Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Konkurranse for Insidere! :)

@Evilfreud
@Christian
@h3nk1
@koe

2 Likes

@Nocturne
@h3nk1
@Morti
@koe

5 Likes

Jeg synes svært mange kommer med fornuftige kommentarer, analyser, nyttige opplysninger eller morsomme innslag.

Fortsett slik alle sammen. Det er oss som er tekinvestor. Ingen rangering hos meg.

12 Likes

Jeg velger å nominere ALLE (@resten :rofl:)de andre, de som koser seg med å lese men ikke føler de kan eller tør å bidra. Statsitisk er det flertallet av brukerene på ett forum.
Gleder meg for hver nye her som begynner å poste, for fremdeles er det masse rom her :clap:
#sikkervinner!

8 Likes

@h3nk1 @Morti @Christian @RedEnergy

2 Likes

Burde vært en egen nykommer kategori. Nykommer som, ny som bidragsyter mener jeg.

4 Likes

Teller barnebidrag?

2 Likes

@Savepig @Evilfreud @larsmkn @Hakon

6 Likes

@TyrionIV @anon80503862 @Krafer @zappa66 @Zimster @DuffyKey @Morti @Christian @aksjefokus @Nocturne @holmes @Alex @anon21766851

9 Likes

Utrolig takknemlig over at forumets første «årets Tekinvestor» ( eller hva tittelen var ), og den eg her inn sammen med @Christian setter mest pris på, nevner meg, nesten så eg lurer på begrunnelsen fra @holmes, men eg skal ikke spørre, ( sikker på at du skulle ha med meg da ?:roll_eyes:)
Vel, veldig gøy☺️

For min del blir det da dei to som nevnt, @holmes og @Christian, samt @nofun, eg synst dere tre er i en særklasse, og dere er tre herremenn som eg har stor «tillit» til.

6 Likes

Det er noget af et dilemma at blive sat i - ikke at det ikke er muligt af finde 4 tværtimod - så er dilemmaet de mange der derved helt ufortjent ikke bliver muligt at nævne…

Men et valg skal tages og til de mange som her ikke fremgår af listen, skal blot nævnes, de er ikke fravalgt. - men kom alle en lille snert efter disse 4 - i tilfældig rækkefølge

@Bra_Britt
@Savepig
@Kontorstol
@Snoeffelen

Som nævnt kunne mange flere nævnes, men tak til alle som er med til at gøre dette forum til et af de bedste og ikke mindst, mest seriøse - og en ekstra tak til Jørgen, @pdx, der har gjort dette forum muligt… !

1 Like

Jeg skriver ikke mange innlegg her inne, men bruker likevel mange timer på Tekinvestor i løpet av en uke (og har gjort det i flere år).

Som den is-spisende @Kronn sier: tillit. Det er viktig, og @Christian, @Alex, @holmes og @nofun er noen eksempler på skribenter her inne som har holdt det ekte så lenge jeg har vært her.

Utover det vil jeg si at jeg leser innleggene til @aksjefokus, @anon80503862, @RedEnergy med stor interesse.

@Krafer fordi du viser til fakta
@koe fordi det du graver fram og deler er ofte gull verdt
@antzzo fordi du er troverdig og svært dyktig på spillbransjen
@Oskar3 får en shoutout for dine daglige oppdateringer på community og reviews på Funcom sine spill

Stor takk til @pdx for et flott forum!

Jeg gir meg der. Takk! :blush:

13 Likes

Jeg synes ikke det var så overraskende å ha deg med! Noen av grunnene til at du er med på min liste er at du kommer med gode tips både når det gjelder kjøp og salg, det vil si det virker som du klarer å holde hodet kaldt og holde deg relativt objektiv til aksjer du eier. Du følger med både på markedet (“teknisk analyse” selv om du kanskje ikke kaller det det), og samtidig har god fundamental forståelse for selskapene du handler i. Husker også at du kom med en advarsel da jeg rotet med bort i AVM, og jeg kom heldigvis ut der såvidt i minus. Mange gode råd på kort sikt, men du drar også fram case før de kommer på radaren til “massen” f.eks var du tidlig ute med IOX før det ble stor interesse rundt den aksjen, rundt 1-2 kroner, og den gikk deretter til 8 kroner (og har vært mange gode trade tips i de volatile periodene etter dette). Det virker som du har stor integritet og er ærlig med posisjonene du tar, og selv om du kanskje tar høy risiko noen ganger i aksjemarkedet virker det som du balanserer det bra med sunn privatøkonomi med liten risiko og tar valg som også lar deg nyte livet med fritidsinteresse og turer - og en god is når du treffer med en trade! :icecream:

14 Likes

Jeg synes også det er helt naturlig at @Kronn er med, enten det er å time inn og utgang, eller om det handler om griser.
@koe trenger feks alle vi som følger Funcom, du gjør en super jobb med aksjelistene.
@morti med dine grundige refleksjoner, slik kan jeg fortsette, men nå nærmer det seg avgang til Krakow, blir alternativt 17.mai feiring i år, Auschwitz…tenker det blir en minneverdig dag…

6 Likes

Helt enig, hvis @kronn selger seg ut av en høyrisikoaksje, så hadde jeg vært svært skeptisk til å være i aksjen. Det har vært flere tilfeller hvor @kronn har gått ut, også har kursen kræsjet brutalt etterpå. :slight_smile:

5 Likes

Jeg lovet en vinner denne uken, og ifølge min klokke rekker jeg det akkurat!

Jeg har benyttet meg av google sin random number generator for å velge en vinner blant alle som deltok i denne tråden.

Gratulerer @DaaViincii! Du har vunnet 4 måneder gratis Insider-medlemskap :partying_face:

I ditt innlegg nevner du fire medlemmer som du setter ekstra stor pris på:

@Savepig @RedEnergy @h3nk1 @Christian

Dere får alle én måned gratis Insider :slight_smile:

Tusen takk til alle som deltok :slight_smile:

Hilsen Jørgen / pdx

15 Likes

For en herlig overraskelse på en søndags aften :open_mouth: Tusen hjertelig takk! Sitter her etter 4 eksamener og har endelig tid til å nyte Mutant Year Zero :+1:
Anbefales :partying_face::partying_face::partying_face:
Kjekt å se at flaksen deles med 4 andre medlemmer :grin::+1::+1:

18 Likes

bilde

20 Likes

Woohoo

4 Likes

Får vel bare fortsette å være kritisk til alt mulig, det lønner seg jo tydligvis :stuck_out_tongue:

10 Likes