Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

INDUCT Software đŸ–„

Hvis det er kontrakten med Statoil du sikter til, sÄ nei det har jeg ikke. Har forstÄtt det slik at det jobbes med en kontrakt. Vil vel tÞrre Ä pÄstÄ at dette er positivt, men kan ikke si noe sikkert fÞr det blir offentliggjort.

Triggere Q4:

  • Kontrakt med Statoil i boks
  • Cash positive Q4 2017
  • BĂžrsprisen Rising Star
2 Likes

We are excited to announce that world-renowned trainer Mr. Daniel Barth will be in Bengaluru to impart training on Design Thinking. Here is a great opportunity to learn USER-CENTERED INNOVATION APPROACH TO CREATE NEW PRODUCTS AND SERVICES.

We are pleased to reach out on our upcoming Two Day Workshop on ‘Design Thinking’ scheduled on 30-31 October 2017. Venue tentatively blocked in Hotel Vivanta by Taj, Bengaluru.

https://www.facebook.com/events/160626484523576/

Jeg vil tro at Karl Kristian Mydske (COO) har hatt en liten finger med i spillet nÄr det kommer til Statoil. Han ble ansatt i Induct Software September 2013 etter Ä ha jobbet i Statoil som Chief Innovation Officer.

http://www.inductsoftware.com/en/about-us/karl-kristian-mydske/

Ellers har jo Induct Software en god del rekke flinke mennesker som kommer fra et vidt spekter av selskaper:

Lise Kagenow - Mrs. Kagenow has worked with, and advised, government bodies in Denmark and the UK. As an advisor on the UK’s SE Innovation Advisory Service Lise helped to build the innovation capability and capacity of medtech businesses in the region.

Rafael Levy - Mr. Levy has worked as a consultant for open innovation projects in companies from several different industries, like IBM, TOTVS, Braskem, Petrobras, EMS, Votorantim, Saab, Cemig, EDP, TelefĂŽnica, VIVO, TIM, Claro, CSU Cardsystem, Banco Mercantil, Banco Bradesco, Samarco, Thales Group, Bauducco, and Festo.

Even NordstrĂžm - he also served as CEO in A-pressen and Chairman of the Board in TV2.

Audun Wickstrand Iversen - Mr. Iversen is Board member in Opera ASA since 2008 and Chairman of the Board at NextGenTel Holding ASA since 2015. He has also been in the Board of Mamut ASA. He has been working as a telecom and IT analyst and asset portfolio manager for 12 years with DNB, a leading Norwegian investment bank.

+++++ Mer info rundt ansatte kan leses her: http://www.inductsoftware.com/en/about-us/

For de som Þnsker Ä se litt nÊrmere pÄ noe av det Induct leverer, sÄ kan alle logge seg inn pÄ lÞsningen til Oslo Universitetssykehus:

image

http://www.idepoliklinikken.no/

Din idé gir verdi!

Innovasjon handler om Ä tenke helt nytt eller nytt om noe gammelt. Det er Ä ha et positivt og kreativt blikk pÄ det som ikke fungerer optimalt eller se behov som ikke er dekket. Vi tar imot ideer fra ansatte, pasienter, pÄrÞrende eller nÊringsliv. VÄr jobb er Ä hjelpe til. Vi prioriterer ideer som har stÞrst nytte for pasienter, pÄrÞrende og ansatte. Har du en god idé?

4 Likes

Vet @koe har etterspurt litt mer fra hva Induct faktisk leverer. Here you go :slight_smile:

1 Like

Takk @larsen, skal registrere meg og fÄ sett pÄ det :slight_smile:

2 Likes

Da har jeg tatt en titt, og kan ikke si jeg er imponert over det jeg ser der. Portalen ser ut til Ă„ ha vĂŠrt i bruk siden 2010, og nĂ„r jeg sier “vĂŠrt i bruk” sĂ„ mener jeg noen svĂŠrt fĂ„ “ideer” i Ă„ret. PĂ„ nettsiden er det ogsĂ„ dĂžde linker til f.eks. “ansatte” og “om oss” under idepolikinikken. Det har riktignok vĂŠrt litt aktivitet i det siste, men det virker som at det har Ă„ gjĂžre med at emnet rett og slett har blitt arkivert. Diskusjonsgruppene har ikke vĂŠrt i bruk pĂ„ 1 Ă„r.

Flere av ideene jeg trykker pÄ, kommer opp med melding om at jeg ikke har tilgang til siden, eller at siden er endret pÄ og at jeg derfor ikke kan se den. Blant annet den som ligger Þverst pÄ siden og den som er nr. 3.

NĂ„ er denne portalen riktignok gammel, sĂ„ jeg vet ikke om den er representabel for produktene som Induct har i dag. Layoutmessig minner den kanskje litt om Sharepoint, noe jeg ikke er sĂ„ veldig glad i. Den er imidlertid lite avansert, og bestĂ„r for det meste i en “editor” hvor man legger inn sine ideer.

Denne portalen er litt som jeg fryktet at produktene deres var. Nemlig produkter som ikke blir brukt etter at de er kjÞpt. Det sagt, sÄ er jo denne siden gammel og representerer nok ikke dagens lÞsninger.

3 Likes

MÄ si meg veldig enig i det du sier her @koe. Hadde vÊrt interessant Ä fÄ en kommentar fra Induct pÄ dette for Ä bekrefte/avkrefte at dette er slik dagens produkt er.

Liker veldig godt det Induct holder pÄ med men jeg kjenner jeg ble hakket mer skeptisk av Ä teste denne portalen.

1 Like

Det er nok et gammelt produkt ja, og det kosmetiske er ikke nok til Ă„ dĂžmme selskapet etter dagens status. Jeg vet de kommer med en nyere presentasjon av produktene de leverer. Denne jobbes det med i disse dager og vil nok vise oss litt nyere ting.

