Hva tenker folk om Binance etter fredagen? Ser mange er utrolig skeptiske og forbanna
«Sånn gutten min, nå poster jeg snart dette på X, nå kan du sette shorten.»
«Greit pappa!»
Jeg er skeptisk til alt som har med kryptofjas og gjøre, holder meg langt unna.
Investerer heller i ting som skaper reelle verdier og arbeidsplasser. Det er dessuten langt bedre for samfunnet enn å sylte ned kapitale i rene spekulasjonsgreier som krypto.
Hvis krypto hadde forsvunnet imorgen hadde verden sett helt lik ut, bortsett fra noen papirgevinster mindre
Er nok folk som er skeptiske til krypto så var ikke det jeg lurte på. Tenker mer på kryptobørsen Binance, krypto i seg selv er jeg ikke skeptisk til. Er et marked som må modnes, men jeg mener det har stor verdi og potensiale.
Hvordan mener du det har verdi, og potensialet til hva nøyaktig?
Tulipaner var i det minste pene å se på 
Men Krypto har stor verdi for Donald som bruker det til korrupsjon.
Herlighet. Jeg gidder ikke å bruke tiden min på å overbevise om krypto sitt potensiale og verdi. Hvis du genuint ønsker å finne ut av det så kan du finne info på nett, podcaster osv.
Har aldri forstått hvorfor noen er så bastante mot krypto og bruker energi på det.
Fordi realiteten er at etter 10-15 år med påstått innovasjon og utbredelse er teknologien på stedet hvil og det finnes INGEN reelle bruksområder annet enn for spekulasjon.
Kryptogreiene har jo i det minste en viss verdi for selskaper som produserer og selger elektrisk energi
Utover det kan jeg ikke se være seg potensiale eller reelle verdier.
Det har man vel sagt om veldig mye annen teknologi og. Mange med slike meninger om internett

Ikke værst, så nærme etter tidenes kræsj går Eric Trump ut og skryter over hvor mye de tjener på Twittringen til pappa.
Er det slik å forstå at det er 100% lovlig med insidertrading i USA så lenge krypto ikke går under kategorien «verdipapir»?
Kan se slik ut.
Ny rapport fra Andreessen Horowitz (a16z):
"Som plaster på såret får samtlige av selskapets kunder gratis transaksjonsgebyr i 7 dager. " 

“For å oppfylle EUs tekniske standarder, må Torbjørn Bull Jenssen gjøre noe som strider mot fornuftig IT-sikkerhet: Han må ta sensitive personopplysninger ut av et kryptert system og sende dem usikret på e-post.”