Er med på den men omsetningen er jo sinnsyk. Det er liten tvil om at den tokenen nå suger ut likviditet fra de fleste andre prosjekter med litt mer fundamental verdi.
Ja, men Solana profiterer på det. Så noe vil alltid ende opp der fundamentet ligger.
Det er sant. Aldri så galt at det ikke er godt for noe
Jeg blir ikke superoverrasket om Trump legger press på et fond eller en nasjon eller noe for å kjøpe Trump-coin. Noe jeg er rimelig sikker på er at han har lagt press på blant annet Coinbase til å ta den opp. Nå er den allerede notert på Binance, Kraken og crypto.com og Coinbase
Blir heller ikke overasket over noe, men det ville jo vært veldig spessielt dersom han gjorde og ikke minst straffbart selv om han slipper unna da meste.
Grunnen til hurtig notering hos Binance vil jeg heller tro var basert på den enorme omsetningen de vil tjene penger på nå mens den er hot.
Solana leder an og viser vei
Hva tenker dere om XRP? Har jo vært en gledelig utvikling.
Andre her som har JupSOL?
BREAKING:
JupiterExchange announces 50% Buyback!
https://x.com/jup_dao/status/1883490408627626053?s=46&t=Z7kLoqr-XhZEMH8pLH9-ZA
Halvtime etter er kursen på Jup opp 30%
50% av hva?
De har nok handlet det de ønsket før annonseringen og kan nå selge dersom de ønsker.
Hvis du ser på tweeten fra alpha estimerer han at vi kan snakke buybacks i størrelsesorden 50 mill usd i mnd. Det.Er.Solid!
Så får vi se hva det faktisk blir, men skjønner ikke annet enn at potensialet her fremstår nice
Skatteetaten har gått til innkjøp av kryptoanalyseverktøy ^^
Noen som ikke har meldt inn helt korrekt?

Nei på ingen måte såklart. Det er institusjoner og selskaper som kjøper nå. Lite googling fra gutterommet akkurat nå og dette er ett av mange tegn til at det er for lite hype i markedet til at vi kan være nær en topp.