Kan noen forklare kva dette betyr?
KORR**Major shareholding disclosure
Fond som har solgt seg ned under 10% grensen…
https://finansavisen.no/nyheter/industri/2020/10/12/7576107/nordea-flagger-i-koa
Altså pump & dump …
Tja, skal man se det slik? KOA har økt orderbacklog og ansetter igjen folk. Også øker bestillinger igjen til underleverandører. 0,12 var ikke en fair price. Q3 skal sikkert gir noe svar.
Et nybegynner spørsmål ang. historisk kurs og emisjon. Dette står i en børsmelding fra 2017:
Kongsberg Automotive-sjef Henning Jensen kjøpte torsdag 42.500 aksjer i bildelsprodusenten, ifølge en børsmelding.
Aksejene ble kjøpt for 10,36 kroner per stykk.
Når jeg ser på kursen fra 2017 ser det ut til at den lå mellom 1,2 og 2,6 kroner.
Er det slik at den historiske kursen endres ved en emisjon, slik at den viser pris per aksje basert på det nye antallet aksjer?
En Split justerer historisk kurs
Som bullishproof sier, en aksjesplitt justerer den historiske kursen. Fordi det ikke har skjedd en omvendt splitt (enda) i KOA så er altså innsidekjøpet på 10,36 kr gjort på en kurs som er 50 ganger høyere enn dagens kurs.
Eller sagt med andre ord: Innsidekjøpet kostet 440 000 kr, og de aksjene er idag verdt ca. 8000 kr.
Trenger ikke mange dagene til med 12% oppgang før jeg kan ta noen mnd. fri
Edit: Dette er jo helt vilt! Den gikk akkurat forbi 0,2. Hvem vet hvor denne skal før det butter mot?
Den har stanget i 0.2 før, nå er vell ikke neste stopp før 0.32-4?
Teknisk analyse er jo en ting, en annen ting er hvordan tallene som kommer i slutten av måneden og evt. ny sjef slår inn på kursen. Det blir spennende.
Står her og følger kursen live. Det er ikke ofte jeg gidder, men i dag var det utrolig spennende!
20,41%
En fin dag, solen skinner😀
Men jeg har kun en liten post, men en 2-3-4 dobling så blir det penger til noen is neste sommer, dette var vel noe @Kronn skulle vært med på😊
63 prosent på en uke. En uke til så er taxisjåførene på plass😄
Dette burde eg vert med på, men aldri heilt sett meg inn i denne, men nyt reisa og ta en is underveis, det smaker så godt
Ikke forseint
Der er jeg faktisk enig. Kan være tildels stor oppside, med høy risiko.
Gøy med Lotto innimellom, jeg er kun inne med rundt 5%.
Inne med alt i samme kurv
Wow! Lykke til! Hva er strategien?
Selge seg ut med en dobling…