Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

DmnIUHTUwAAhjXB

Et bilde sier ofte mer enn tusen ord eller noe sånt

5 Likes

@Nocturne eller andre:

Noen som kan forklare litt rundt gearing på Bitmex? Skulle teste litt i dag (gamble) med en relativt liten sum. Valgte 1000$ short på 6280 med 100x gearing, kjøpte tilbake på 6209. Når jeg derimot sjekker kontoen har jeg bare gått opp rundt 100kr.

Så spørsmålet mitt er altså: Hva har jeg misforstått? :slight_smile:

Du satsa 10 dollar (1000/100) og tjente i overkant av 10 dollar. Så det høres rett ut :slight_smile: ønsker du å satse 1000 dollar med 100x må du handle for 100 000 dollar., Om jeg husker rett.

2 Likes

Takk for svar! Synd jeg traff så godt. :joy:

Det stemmer det @Ginzink sier. Hvis du har $1000 short og ønsker å satse 1000 med 100x giring må du selge 100.000 kontrakter :slight_smile:

1 Like

Den lista kan ikke være riktig? VeChain er mer enn 7.8% ned siden januar? Når regner den fra?

1 Like

LOL @ “investor”

2017 var året for kryptospekulasjon. 2018 er året for knuste kryptodrømmer og fallene kniver…

Edit: Fyren heter faktisk Bull!?

1 Like

Noen som fikk med seg at Ripple passerte ETH i noen timer? :stuck_out_tongue:

DXfiQfWU8AETqKg

7 Likes

Edit: De bruker Ethereum sin blokkjede :slight_smile:

3 Likes

Se der ja. Adoption in progress :slight_smile:

1 Like

Noen her som er inne i Stratis (STRAT) ?

Ellers, hva tenker dere ellers rundt krypto? Tror dere det vil bli slik som 2017 noen gang igjen? :smile:
Kan man lese mye ut i fra analyse?

Hilsen mr. Usikker :see_no_evil:

Håper på nytt 2017! Men begynner å bli litt skeptisk om det skjer i nærmeste fremtid. Ikke uten grunn jeg har gått all inn i krypto fond istedenfor :stuck_out_tongue: Føles bedre med jevn stigning som holdes i usd akkurat nå.

1 Like

Som sagt før… teknologien er jeg overbevist om at har et potensiale, valutaen derimot er jeg skeptisk til.

“De presiserer at dette ikke handler om kryptovaluta, men digital representasjon av vanlige norske kroner, på lik linje med tallene du ser i nettbanken din. Hvis du gledet deg til å kunne kjøpe hus med Bitcoins eller annen kryptovaluta, blir du med andre ord skuffet – selv om handelen foregår i en blokkjede, er det fortsatt bare vanlige norske kroner som gjelder.”

One small step for man, one giant laeap for mankind. :joy::joy:

Hvor er dette sitatet fra?