Er ikke det nettstedet man har sett masse reklamer for selv på norsk TV med Matt Damon?
Binance neste
Så Firi
Binance kjører fractional så de kan definitivt ryke.
Firi kjører full reserve og ingen kreditt så de kan ikke ryke med bankrun.
Men det er flere kandidater der ute før Binance.
Hadde Binance røket. Da tror jeg fort vi hadde sett 2014-nivå kursmessig på Btc
Da tror jeg mange hadde gitt opp for å være helt ærlig.
Korrekt. Samme som FTX og co.
“100% of user cryptocurrencies are held offline in cold storage . Crypto.com has a strategic partnership with Ledger, integrating its institutional-grade custody solution, Ledger Vault. We also leverage hardware security modules (HSM) and multi-signature technologies. Crypto.com has secured cold storage insurance.”
De påstår selv at alt lagres, men om det stemmer er jo en annen sak.
Disse ryktene er vel bare frykt i forbindelse med at de pauset stablecoins inn og ut på Solana-blokkjeden?
Kan fremdeles sende de via andre blokkjeder.
Det er helt riktig, bare flaks at flere og flere kjøper
Er mye frykt men for min del kom advarslen fra samme personer som advarte meg mot 3ac , luna og blockfi. Så de vet jo hva de prater om. Dersom crypto.com faktisk kjører full reserve er det heller ikke krise om folk tar ut middlene.
Ikke så ulikt aksjer da. Mange har nok hatt store drømmer i Nano, Flyr, Atlantic Sapphire osv…
Bare at i aksjer får man gjerne store emisjoner på lave kurser som gjør at ath igjen blir helt umulig. I krypto har jeg selv sett med egne øyner noe falle med 99,98% og allikevel komme opp igjen på ath og flere gangern der igjen.
De som klager over røde kryptoportefølje tipper jeg også har rød aksjeportefølje. Det er frykt og grådighet der hvor penger er inne i bildet
Kevin O Leary har et godt poeng her: institusjonelle investorer vil nok ikke røre krypto igjen før man har noe mer regulering av markedene: Satoshi snur seg i graven.
Kan vel fint skje fortsatt. Aksjemarkedet var jo regulert under Lehman Brother-kollapsen.
Blir spennende å se hva slags reguleringer som måtte komme. Skulle tatt seg ut om myndighetene bailet ut SBF, men lot LUNA konke slik som de gjorde under finanskrisen med Lehman Brothers.
Blir 2 forskjellige case etter min mening. De fleste som investerte i terra og deres produkter var nok klar over høy risiko eller burde vært det.
De som logget seg inn på FTX visste jo selvsagt at det er høy risiko i de produktene de skulle investere i, men ikke at hele børsen skulle kollapse og uavhengig i hva de investerte i så ble alt tapt.