Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

IDEX Biometrics (IDEX)

Det ble tatt 200K av den på 7.10 så den er real :slight_smile:

1 Like

Hehe ja så det :smiley:

Jeg heller fortsatt til LM sin teori om at noen må vite noe! Det skyter ikke en slik fart på no news.

Men jeg er happy uansett med utviklingen kursmessig jeg :slight_smile:

Det her er jo rett og slett litt uvirkelig… Ser vi 8 tallet i dag ??

Ikke mange som vil sitte utenfor før helg. Forrige gang kom det en kursdrivende melding midt på dagen…

Hva e kursen? Sitter med 15 minutter forsinkelse :unamused: offshore livet :roll_eyes:

1 Like

7,63

Ooooo :grin:

HOD var på 7.73

Hos DN Investor får du sanntid for 29kr / mnd :smiley:

Nordnet gratis sålenge du har bruker

Ah der sa du noe. Jeg har bruker på nordnet. Er bare ikke innom den så ofte, så glemte den ut. Bruker nordea sin, å den kan jeg vist ikke logge inn på her ute på havet. Da mobil ID ikke vil virke her.
Men takk for påminnelse :blush: da blir jeg selvhjelpt :+1:

1 Like

Har du prøvd å slå på wifi tale/anrop på mobilen. Sleit med det samme offshore også, men fungerte etter eg fant ut av wifi anrop.

Det vil virke alle andre steder enn på Goliat. Har slått på wifi anrop. Slått av å på telefonen. Har bare aldri virket her hos italienerene.

Nytt rykk pågang!

Posten fra 7.10 er flyttet til 7.40 :slight_smile:

Lykke til!

Hvor ligger den nå? Ser den ikke :joy:

Den røyk i to omganger, 406k og 420k

Kanskje han selger til seg selv :cowboy_hat_face:

Hurra meg rundt. Vil kjøpe mer, men kommer ikke inn :roll_eyes:

Om du kjøper på 7,38 eller 7,40 betyr vell ikke så mye hvis den begynner å gå slik som igår? :slight_smile:

Men kommer jo ikke inn på nordea. Da mobil ID ikke virker her ute på havet av en eller anen grunn. Skulle kanskje ringt inn til de å fått de til å handlet for meg

1 Like