Hei. Noen formening om nĂ„r altcoin season begynner? Har kjĂžpt litt Cardano, hĂ„per den kan nĂ„ gamle hĂžyderđ
Man kan alltids spĂžrre seg om det blir noe sĂŠrlig alt season denne gangen , en av grunnene til dette som jeg hĂžrt pĂ„ diverse podcasts er at slik som forrige bull run sĂ„ var det «DeFi Summer» sĂ„ er det «Meme Coin Summer» med Bonk, Dogwifhat, Mother and so on denne gangen. Samt alle influencers og kjendiser har launchet sin egen coin . Og det meste av gevinst der er tatt utâŠ
Mulig dette narrativet er feil, men det er nok noe sannhet i det, mange meme coins har hatt 10.000% profitt slik vi sÄ for mange alts i forrige alt season.
Jeg tror det blir alt season neste halvÄr og to.
Man ser jo bÄde solana og bnb snuset pÄ ath, sÄ ser ikke helt grunnen til man skal spÞrre seg det spÞrsmÄlet.
Men man mÄ nok vÊre plassert i rett narrativ ja. Blir depin neste f.eks.
Tror ikke hele gjengen blir med opp til ath igjen og videre. Det blir nok vanskeligere, men det er nok forsatt i altcoins man kan gjÞre de sinnsyke reisene ogsÄ i dette bullrunet.
Enig i det du sier, og enig at ikke alle blir med opp men tror mange og meg selv inkludert hadde forventet ATH og mer bÄde for BTC og flere alts. Sammenlignet med tidligere alt seasons sÄ gjorde flere alt coins mange gangeren hittils.
SÄnn sett som jeg nevnte har jo flere Meme coins gjort det DeFi og alts gjorde forrige bull run, sÄ dersom man skulle sikret mest gevinst hittils sÄ har det ikke vÊrt i alts men i Meme Coins men ser ut til Ä flate ut snart og folk gÄr lei fÞr eller senere slik som med mange NFTs forrige runde mange av dem har ingen utility
Enig der, men jeg fÞler egentlig ikke det «ordentlige bullrunnet» har startet enda. Jeg blir ikke overasket om Btc gÄr ned til 30k for sÄ Ä starte et skikkelig run med alts pÄ slep.
En sterk pĂ„stand, men er vel for godt til Ă„ vĂŠre santâŠ
Har dessverre selv ikke tilgang til artikkelen.
Den har vÊrt diskutert i Bitcoin trÄden. Man er vel generellt enig om at det vil utvikles bedre sikkerhet i forhold til quantum computing innen den tid.
Ikke bare for Bitcoin, men andre lÞsninger ogsÄ. Hvis de sÄ enkelt bryter seg gjennom Bitcoin Blockchain sÄ vil vi ha andre stÞrre bekymringer skulle den tid komme!
Fyren driter srg selv ut og har tynn kunnskap om kryptovaluta kryptering og kvantemaskinrr. For p si det mildt
Yup ikke bekymret, vi kommer til Ä se mer og mer anvendelse av Zero Knowledge proofs i framtiden. Mye av nyere ZK teknologi skal vÊre post-quantum sikker nÄr den tid kommer.
Det rare her, ( og siden jeg drifter 2 datasentre) sÄ fÞler jeg at jeg vet hva jeg snakker om.
Hvordan i H****** klarer de Ä designe noe som lager sÄ mye brÄk for naboene.
Party time om dagen. Er det lov Ä glede seg til Uptober? HÄper spesielt pÄ at det blir Juptober
NÄ vÄkner alts og fÞrer oppgangen. Bitcoin Dominans mÞtte motstand.