Er det noen her som har Telos i portisen om dagen? Syns det virker som en solid blokkjede hvor det er konstant mye utvikling og vÊrt det gjennom mange Är, men har aldri fÄtt skikkelig price-discovery. Sammenlignet med Solana, Avax, Ada, Matic og med fler er de i utgangspunktet godt stilt. Se vedlagte bilde (eldre bilde sÄ MCAP samsvarer ikke med nÄvÊrende, men allikevel).
Aldri hÞrt om, men har de noen prosjekter eller produkter som bygges pÄ blokkjeden dems?
Ja, en hel brÄte.
Finner hele Ăžkosystemet her:
Hva mener du med ikke ordentlig price discovery? Telos gikk fra $0,015 i 2020 til $0,15 i 2021, og sÄ til nesten $1,50 i 2022 (100x) fÞr den raste 90% ned til $0,15 igjen.
Det jeg mener er at dersom Telos er lik eller bedre de andre pĂ„ performance ref sammenligningsbildet; hvorfor har de âandreâ en MCAP som er minimum 120x hĂžyere enn Telos?
Tar man for eksempel Avax, i forrige bullrun nÄdde de en MCAP pÄ 30mrd$. Telos som har bedre performance og funksjonalitet ville ved samme MCAP vÊrt pÄ $95, det er 611x fra nÄvÊrende nivÄ. Er det adopsjon og exposure som gjÞr det? Og kanskje Telos kan oppnÄ det samme ved neste bullrun?
Bare Ă„ kvitte seg med denne shitcoinen fortest muligâŠ
Nettverkseffekt og adopsjon. Hvem som styrer og hvem som er inne har nok ogsÄ mye Ä si nÄ i starten.
Telos hadde vel mindre markedsmanipulasjon fra VC mm. enn mange av de andre. Prisen pĂ„ Solana og Terra ble f.eks. ekstremt manipulert, ogsĂ„ sammenliknet med det Ăžvrige markedet. Ville ikke sett pĂ„ mcap for Ă„ vurdere potensialet nĂ„r den er ned 90%, men heller pĂ„ moatâen og hvor mye utvikling, aktivitet og community som har holdt seg gjennom nedturen.
Liten teknisk oppfÞlger til posten over. Bullish divergence pÄ RSI, bullish MACD cross. Bullish TK cross under Ichi-skyen. Snudde pÄ 0,65 fib retracement etter forrige topp. +16% siden posten over.
Hvis Bitcoin oppfÞrer seg sÄnn nogelunde vil jeg anta at den fÞrst stanger i taket pÄ skya pÄ cirka 0,194 fÞr den tester forrige topp pÄ 0,24. Begynner ogsÄ bli lite likviditet pÄ ulike Exchanges.
Hvis noen vil ha en spekulativ micro cap i Telos Þkosystemet sÄ kan man ta en titt pÄ Omnidex Finance (400k$ mcap atm). Skal lansere perpetuals ila 2-3 uker. Hvis Omnidex fÄr samme reisen som SpiritSwap hadde pÄ Fantom kan det jo bli svÊrt hyggelig pÄ sikt. Men veldig hÞy risk, til og med til krypto Ä vÊre
Link Omnidex: https://omnidex.finance/
Link Omnidex pÄ dextools: DEXTools.io
Ser veldig mye INJ og RNDR pÄ twitter, men har ikke gjort noen analyse pÄ noen av dem. Kanskje noen andre her har?
dyor og alt det der, men helt Êrlig ville jeg vÊrt aktiv og prÞve ut ting pÄ Ethereum L2s som arbitrum,optimism og evt zksync era selv om det ikke er mye apps der enda.
Selv har jeg kun tokens i Ethereum Þkosystemet, og ogsÄ kun i apps jeg liker/bruker. Du har blitt riikelig belÞnnet for Ä vÊre nysgjerrig i dette Þkosystemet allerede.
Jeg har fÄtt mange store airdrops, bare for Ä ha vÊrt inne og prÞvd litt forskjellige applikasjoner, senest $Arb fra Arbitrums L2
Nahmii er en norsk en som kanskje fortjener litt oppmerksomhet?
Ny her sÄ jeg vet ikke om dette temaet har vÊrt oppe fÞr. Lurer pÄ om noen her som har erfaringer med en seriÞs plattform hvor man kan legge inn betingede ordrer av typen gitt at siste ordre ble gjennomfÞrt sÄ skapes en ny forhÄndslagd ordre direkte i plattformen, slik at jeg pÄ forhÄnd kan lage en dominorekke av ordrer.
Lei av Ă„ legge inn manuelle ordre, men er lite keen med Ă„ overlate dette til en bot eller en tredjepart.
I Tradingview kan du lage en trading strategi som du kan utfĂžre direkte mot f. eks BingX .
SĂžker du i indikatorene pĂ„ âmultiple orders strategyâ sĂ„ bĂžr det gjĂžre susen
Jeg synes Bybit har veldig enkelt oppsett for Ă„ legge inn en domino med ordre. Bruker den for daytrading med TCL-ordre. Uten tvil min favoritt
Takk skal dere ha!
Noen andre som minter XEN Crypto? Ganske vill oppgang de siste dagene/ukene