Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Ja jeg har veldig troen på at de skal få det til.
De fleste fra development henger på Slack, der får man som regel svar på alt man lurer på :slight_smile:
( https://komodoplatform.com/en/slack-invite )

De har akkurat kommet med en Tech Roadmap og Marketing Roadmap kom ut i januar :slight_smile:

Egentlig skulle de kjøre sin første dICO i november i fjor (Monaize), men har blitt utsatt pga at de ville at alt skulle fungere ved en dICO. Utrum skal kjøre dICO i April på komodo plattform.

Jeg tror det er en fin inngang nå, jeg kom inn på ca $5, men denne skal jeg holde lenge :slight_smile:
Marketing har vært dårlig, det pga at de vil ha en fungerende tech. Men nå ser det ut til at de har en marketing roadmap, så blir spennende å følge utover :slight_smile:

2 Likes

Han Aner åpenbart ikke hva han snakker om !!!

Nei, han er jo bare en av de viktigste folkene i den digitale revolusjonen vi har gjennomgått de siste 20-40årene.

Han har null peiling.

2 Likes

Jepp han har. Dette er ikke bare økonomi… men også politikk… Når Jp Goldmann, forteller eg crypto bare er en fase som vil forsvinne med tiden . Og i den andre enden kjøpe opp cryptobørser.

Å kjøpe cryptobørser gir mening fordi det er latterlig mye penger å tjene der. + at man lovlig kan manipulere markedet fordi det ikke er regulert.

Big banking vil tjene penger som alle andre, og i kryptoland er alt lov.

Jepp. Ja de kjøper opp… Fordi de ser et vekst potensiale noe annet ville vært litt dumt ?

Tror ikke man trenger regne inn vekstpotensialet for å få fornuftig Roi. De vet det er et tidsbegrenset bonanza. og de vil ha sin del av kaka før driten kollapser.

Hva er så jævla dritt med å eie dine egne verdier… som gull og sølv… Denne teknologien er kommet for og bli og kommer til forandre den verden vi lever i dramatisk. Mulig markedsverdien kan forandre seg Men det vil aldri kollapse.

Hvilke verdier eier man nøyaktig med kryptovaluta?

Gull og sølv har faktisk et praktisk bruksområdet utover å være en formuesbærer.

Den verdien jeg og andre har med å dele verdier med hverandre uten at andre er innblandet .

1 Like

Så med andre ord når man tilbyr 100x gearing blir verdien oppblåst. som tilfellet er nå.

Det tilbys jo også 100x giring for short til å presse verdien ned :slight_smile:

4 Likes

Vi har jo diskutert det før. Se på diamanter. Har diamanter en verdi? Fordi ett selskap står for 80-90% av utvinningen og bestemmer prisen? Det er da mye større verdi i at du og jeg kan sende digitale mynter til hverandre som vi begge er enige om er har en verdi? Som ingen 3. part kan komme og blande seg oppi som @novalusus er inne på?

USD hadde en verdi når den var knyttet opp mot gull, men det gikk man jo bort fra for lenge siden.

3 Likes

Oops, glemte å logge ut av den offisielle twitter kontoen. Mye som skurrer med WTC.

image

Bra du fikk med deres svar også. Virket litt fælt når jeg først så det. Men om skikkelige prosedyrer (tilfeldighet) osv ble fulgt så er det vel ok. Uansett rart at en som har tilgang til Twitter vinner, hvor mange kan det være egentlig? Har ikke sett videoen da jeg ikke har noen særlig interesse for denne coinen, men artig å se såpass store coins drite seg ut med slikt. Heldigvis greit svar syntes jeg da vertfall. Men har nok tapt endel på dette. Gikk svært fort viral på nettet.

1 Like

Du glemte Warren Buffet og hele den gjengen. Og Trygve Hegnar… Tiden vil vise hvem som får rett :smile: Tipper dette blir en Leif Osvold v2 (han som mente at Internett var en flopp). Denne teknologien kommer til å overleve så det synger.

3 Likes

Skulle gjerne sett twitter kontoen til team memberet som postet dette og om han/hun vanligvis bruker så mange emojis. I tillegg synes jeg det er rart at en som er en del av teamet skriver “Thank you Walton team! keep doing the great work.”.

Jeg har selv hatt liten interesse av WTC, men jeg har undersøkt litt nå, og det er en del ting som ser rart/uprofesjonelt ut. http://waltonchain.org/team.html Se bildene. Slapp photoshopping.

I beste fall har WTC nå fått et stempel som kan bli vanskelig å bli kvitt (som IOTA), og om prosjektet er legit er det synd.

Ja må nok undersøkes nærmere om man faktisk vurderer å investere eller allerede har gjort det. Det virket jo som du sier ikke som at det var en team member som snakket, en så høyt oppe de har tilgang til Twitter burde jo signert under også egentlig!

1 Like