Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Konkurranse for Insidere! :)

@Bonusfrelst
@Chrkni
@pingvin
@OnkelStevart

1 Like

@Christian
@Savepig
@Mr.Oncoinvest
@NoBrain
Mange flere kunne vært nevnt, men prøvet å plukke ut de som har hatt størst innflytelse på mine investeringer og med saklige og gode innlegg.
Kunne hatt med @pdx for hans iherdige jobb, men regner med han ikke har så stor glede av premien.

4 Likes

Jeg utnevner @TekBot og @system for deres utrettelige innsats

5 Likes

@novalusus @laplagam @evilfreud @Savepig

3 Likes

@Christian (utrettelig kontroll på det han er involvert i)
@Evilfreud (mr insideinfo og stayer)
@anon80503862 (sinnsykt innholdsrike diskusjoner og øyeåpnende vinklinger på div aksjer @Konamixx (kun fordi han drar insiderpraten et hakk drøyere, være det fredag eller ikke fredag)
(@Hakon) (kunne vært Hakon, fordi Hakon, men nesten vært fraværende i d siste)

Ellers er det mange andre som man kan lære dritmye av her inne :+1:t3:

6 Likes

Da skal jeg ta den mest upopulære og si @Cirmes. Han har lært meg mye om aksjemarkedet generelt, om enn kanskje på en litt brutal måte til tider :slight_smile: . Tenker på makro, opsjoner, forfallsdatoer, nominee kontoer, og hvor forskjellig enkelte aksjer (funcom) må analyseres i forhold til andre aksjer, og hva man må være oppmerksom på i forhold til faresignaler i markedet generelt og enkeltaksjer spesielt.

@babyrage har vel sagt farvel, men han fikk meg inn på Wyckoff analyse som har vært veldig nyttig. Og i samme ånden, så har @savepig sin messing om volum vært en øyeåpner. Formasjoner får jeg nok aldri dreisen på, så de kan @Nocturne ha for seg selv! :slight_smile:

Kan selvsagt ikke glemme @zappa66 og @Mr.Oncoinvest som har gitt meg inspirasjon til å ikke bare ha en strategi, men forbedre den, og være oppmerksom på flere aspekter ved enkeltaksjer som jeg ikke hadde tenkt på selv. Mye man kan lære av de som har oftere rett enn en selv :slight_smile:

Mange interessante diskusjoner med @Christian, @Evilfreud og ikke minst vår egen krakknisse @RedEnergy. Og selvsagt svært mange andre… listen kunne vært veldig lang. Eneste grunnen til at noen skjønner noe som helst av bgbio må da være @larsmkn som ett eksempel. Å holde seg til 4 gikk ikke, men å nevne 20 blir vel bare teit det også, så får stoppe her :slight_smile:

8 Likes

@babyrage @h3nk1 @Hakon @Christian

1 Like

@Hakon , @holmes @lindros @Dusty

2 Likes

@anon80503862, @Christian, @Evilfreud og @koe

2 Likes

@Evilfreud, @h3nk1 @Hakon @Dweller

1 Like

@Evilfreud @h3nk1 @Dweller @kula

1 Like

@Savepig @Snoeffelen @Nocturne @Rodjer

5 Likes

Gratulere med 4årsdagen @pdx!
@RedEnergy @Evilfreud @Christian og @aksjefokus

Diskusjon handler om å utveksle informasjon, noe alle kan bli smartere av. :wink:

Derfor er jeg på Tek
Uno

4 Likes

@Evilfreud
@h3nk1
@babyrage
@Christian

2 Likes

@Duogdu, @Nocturne, @anon80503862, @Christian.

3 Likes

@anon80503862 @babyrage @Savepig @Cirmes

3 Likes

Hei!

Mine 4 er : Kontorstol, Savepig, Merlin og Bra_Britt

Mvh Magne

-------- Opprinnelig melding --------

3 Likes

@Christian @Boykie @anon21766851 @Nocturne

Jeg nominerer de jeg kommer på i farta som har lært meg noe. Det er flere :joy:

3 Likes

@Nocturne - Fått flere pene gevinster og spart meg for mange % tap pga hans TA-innlegg.

@Evilfreud - Spart meg for mange % tap, spesielt i NAS, ved å følge hans råd.

@h3nk1 - Sprer mye glede med sine meme’s.

@Savepig - Kommer med mange gode innlegg og holder bra styr på Biotek-trådene.

6 Likes

Mange gode nominasjoner her, men ser en gjeng skikkelige smartinger er glemt:
@cagey1 @cagey2, @cagey3, @cagey4

:wink:

6 Likes