Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

jeg er veldig fersk innen dette emne og tenker og handle Ether, men har også sett litt på rippel? Noen andre saker enn ska holde øya på? Tenkte jeg skulle lese igjennom hele tråden her etterhvert men :slight_smile:

Bruker Coinbase for fiat og Bittrex for altcoin trading.

1 Like

Begynn med å føre over det du tenker å bruke på kryptovaluta til Kraken nå, fordi dette tar noen dager. Bruk så dagene til å skumlese denne tråden, se youtube-videoer og google diverse kryptovaluta :slight_smile: Om du har spørsmål om hvordan du overfører til Kraken, er det mange svar her i tråden. Bruk søkefunksjonen (stikkord: SEPA) :wink:

2 Likes

Jeg bruker Kraken. Enkelt og greit oppsett, lett å forstå (de har en FAQ som forklarer det meste).

Tror mange bruker reddit for å diskutere de forskjellige altcoinene…

Finnes også en del diskusjoner på slack :wink: men ofte må man bli invitert.

1 Like

Noen kommentarer til PoW vs. PoS?

1 Like
1 Like

To av kommentarene til artikkelen:

“Det er ikke en kjeft i Crypto-Miljøet som tror på de Trump/Russland ryktene - dessuten er CNBC et elendig media som verken er på innsiden eller har noen som helst forståelse for hva de skriver om.” - Kjetil

"Virker som om prisen blir drevet opp av nye investorer som ikke kjenner til skalerings-“borgerkrigen” på innsiden av Bitcoinmiljøet.

Imponerende at Bitcoin har steget så mye på tross av dette, men den virkelig store storyen så langt i 2017 er den enorme økningen i andre kryptovalutaer." - Henrik

Artikkelforfatter klarer også å skrive “bitcoin-aksjen”…

2 Likes

Haha, vet undersøk LITT før du skriver en artikkel. :joy: :sweat_smile:

Og bare nevn at den har steget 6 % den siste uken når den har steget ca like mye hver uke i hele år.

1 Like

Så tjek denne ud, de kører en Dual Chain approach der løser skaleringsproblemerne http://www.vericoin.info

De har mange fantastiske ting i gang- Verium kommer virkelig til at tage fart snart. Er allerede begyndt.

Og hvis du har spørgsmål så her
https://vericoinandveriuminvite.herokuapp.com

1 Like
2 Likes

Helgen er alltid en fin tid for altcoins :smiley:

2 Likes
1 Like

Snakk om å kjøpe tulipanløk! Dette kommer til å krasje og brenne så sinnsykt…

Ja, jeg er litt bitter for at jeg ikke har vært med siden jeg leste om bitcoin på slashdot for mange år siden, men jeebez…

Husk at det fort kan være at INGEN av dagens valutaer eksisterer eller er i bruk om et par år (inkludert bitcoin ja) og da er disse “coinsa” deres vært nada…

2 Likes

Det kan gå til helvete, enig. Men det har potensielt en enorm oppside også! Derfor jeg er med. Enten går jeg i null, eller så blir jeg millionær. Enten er det krypto vi alle bruker i fremtiden, eller så blir dette sett tilbake på som noe forbanna tull. Med en investert sum som gjør at jeg fint klarer å sove om natten, uroliger det meg ikke. Kunne nå tatt vinning lik summen jeg investerte og allikevel sitte igjen med en del ether, men dette er uaktuelt for meg.

Det som skjer nå, skjer bare et par ganger i deres liv. Ta “sjansen”!!!

1 Like

Jepps. Total mcap er “too big to fail” nå synes jeg. Bankene er på full fart inn. Bare vent til menigmann skal handle :slight_smile:

1 Like

Vurderte å sette inn 50k her tidligere. Vurderer det fortsatt. Har lyst på en 10-ganger, men har fortsatt den litt ugne pyramidefeelingen over det hele. Kudos for de som har hatt cojones!

1 Like