Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 2 💰

OMG og Waves ned 25% i dag. Noen som vet hva det skyldes?

Nyhet pÄ Binance om at de fjernes om 2 uker.

1 Like
2 Likes

Synes nyhetsartiklene om krypto har modnet med Ärene her i Norge :+1: Tidligere gikk det mye i DN-artikler hvor formÄlet var Ä latterliggjÞre hele spekteret,

2 Likes
1 Like

Skulle bare mangle med den hĂžye spreaden og traksaksjonsgebyrene/uttaksgebyr i tillegg.

Er selv kunde hos Firi, men vurderer nÄ Ä selge noe BTC / ETH og fÞre over til bankkonto etterhvert. Noen som har noen formening om hva som blir det gunstigste? 1) Bite i det sure eplet og selge til NOK for dÄrlig pris hos Firi for sÄ Ä overfÞre NOK til bankkonto, eller 2) overfÞre krypto til K33/Binance etc og realisere der, for sÄ Ä overfÞre til norsk bankkonto?

2 Likes

Du vet at en bÞrs ikke tjener penger pÄ spread, siden det er en bÞrs og bÞrsen ikke er motpart? :wink:

1 Like

Det er godt mulig, men poenget er uansett at Firi er dyrt Ă„ bruke totalt sett. Min problemstilling er derfor uforandret :slight_smile:

2 Likes

Hvis du bruker avanserte ordre sÄ fÄr du ganske ok spread. Da setter du jo prisen selv.
De som er svÊrt aktive pÄ firi utnytter jo at flertalet er late og bruker automatiske ordre, og da er det lett mulig Ä hente inn gode marginer pÄ spread.

2 Likes

Krypto sklei litt nÄ

BlackRock is applying for Solana ETF in July!

Solana ecosystem is about to skyrocket and now is the perfect time to find coins with x100 potential.

2 Likes

Hei. Noen formening om nĂ„r altcoin season begynner? Har kjĂžpt litt Cardano, hĂ„per den kan nĂ„ gamle hĂžyder😊

Man kan alltids spĂžrre seg om det blir noe sĂŠrlig alt season denne gangen :man_shrugging: , en av grunnene til dette som jeg hĂžrt pĂ„ diverse podcasts er at slik som forrige bull run sĂ„ var det «DeFi Summer» sĂ„ er det «Meme Coin Summer» med Bonk, Dogwifhat, Mother and so on denne gangen. Samt alle influencers og kjendiser har launchet sin egen coin :upside_down_face:. Og det meste av gevinst der er tatt ut


Mulig dette narrativet er feil, men det er nok noe sannhet i det, mange meme coins har hatt 10.000% profitt slik vi sÄ for mange alts i forrige alt season.

Jeg tror det blir alt season neste halvÄr og to.

1 Like

Man ser jo bÄde solana og bnb snuset pÄ ath, sÄ ser ikke helt grunnen til man skal spÞrre seg det spÞrsmÄlet.

Men man mÄ nok vÊre plassert i rett narrativ ja. Blir depin neste f.eks.

Tror ikke hele gjengen blir med opp til ath igjen og videre. Det blir nok vanskeligere, men det er nok forsatt i altcoins man kan gjÞre de sinnsyke reisene ogsÄ i dette bullrunet.

2 Likes

Enig i det du sier, og enig at ikke alle blir med opp men tror mange og meg selv inkludert hadde forventet ATH og mer bÄde for BTC og flere alts. Sammenlignet med tidligere alt seasons sÄ gjorde flere alt coins mange gangeren hittils.

SÄnn sett som jeg nevnte har jo flere Meme coins gjort det DeFi og alts gjorde forrige bull run, sÄ dersom man skulle sikret mest gevinst hittils sÄ har det ikke vÊrt i alts men i Meme Coins men ser ut til Ä flate ut snart og folk gÄr lei fÞr eller senere slik som med mange NFTs forrige runde mange av dem har ingen utility

1 Like

Enig der, men jeg fÞler egentlig ikke det «ordentlige bullrunnet» har startet enda. Jeg blir ikke overasket om Btc gÄr ned til 30k for sÄ Ä starte et skikkelig run med alts pÄ slep.

1 Like

https://x.com/Cointelegraph/status/1818222226572812663

2 Likes