Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Det er jo bare min mening. Hvis det er noen trÞst, sÄ vil ting fÞr eller senere komme tilbake til euphoria. Det kan bare ta veldig lang tid. SÄ lenge volumet er som det er, som jeg skrev om i TA-trÄden, sÄ ser det dÄrlig ut ifht. nye hÞydare pÄ kort sikt. Det du Þnsker Ä se, er en capitulation. Det har vi ikke fÄtt enda, men jeg tenker vi fÄr det sub-5k BTC, evt. at vi bouncer der vi gjorde ved sist capitulation.

1 Like

Sentralbankenes sentralbank liker ikke krypto? Bombe :rofl:

1 Like

Jeg lukter FUD

Det er uansett viktig Ä se begge sider av saken. Jeg ser som du vet kun pÄ det tekniske, men det er ikke en fasit. Her er en bull analyse:

1 Like

NĂ„r alle er bull og kursen gĂ„r ned sĂ„ synes eg det er sunt Ă„ hĂžre pĂ„ de som ser pĂ„ nedsiden. Om det mĂ„tte vĂŠre Bitcoin eller Funcom. Setter pris pĂ„ dine TA’er :+1:

Bare hyggelig. NÄ er det slik at nesten alle i miljÞet (Youtube, Discord spesielt) er bear, sÄ da er det pÄ tide Ä se pÄ ting med bull-briller. I hindsight er jeg veldig glad for at jeg stolte pÄ min egen magefÞlelse nÄr ting bullet som verst. Kompis av meg gikk all in - mens jeg bare gikk inn med 15% av portisen. Forutenom tradingen er alle long posisjonene i tap, men heldigvis er det relativt beskjedne summer sammenlignet med det jeg har i f.eks Nano.

Det jeg Þnsker Ä se er penger komme inn i markedet. SÄ lenge vi ikke ser volumet ta seg betraktelig opp, sÄ er jeg avventende til Ä putte mer penger inn eller trade bull-spikes slik den vi fikk i gÄr.

Trading volume BTC pÄ ATH = 11.7 milliarder dollar.

Trading volume BTC nÄ = 6.7 milliarder dollar.

Du kan se det samme pÄ total mcap + volum:

24 timers volum pÄ 12 milliarder dollar er en drÄpe i havet, desverre (x3.75 mindre penger i markedet). Vi mÄ se stÞrre aktÞrer posisjonere seg, ellers vil det gÄ som det gjÞr i mange assets: det blir for enkelt Ä manipulere for et par store fisker, og smÄfisker som oss trekker oss ut da spillet blir for vanskelig
 :roll_eyes:

3 Likes

Hva skjer med ETH? Flyr oppover. Gikk inn midlertidig pÄ 530 USD, kjÞrer tight trailing stop.

Daily chartet til ETH ser mye “sunnere” ut enn BTC / LTC etc. - den har beholdt sin HH/HL.

PĂ„pekte i gĂ„r hvorfor jeg var bearish pĂ„ kort og mellomlang sikt. Det er bare «sÄ» mye man kan forklare med tekst – denne analysen gjĂžr det samme poenget ut av volum som det jeg nevnte igĂ„r. Han forklarer hva det «kan» bety og hvorfor man ikke skal kjĂžpe dette rallyet enda (jeg vil knapt kalle det et rally - heller en dĂžd katt).

Noen synspunkter pÄ WebDollar?

Goldman Sachs CEO: It’s ‘Arrogant’ to Think Cryptocurrency Won’t be Successful

https://www.ccn.com/goldman-sachs-ceo-its-arrogant-to-think-cryptocurrency-wont-be-successful/

1 Like

Sikkert tegn pÄ at kronen skal i dass?

1 Like

SkjĂžnner ikke hvor du vil ?

Hvis man plasserer seg motsatt av det sentralbanksjefene sier er det penger Ă„ tjene. Jobben deres er jo Ă„ snakke markedet inn mot trenden, slik at de skal slippe Ă„ gjĂžre noe annet enn Ă„ snakke.

Coming to a country near you soon :point_up_2:

In Tehran, Economic Protests Flare As Iran’s Currency Plunges

https://www.npr.org/2018/06/26/623522943/in-tehran-economic-protests-flare-as-irans-currency-plunges

https://www.komplett.no/search?q=rx+570

Da ser det ut som etterspĂžrselen etter skjermkort til mining har avtatt.
SÄ gjenstÄr det Ä se hva selgerne pÄ finn gjÞr