Induct bygger nok ogsÄ skreddersydde lÞsninger som gjÞr at ingen produkter er helt like. Denne portalen til Oslo Universitetssykehus bÊrer preg av et eldre design.

2 Likes

Designet er gammelt, men det er mye aktivitet der i fĂžlge Induct. At linker og slikt ikke fungerer er meldt videre og vil bli fikset av de som har ansvar for det. Oslo Universitetssykehus har 4 forskjellige lĂžsninger.

Det jobbes ogsÄ med neste generasjon som muligens vil vÊre tilgjengelig for testing i Desember. Er ogsÄ muligheter for at det vil komme noen screenshots av dette samtidig med forklaring pÄ mulighetene dette medfÞrer.

Jeg vil personlig vÊre med i testing av neste generasjon, sÄ vil nok poste det jeg kan poste her inne nÄr den tid kommer :slight_smile:

1 Like

INDUCT AS - CONTRACT WITH NORSK TIPPING

OSLO, 25. October 2017 - Induct AS has signed a software subscription contract
with Norsk Tipping in Norway.

Norsk Tipping is a government-owned limited company which offers games that
create excitement and entertainment. Norsk Tipping has 400 employees, and every
week the games they offer pay out millions in prize money. The games generate
profits for Norsk Tipping of NOK 12 million each day, profit that benefit good
causes.

The games include Tipping, Oddsen, Lotto, VikingLotto, Joker, Flax, Keno, Extra,
Nabolaget, Eurojackpot, Multix, and Belago.

The contract covers NOK 150.000 in yearly subscription and NOK 162.000 in
implementation services.

«We are very happy to welcome Norsk Tipping as an Induct client. We look forward
to help Norsk Tipping in achieving their strategic goals more efficiently" ,
said CEO Alf Martin Johansen in Induct.

This is a contract in the vertical Enterprises, which is one of the five
verticals Induct focuses on (Health, Municipalities/cities, Enterprises,
Education and Humanitarian sector).

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=437087

1 Like

INDUCT - NEW CONTRACT WITH OSLO UNIVERSITY HOSPITAL

OSLO, NORWAY - October 25, 2017 - Induct AS has signed a new contract with Oslo
University Hospital (OUS), which covers the use of the module ‘Project
Management’ at the Intervention Centre at OUS.

The Intervention Centre was established in 1996 as a national competence centre
with the following objectives;

  1. Develop new procedures
  2. Develop new treatment strategies
  3. Compare new and existing strategies
  4. Optimise and develop advanced imaging techniques
  5. Study the social, economic, and organisational consequences of new
    procedures

Since OUS became an Induct client in 2010, three other modules of the Induct
platform have been adopted at the hospital; ‘Innovation management’, ‘Procedure
Management’ and recently ‘Lean management’.

Induct has during the last two years signed subscription contracts with 17
of the 30 Health Authorities in all four health regions in Norway. The numbers
of subscription contracts is currently 23, which means that some Health
Authorities subscribe to several modules to support different business
processes.

“We are very glad to see the strong adoption of software in our home market
Norway. We will use this experience to strengthen our position in much larger
markets where we have a presence, such as Spain and the United Kingdom” said CEO
Alf Martin Johansen of Induct.

This is a contract in the vertical Health, which is one of the five verticals
Induct focuses on (Health, Municipalities/cities, Enterprises, Education and
Humanitarian sector).

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=437096

1 Like

http://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2017/10/Ny-kontrakt-til-Induct

1 Like

Kundelisten til Induct Software begynner virkelig Ă„ ligne pĂ„ noe. MĂ„ innrĂžmme at jeg er litt imponert over hva Alf Martin klarer. At selskapet skal gĂ„ ‘cash positive’ i Q4 2017 som lovet har jeg absolutt ingen tvil om. Jeg fĂ„r en sterkere og sterkere fĂžlelse av at Induct blir det fĂžrste selskapet som rykker ut av Merkur Market og over pĂ„ Oslo Axess eller Oslo BĂžrs.

1 Like


1 Like

Det er her Induct kommer inn i bildet :wink:

image


Q3 2017 og Q4 2017 kommer til Ă„ bli meget bra. Say no more :sunglasses:

1 Like

INDUCT - CONTRACT WITH LILLEHAMMER MUNICIPALITY

OSLO, 2 November 2017 - Induct has signed contract with Lillehammer municipality
in Norway

Lillehammer municipality (Lillehammer kommune) has signed an agreement for using
the Induct platform.

Lillehammer’s goal is to improve quality in their project execution process and
to manage their portfolio of initiatives more efficiently with Induct’s
collaborative platform. Also, Lillehammer sees the potential for using the
platform for citizen dialogue and employee engagement to further improve
services in the region.

The contract value for this standard municipality module is NOK 96.000 in
annual subscription plus implementation services fee.

"Lillehammer will increase their efficiency by including the process
methodologies described from KS and DIFI (“Prosjektveiviseren and Veikartet for
Tjenesteinnovasjon / Samveis) into the Induct platform”, says CEO Alf Martin
Johansen in Induct. “We see a large potential for several municipalities, not
only to share proven initiatives in a common portal, but also adopting Induct as
the solution for ensuring local execution and implementation of projects and
improvements, resulting in better and more efficient services to the people
living in the municipalities”.

This is a contract in the vertical Municipalities, which is one of the five
verticals Induct focuses on (Health, Municipalities/cities, Enterprises,
Education and Humanitarian sector).

Kilde: http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=437836

1 Like

Spennende! Jeg liker hvor mange avtaler Induct inngÄr, men synes det er litt frustrerende at det er sÄ lite informasjon om verdi.