Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

INDUCT Software 🖥

Kontraktene har rent inn siste halvåret for Induct, men det er pilot prosjekter. Sykehuset Sørlandet er en av de som har gått videre, det samme håper jeg Statoil også gjør :smiley:

1 Like

Noen andre kom meg i forkjøpet :wink: men jeg ønsker å fiske mer på lavere kurser enn det. Nei en slik aksje er for oss som er litt mer langsiktige og tålmodige.

1 Like

Du angrer ikke? De offentliggjorde jo kontrakt med Statoil idag :wink:

Angrer såklart ikke nei. Så jo den kontrakten, uten at det stod hvor mye den var verdt(?). Så da var det sikkert bare lommerusk :stuck_out_tongue: . Neida, men med så lite omsetning og lite som skjer, vil jeg jo heller putte penger andre steder. Uansett hva som skulle skje videre her.

1 Like

Jeg kjøpte enda mer idag.! INDUCT er den aksjen jeg nå har mest penger i, nesten litt for mye, men jeg føler meg ganske trygg. Kjøper alt som skulle legges ut på 15-tallet, så bare å legge ut neste uke for de som ønsker å selge på dette nivået :wink:

Går denne opp så kommer jeg til å tjene fett med penger her :smiley:

#HIGH-RISK-FOR-SURE

1 Like

Hvor høyt på 15tallet kjøper du? :wink:

Idag kjøpte jeg litt på 15.50, men har også kjøpt noe på 15.20 tidligere i uken. Kjøpte det meste på over 17 så snitter meg ned. Emisjonen var på 17 så må dra ned det jeg kan :wink:

2 Likes

Jeg fikk på 15.2 i dag

1 Like

Langsiktig posisjon?

Hvorfor skal det plutselig snu i år for Induct?

Var selv inne på 15.30 ifjor og solgte på 19.50. I år ligger jeg med snitt 16.90

De har mange store potensielle kunder som nå er i pilot :slight_smile:

1 Like

Foreløpig er det bare en lyttepost

2 Likes

Hyggelig å ha deg ombord @nofun :slight_smile: Du er en stabil og bra investor, så jeg ser på det som positivt at du har begynt å snuse på dette selskapet også.!

2 Likes

Jeg hamstret en god del mer idag. Tok postene på 15.10 - 15.20 og 15.50.

1 Like

Kanskje feil å si hamstret når det er omsatt 4k aksjer i dag ? :wink:

4 av 6 handler er mine. Jeg fylte på med totalt 3490 aksjer som tilsvarer rundt 50.000,-

1 Like

Dette virker interessant! Skulle ønske jeg hadde noe ledig kapital.

Men dette virker som et selskap som bare venter på å bli kjøpt opp av en av de store IT gigantene? Hvilke andre selskaper, software og konsepter konkurrerer med dette?

1 Like

Gammel (fra 2010) men interessant video:

OSLO, 25. april 2017 - Induct har inngått samarbeidsavtale med KS

  1. januar 2017 besluttet KS å inngå samarbeidsavtale med Induct, som annonsert
    i melding samme dato, for å utvikle en nasjonal delingsplattform for deling av
    innovasjons- og digitaliseringsprosjekter fra norske kommuner. Denne
    samarbeidsavtalen er nå signert.

KS er Kommunesektorens organisasjon i Norge. KS organiserer alle landets 428
kommuner, samt fylkeskommuner og et stort antall kommunale foretak.

Dette er en kontrakt innen vertikalen kommuner/byer, som er en av fem vertikaler
Induct fokuserer på (helse, utdanning, kommuner/byer, private selskaper og
humanitær sektor).

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=425470

2 Likes