Minus 17 % sier vel det meste, og man kan vel samtidig lure på hvorfor en viss storaksjonær fikk det travelt med å lette seg forrige uke…
Mange som har kjøpt de siste dagene som plutselig ble langtidsinvestorer i dag
Jeg satt fristende på kjøpsknappen tidligere i dag, men valgte rett og slett å la være. Jeg har null peiling på hvor langt de kan gå ned videre, eller om/når de får en rekyl. Det eneste jeg ser er at Mcap fremdeles er rett i underkant av 22 mrd etter dagens fall.
Følger med på denne videre
Kjører en swingtrade fra 25.9, med SL 25.
Føler med deg. Har en følelse av at gappene fra oppturen vil bli fylt med tiden. Det er så nedadgående som man får det. Venter heller til vi ser trendendring, selv om man da går glipp av de første 10-15% på bouncen.
Prøvde meg på et par swingtrader i dag med men det gikk dårlig. Himmel og hav for en kollaps.
Selskapet har vært ekstremt dyrt i lang tid. Kommer vel ikke som noe sjokk at den begynner å få en mer riktig prising? Muligens den aksjen på børs som har vært villest priset noen gang når den nådde 120… Synes fortsatt den er dyr gitt ekstrem vekst fremover…
Var kanskje ikke så ufattelig glup hun analyse dama alikevel. Meglerhusene blir verre og verre for hver måned som går. Ingen peiling
Jeg synes også selskapet er ganske dyrt priset mtp. veksten de har meldt de siste to kvartalene.
Meglerhusene er prisgitt de samme psykologiske mekanismene som oss; dvs. FOMO og greed.
Hermanrud innrømmet i intervju i går at det er lettere å være blasé med andres penger enn sine egne…
Er det ny trading halt ?
Flere hele tiden, slik at den ikke skal falle under -25% virker det som
Softbank er vel fornøyde nå.
Hva tenker man om scenarioet at Softbank bare kjøper hele skiten nå?
Har de penger til det da? De har jo gått på smell etter smell.
Tror nok at de lett sluker Kahoot om ønsket skulle være tilstede
Tror d skjer fortere enn man tror
Hvor mange prosent har de i dag?
Kanskje de som kjøper på 43
Beste som kan skje er at de laster over markedet slik at de kan by litt ekstra for resterende
Kahoot må jo i 3.kvartal bli enda værre med tanke på at99% av brukerne har hatt ferie i denne perioden