneder. Alt ettersom da velogmerke

kjøpte igjen:D

1 Like

Ny twittermelding hos IDEX:

Lykke til fordi det blir snart veldig, veldig trangt inn døra!

Hørt om trange dører og jogge sko før :stuck_out_tongue_winking_eye: men sitter nå rolig foreløpig. Kanskje denne er en god rakkett å sitte på fremover

Turte ikke å sitte utenfor, så gikk inn på slutten av dagen=) Mulig vi får en liten dipp, men nå skal det sittes rolig i båten! Det kan komme nye meldinger når som helst, ref. meldingen ang første bestilling. Denne er jeg long i! :grin:

3 Likes

Ser ut som det er mye spennende i gjere for IDEX både nå og fremover. Siste dagene er preget av tradere som er inne kortsiktig, kjøper og selger og herjer skikkelig med kursen. EN tålmodighetsprøve om man sitter å følger kursen minutt for minutt :stuck_out_tongue: Den ble holdt over 6kr og vel så det igår, det virker positivt og ser lyst på kommende uke hva gjelder kursutvikling :slight_smile: