Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

INDUCT Software 🖥

en 6 år gammel presentasjon vel og merke, men jeg synes den tydelig får litt mer frem hva produktet til Induct handler om.

https://www.slideshare.net/inductsoftware

@larsen: du som har kjøpt i dag ? :wink:

1 Like

Ja. Den ene handelen idag var nok meg ja :smiley:

2 Likes

Vinninga går vel opp i spinninga med tanke på kurtasje?

1 Like

Neh… hva har 50kr her og 50kr der å si når det er snakk om en god del mer penger enn det? :wink: Jeg prøver bare å føle på markedet :slight_smile: Samme som du opplever i NATTO vel, men ikke på en like stor skala (?)

Prisen for aksjen blir jo 15+39=54 kroner. Ganske dårlig utgangspunkt for å få noe særlig avkastning

2 Likes

Kan bli sett på som kursmanipulasjon når man kjøper bare 1 aksje og spreaden er så stor. Vær forsiktig :slight_smile:

Edit:
Har selv opplevd å bli oppringt av megler ifb. et kjøp hvor det var få aksjer involvert og lavt volum i aksjen.

1 Like

INDUCT AS - MINUTES FROM ANNUAL SHAREHOLDER MEETING 27 JUNE 2017
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=430556

INDUCT - NYTT STYRE

OSLO, 28. juni 2017 - Nytt styre i Induct

Med referanse til innkalling til ordinær generalforsamling tirsdag 27. juni 2017
er det valgt nytt styre i Induct.

Bjørn Gabrielsen er ny styreleder. For øvrig er Ingvild Myhre valgt inn som nytt
styremedlem, mens Øivind Magnussen, J. Robin Waaler og Alf Martin Johansen tok
gjenvalg.

«Jeg ser frem til å ta fatt på arbeidet med å lede Induct sitt styre, samt bistå
Induct med skalering og internasjonalisering av selskapet» sier Gabrielsen, «jeg
er også veldig glad for å få Ingvild Myhre med i styret. Hennes kompetanse og
nettverk er særdeles viktig i den fase Induct befinner seg i nå».

Ingvild Myhre har bred erfaring fra norsk og internasjonalt næringsliv, både i
ledelse og styrearbeid, blant annet fra Norges Forskningsråd, Telenor Mobil og
Network Norway.

http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=430566

1 Like

Kan se ut til at det er ABG Sundal Collier som har startet å leke med kursen til Induct. Legger hele tiden en kurs brems rundt 15. Sitter å tenker litt på om det kanskje kan være en start på kurs dump før en eventuell ny emisjon? Forrige emisjon på 17kr ble ikke noe av grunnet utviklingen i kursen. Kanskje de nå prøver å jobbe kursen nedover før de prøver seg på en ny emisjon? Dog kjørte Induct emisjon via Sparebank 1 Markets AS sist, så jeg tviler litt.

Noen var nettopp raskere enn roboten(?) til ABG Sundal Collier og fikk kjøpt seg opp helt frem til post på 16.90. Kursen står nå i 16.90 men ABG roboten(?) var kjapp med å legge en ny brems på 15.00 :wink: Moro å følge med på.

1 Like

Vaker på kurs 15 igjen og ABG roboten(?) med 2000 aksjer. Omsatt for 242 456kr er en bra dag for Induct aksjen, lenge siden jeg har sett så “høy” omsetning :wink:

1 Like

Han som ønsker å kjøpe 10K til 14.00 kan renske hele veien opp til 16.90 om han vil :stuck_out_tongue: Den salgssiden er et sjeldent syn… 2000 all the way.

Samtlige som har plukket 2k fra ABG i dag, vel? :smiley:

Kan se slik ut ja :wink: ABG legger ut 2K så fort posten tømmer seg.

Skult ordre. Kan være en i det gamle styret som skal ut?

Enten det eller dumping før et eventuelt nytt forsøk på emisjon? I don’t know.

Lå en ordre på 12 000 aksjer totalt på 15.00. Jeg tenkte jeg skulle “leke” meg litt så la ut alle mine til salgs på 15.00 også. Ble en stor ordre. Ventet 1 min så fjernet jeg den. Da forsvant også de andre aksjene og nå ligger det bare 2000 der igjen. De andre på 2000 som lå videre oppover ser også ut til å ha forsvunnet. Mye rar ordrelegging her nå.

Spennende dame!

Ingvild Myhre (nytt styremedlem):

Ingvild Ragna Myhre (født 12. april 1957 i Narvik) er en norsk sivilingeniør og forretningskvinne. Hun har bakgrunn som leder i Alcatel Norge, Telenor og Network Norway. Myhre er i dag tilknyttet Rådgiverne LOS og er fra 2011 leder av Norges forskningsråds hovedstyre.

Myhre er styreleder i Simula Research Laboratory (fra 2007), de Network Norway-eide teleselskapene Lebara og One Call og fiskeoljefirmaet Norway Omega og nestleder i styret i Norsk Tipping (fra 2007) og Qt Software (fra 2007). Myhre er også styremedlem i Folketrygdfondet (fra 2004), allmennaksjeselskapene TeleComputing (fra 2004), Simrad Optronics (fra 2005), Data Respons (fra 2006) og Hurtigruten ASA (fra 2008) og aksjeselskapene Forskningsparken i Narvik (fra 2000), Uroboros, Backe (2005), Pock Mobile, Scan & Pay, Center For Corporate Diversity, Dark, SimSurgery, Multiconsult, Mobile Norway, Norsk eiendomsinformasjon (2006–2007) og ObexCode (fra 2009).

Hentet fra Wikipedia: https://no.wikipedia.org/wiki/Ingvild_Myhre

2 Likes