Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Morrow Bank MOBA - (tidl Komplett Bank (KOMP))

Jo, men KOMP finnes jo fra før av… :thinking:

Komp aksjen børsnoteres :wink:

Komplett Bank børsnoteres!

Tegninger fra NOK 10.500
Tegningsperiode: 31. oktober – 8. november
Første handelsdag på Oslo Børs 10.november
Se prospekt og tegn aksjer her. ( http://www.paretosec.no/aktuelt/komplett-bank-boersnoteres )

Tegn aksjer direkte i din Aksjesparekonto hos Pareto Securities.
Du kan tegne aksjer i Komplett Bank direkte i din Aksjesparekonto hos Pareto Securities. Dette gjør du ved å oppgi din VPS konto tilknyttet Aksjesparekontoen som starter med 11400 5… når du tegner.
Har du ikke allerede Aksjesparekonto hos Pareto Securities oppretter du dette enkelt når du logger inn på din Pareto konto. ( https://login.paretosec.com/Login?ReturnUrl=%2F )
Med Aksjesparekonto hos Pareto Securities kan du også overføre dine eksisterende Komplett Bank aksjer inn på Aksjesparekonto.
Les mer om fordelene med Aksjesparekonto hos Pareto.
Pareto Securities tilbyr belåning med sikkerhet i aksjer og fond på Aksjesparekonto.

Om du skal vente på 15-tallet, er jeg redd du må vente lenge. Når komp henter såpass mye cash, har de ingen planer om å «ta det lungt». Her skal det vokses det det vokses kan :smile:

Gleder meg som en liten unge til 2018, og vi ser resultater fra ekspansjonen til Sverige, kredittkort i Finland og Sverige samt POS finance! Dæven steike dette blir bra!

2 Likes

Ryktene sier at IPOen allerede er fulltegnet og at prisintervallet følger i det øvre sjiktet. Regner med det kommer melding etter stengetid.

Uansett sykt kult å treffe med komp :slight_smile:

noen som har tegnet seg her? siste frist er vel idag

bah fikk bare 775 aksjer , var vel mange om beinet da

1 Like

Hvor fikk du tilbakemelding om dette?

Står hvis du logger inn på vps kontoen

da ble det plutselig børsnotering imorgen!

beste start på helgen ever!

:man_in_tuxedo:

“Forbrukslånsbanken Komplett Bank har tidligere meldt planene om å gjennomføre en emisjon på inntil 425 millioner kroner i forbindelse med børsnotering.
Natt til torsdag melder banken at emisjonen er fullført til 18,50 kroner aksjen. Banken vil utstede 22,97 millioner nye aksjer, eksklusive overtildelingsopsjoner.
Tegningen priser banken til 3.170 millioner kroner, ekskludert overtildelingsopsjoner.
Første handelsdag på Oslo Børs ventes å være fredag 10. november…”

Ble bare 590 på meg, så må ha vert mange om benet ja…

1 Like

omsetningen idag var over 700 millioner…

:man_teacher:

ja jeg kjøpte litt til, så da har jeg 50k i komplett, det får holde en stund

1 Like

jeg har 100K,og håper det varer for alltid.

:man_astronaut:

1 Like

Har tegnet meg, men er litt usikker på hvordan de nye IFRS 9 reglene vil slå ut på regnskapet i q1 2018. Ledelsen har vel guidet på mellom 50-150 millioner i engangskostnad, noe som vil redusere bunnlinjen betraktelig.

Høres ut som det blir en god kjøpsanledning da

her er prosessen for budsjettet 2018,der regjeringen har foreslått å utvide overføring til Aksjesparekontoen ut 2018.

link.

Stå på Siv!

engangskostnad,-til hvem da?