Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Beklager dÄrlig ordspill :joy:

Dogecoin av alle coinsa :laughing: blir listet pÄ coinbase, hÄper dette er en spÞk

2 Likes

Dette er custody, altsÄ kun storage. Hva som blir listet pÄ coinbase for trading er sÄvidt jeg vet fortsatt like usikkert.

Begynner Ă„ bli mange spikre i kryptokista.

2 Likes

NĂ„r man ser hvordan finansakrobater boltrer seg i det markedet som er regulert og kjempestort kan man jo bare tenke seg hvordan de koser seg med bittelitte anonymiserte crypto.

3 Likes

Stagflasjonen er pÄ tur:

Begynner Ă„ nĂŠrme seg:

1 Like

Erdogan dumrian
 kjþrer Tyrkia i senk mens over halve befolkningen jubler med


1 Like

Opp over 6 % siste uka jeg med 90% av portefĂžljen :smile:
https://www.countinghousefund.com/single-post/2018/08/10/Weekly-Update-Report-8

Edit; Noe som fÞlgte opp tipset mitt tidligere? Bounty folk solgte en del for 0,0005 (bunn 0.00038). Likvid verdi er nÄ nÊr 0.002

1 Like

Hovedargumentet for en krypto som valuta er som nevnt politiske grunner. “Hva med Iran og Venezuela? Hva med de som ikke kan stole pĂ„ regjeringen sin?”

Vel, hva fÄr dere til Ä tro at man kan stole pÄ krypto? At det ikke er like lett Ä manipulere verdien av en krypto valuta, kanskje enklere for du risikerer ikke straffeforfÞlgelse pÄ samme mÄte?

Det finnes 2 markeder;

Regulerte markeder
Manipulerte markeder

Krypto er ikke regulert og vil bli manipulert.

2 Likes

Ikke at jeg utelukkende stoler pÄ krypto, langt ifra, jeg ser mer pÄ det som et alternativ til annen valuta.

Men en fordel er at pengemengden kan vÊre fast sÄ myndigheter ikke kan manipulere markedet ved Ä trykke flere enheter.

Jeg er forresten ikke enig i at alle markeder enten er regulert eller manipulert, skulle gjerne hĂžrt argumentasjon for det.

Man tar en klype med salt alt man ser pÄ, men han forklarte greit med ETF
Vi fÄr ikke sett noe av det fÞr 2019, som The chart guys ogsÄ forklarte.

2 Likes

Ja du mÄ gjerne vÊre uenig.

Slik er markedene og mennesker. Ærlige og uĂŠrlige. De uĂŠrlige vil utnytte ikke-regulerte markeder i stĂžrre grad enn regulerte pga mindre risiko for forfĂžlgelse. NB - regulerte markeder er ogsĂ„ til en grad manipulert for det er uĂŠrlige mennesker der og.

Russland syntes jo at krypto er veeeeldig spennende. Lurer pÄ hvorfor


1 Like