Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

JumpGate Småprat

https://www.tiktok.com/@wildshadegame?is_copy_url=1&is_from_webapp=v1

2 Likes
3 Likes

Hva skjer i denne? Noen som vet - eller er det bare tradere som pumper kursen :thinking:

Ser aksjeanalyser.com kjører full rulle med annonsering i nettavisen og på egne nettsider.
Bruker å ha den effekten med sine abonnenter, så vel det samme med et biotek-selskap for noen måneder siden.

Ja. Bolaget går inte speciellt bra.

Ok. Aksjeanalyser som er inne i bildet.

Dette selskapet har jo et enormt potensial, og produktene går som det griner. Det ventes flere positive meldinger i nær fremtid.

Dyrt priset va hva de tjener og pipeline

Det har vært en helt enorm interesse for spillene deres, og vekstpotensialet er veldig stort her.

Kan du poste linker til noe som bekrefter den enorme interessen? For de vanlige tjenestene for å tracke utvikling viser heller laber interesse

Spillene er lastet ned i veldig stor skala på kort tid. Er du ikke enig i at det vitner om stor interesse?

Alt i alt hadde de i november 2021, 155 millioner nedlastinger totalt.

Jeg mener at det vitner om en enorm interesse for spillene deres.

Problemet er jo at nedlastingene ikke fører til noe særlig med inntekter :slight_smile: Wildshade som kom i november virker uansett å være hakket mer lovende så blir interessant å se hvordan det utvikler seg framover.

Jeg forstår. Hva tenker du om påstandene om at Netflix kanskje kan være interessert i spillene? Realistisk?

Netflix høres ut som ønsketenkning frem til noe er børsmeldt.

1 Like

Er du i aksjen?

Nää, saknar verklighetsförankring och som någon sa går Jumpgate med kraftig förlust samt lär fortsätta göra det en bra tid.

Resultatet lär inte förbättras nu i kommande Q1 rapporten.

Det er vel kanskje derfor dette kan være en vanvittig vekstaksje, potensielt sett- siden potensialet åpenbart ikke er forløst. Jeg synes hvertfall casen ser veldig spennende ut.

Teknisk ser aksjen svært lovende ut per tid.

Vet ikke om det er en trend, men her er nå ett oppkjøp allerede meldt fra USA på svensk spillselskap:

1 Like

Leovegas er vel strengt tatt gamblingselskap.

1 Like