Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kitron (KIT)

Kitron: Supersyklus innen forsvar øker veksten

1 Like

Kitron: Defence investment supercycle accelerating growth

Unikt selskap i norge. De betaler utbytte btw.

1 Like

Må fort komme tilbake igjen i dette nydelige selskapet 🥹

Kitron mottar forsvarsordre på 55 millioner euro

1 Like

Kitron receives EUR 55 million defence order

1 Like

Kitron receives EUR 19 million guidance, control and targeting systems order

Kitron får ordre på 19 millioner euro for styrings-, kontroll- og målangivelsessystemer

2 Likes

Kitron får kontrakt på 17 millioner euro for komponenter til kampkjøretøy

2 Likes

Kitron secures EUR 17 million contract for combat vehicle components

Kitron får ordre på 44 millioner euro drevet av datasenter-elektrifisering

1 Like

Kitron receives order valued at EUR 44 million driven by rising demand for Data center electrification

Kitron inngår avtale på 7 millioner euro med ny kunde innen autonome systemer

Kitron signs ?7M agreement with new customer within autonomous systems for the defence industry

Banger av et selskap

5 Likes

Kitron ASA: Mottak av regulatoriske godkjennelser i forbindelse med oppkjøpet av DeltaNordic

2 Likes

Kitron ASA: Receipt of regulatory approvals related to the acquisition of DeltaNordic

1 Like

Peter Nilsson viste seg å være gullmannen for dette selskapet. Men mener å huske at det var tatt noen første viktige grep før han inntok sjefstolen. Uansett,jeg husker hvertfall jeg syns denne aksjen hadde gått fra meg da den passerte 3kr. :joy:
KIT er verdig i baconporteføljen!

2 Likes

Og jeg angrer på at jeg solgte halve min post på 2 kr… siden det var en liten dipp og ikke at jeg kjøpte meg inn igjen.

Spørsmålet nå er om man kanskje skal selge halve posten, men det er jo mot min strategi som er å kjøpe og beholde…

Kitron ASA: Completion of acquisition of DeltaNordic and issuance of consideration shares