Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Morrow Bank MOBA - (tidl Komplett Bank (KOMP))

Spent på når de eventuelt skal noteres på børsen. Ser monobank kom med melding i går. De skal noteres på Merkur Marked i midten av februar. Personlig trodde jeg at vi kom til og se komplett notert først.

Kommer vel litt ann på pengebehovet, Hagen er jo langsiktig, og har kanskje ikke behov for å sprenge banken helt enda.

Tror ikke komplett har dårlig tid. Regner med de gjør jobben sin ferdig med finland osv så går de for notering i 2018 som en solid aktør

Høres fornuftig ut det. Var overrasket at mono gjør det så raskt. Hadde sett for meg at de ville bygge seg opp også følge i fotsporene til komplett.

Husk at reglene endres, så det blir mindre gunstig å lage bank. Hovedmålet til komplett er jo å øke mengden tjenester de selger, ikke nødvendigvis å kjøre en pump n dump

2 Likes

Så, Torsdag 09… Spennande? :slight_smile:

http://www.netfonds.no/quotes/release.php?id=20170206.NFMF.16724

14.70 såg jo ut som ein fin bunn også

Har kjøpt meg solid inn her selv.

1 Like

Mulig eg får penger på konto i morra, me hopes :slight_smile:



Veldig hyggelig lesning.

Ser noen spør hvor man kan handle komp. Den er ikke notert så det varierer fra megler til meger.

Har du Nordnet kan du følge denne guiden.

Trykk på aksjer - Aksjekurser

Gå til Liste og velg unoterte

Velg aksjen i Listen

Merk at denne ikke handles over børs, så handler må manuelt gjøres av Nordnet. Det tar lit tid. Har du annet meglerhus ringer du bare megleren så fikser de det f or deg.

Veldig god rapport. Skal børsnoteres ila 2017 også står det i rapporten : )

Nokon so.lm er skuffa der ute? Nedsalg på gang

Alle ventet på god rapport, nå er den kommet og da skal folk ut.

Benyttet anledningen til å øke. Safe bet i 2017

Liker de skal på børs

Ja, kom vel ikke akkurat overraskende på markedet at de gjør det bra så ble ikke noen raske penger på oss i dag. Er jo mulig det blir litt bevegelse etter presentasjonen klokken 12:00. Bare lar den ligge så får vi se om Finland launch eller børsnotering senere i år vil påvirke litt mer. Uansett tror jeg på grovt opp 15% uansett hva som skjer i denne ila året, men tjener de stadig mer vil den gå bra.

1 Like

Det er jo børsnoteringen som er det store, men da må man sitte long.

Ja, man må sitte long(ha aksjer) men antar du mener lenge ? Er jo i 2017 så det er jo max 10-11 mnd : )

Magefølelsen sier notering etter sommeren. Men det er faktisk kun basert på magefølelse og ingen fakta.

Komp har jo det siste året gått nesten 60% jevnt og trutt fra 10-16ish. Fin rolig og gørrkjedelig aksje :slight_smile: