Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Nå har det vel skjedd en feil? :rofl:

1 Like

Ja, Paccoin lå på 3. plass i total mcap et øyeblikk :slight_smile:

Hvor lenge før airdrop eller fork tror dere kursen vanligvis begynner å gå? Jeg vurderer å øke en del i krypto og tror PRL som gir 1:1 SHL 6. april kan gå på et bra drag. Tenker jeg etter dette skal diversifisere litt i ETH, IOTA, PRL, crypto20 (eller et annet fond) og kanskje også øke litt i Nano om prisen er grei.

1 Like

@SVEINRONNY @Biotec

http://www.komodoplatform.com

Ny website online i dag :slight_smile:

2 Likes

Jeg og. Om ikke så lenge, men trenger midlene til å gjøre det først. Ingen formening om airdrop/fork…

Warren Buffet’s sitat “be fearful when others are greedy, and greedy when others are fearful” tror jeg er ekstremt gjeldende nå. I tillegg er vi enten i eller rett ved kapitulasjonsfasen fra boblegrafen som er blitt postet her mange ganger. Mulig det kommer et skikkelig drag til ned, men om man zoomer ut litt tror jeg dette er en veldig god periode å gjøre langsiktige kjøp i.

Den initielle planen min da jeg gikk inn i krypto var å kun gå inn med en lyttepost før et eventuelt krakk. Jeg var veldig heldig med inngangen i Raiblocks så det ble fort mer enn en lyttepost, men om jeg følger den originale planen burde jeg skyte inn mer nå.

2 Likes

Takk for tipset, solgte litt vrm og lbc midlertidig for å øke i prl :slight_smile:

1 Like

Kjøpte litt ekstra nano for 1 eth i går og solgte for 1.6 i dag. :wink: Gikk inn i Nulls. Tydelig en slags wordpress for blockchain. Noen som har gjort skikkelig research på det?

BTC/USD på veg ned til SMA 200 igjen? 6700 ca.

Failet OHS

ETH/USD på veg ned til SMA 100 igjen? 651 ca. - regner med den ryker denne gang og ned mot SMA 200? 450 usd ca.

Indeed. Prøver enda å finne ut av hvordan jeg shorter. Etter det jeg har skjønt skal man kjøpe BTC, overføre dette og bruke det som collateral - men man kjøper faktisk ikke BTC på Bitmex men kontrakter… noen som har prøvd?

Stemmer. Det har vært skrevet en god del om Bitmex i diverse tråder. Men jeg vil anbefale å lese deres egne sider, det er godt dokumentert. Les gjennom alt en 2-3 ganger så du skjønner litt av hva du begir deg ut på. Den er en ganske høy terskel, men vel verdt å bruke litt tid på!

Men advarer om at det er farlig avhengighetsskapende! :slight_smile:

BTW: Price action nå! 7.5 mill short rekt på Bitmex, ouch… glad jeg ikke er short nå!

1 Like

Jeg shorter på Bitfinex. du kan bruke nesten hvilken som hels currency egentlig å sette i Margin eller overføre til Usd .

1 Like

Er det slik at du ikke shorter faktisk asset sånn som hos Bitmex eller shorter du faktisk asset? Jeg ønsker å shorte BTC men da med BTC og ikke kontrakter… :slight_smile:

ja du kan shorte med Btc… Nå har jeg ikke konto på Bitmex…

Tror det er faktisk assets hos bitfinex (dog ikke sikker på om det er 100% dekning). De tilbyr en Peer-to-Peer Financing funksjon, der man kan låne ut til storting med en viss rente for en gitt periode. eks 10 dager

Bitmex er futures kontrakter.

1 Like

Bitmex har tendenser til å bli overbelastet og ganske ubrukelig når volumet tar seg opp.

1 Like

Hvorfor det? Er gjerne enklere og kjappere med kontrakter

Det er andre sider også, tviler på at Bitmex er noe verre…

1 Like

Flest future kontrakter ja. Men også Bitcoin perpetual swap som er den med klart høyest omsetning

1 Like

Nei, vet ikke… hva casher du ut i når du likviderer? USD eller BTC?

Akkurat nå sitter jeg med USDT - må få flyttet potten i kveld. Liker ikke sitte med så mye i USDT på en exchange :sweat: