Er livsfarlig å være ute av aksjen pga potensielle myheter om flytting over på hovedlisten eller oppkjøp…
Blir i denne aksjen til den har nådd 180kr
Det hadde ikke vært feil med en endelig bekreftelse av dato for notering på hovedlisten, i løpet av nærmeste framtid
Er klar over det. Men har tro på en liten tur sørover før vi skal fortsette himmelferden. Skal snarlig inn igjen.
Håper for din del at ikke det kommer en melding ila neste uke da
For da kan det fort ta av igjen
Ikke tenk på meg, jeg er inne igjen Med litt fler aksjer enn tidligere.
Oppskrytt å stå utenfor!
Håper du får plukka på de aksjene som dumpes nå
Dette er en fb gruppe for aksjonærer i kahoot.
Er denne på billigsalg nå tro ?
Entry TP for meg er 95, får se om jeg får ønsket mitt
Mye gevinstsikring denne uken, hvor lavt skal vi, nå har den jo faktisk duppet under siste kjøpsprisen til Hanoa og Softbank
Mtp. årsrapport, forhåpentligvis mer nyheter om børsnotering og kanskje Nasdaq, så virker det jo rart å selge seg ut nå?
Hovedindeksen faller og da er det vel ikke så rart.
Er vel mer S&P 500 som er årsaken enn hovedindexen. Når det snur til grønt over dammen skal du se det snur her også. Kahot var uansett overkjøpt i mine øyne. Håper på ny inngang på 90-95
Oslo børs har falt flere dager, mens sp500 har vært grønt…
nei, det stemmer ikke
sett kursene ved siden av hverandre siste 5-10-15 dager og se. Stor korrelasjon
På tide med en ingang snart kanskje🤔
Kjøpte mer nå. Dro opp snittet en del, men når jeg ser slike poster blir flagget…
Blir knekkebrød og nudler i helgen på meg etter denne uken
Fikk ordnet meg 250 nye aksjer på litt trading, kunne vært mye mer, men orker ikke kjøre så risikabelt i Kahoot når vi er så nærme kvartalsrapporten. Ikke at jeg tror selve rapporten blir så kursdrivende, da hovedtallene er vel allerede kjent? Men info om børsnotering og evt. noen overraskelser hadde vært kjærkomment.
Fikk plukka en del aksjer på 98, håper det er sånn ca bunn… Vanligvis pleier jeg å kjøpe på topp og selge på bunn, men tenker det er på tide å revurdere den strategien…