Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Bryter Ethereum gjennom $200 allerede i dag?

Den ligger Ä vaker rett i overkant, men det gjorde den ogsÄ pÄ $100. Jeg tror den skyter fart nÄr den passerer $205. Om det skjer i dag eller om den blir liggende lenger pÄ dette nivÄet($170-$200) blir spennende Ä se.

1 Like

ok, takker for svar. tenkte det samme selv.

Ser en stor spike pÄ Ethereum pÄ 389 euro pÄ Kraken i dag. Er det fordi noen kjÞpte hÞyt ved en feil?
Er det mulig Ă„ filtrere bort? GjĂžr det vanskelig Ă„ studere grafen 


De skriver at de kun trenger personnr for folk i USA, men jeg dekket ikke til personnr da jeg sÞkte. Tipper det er i sikre hender - de har alt for mye Ä tape pÄ Ä begynne Ä tulle med slikt, og tipper de har rutiner mot utro tjenere.

Men jeg valgte Ä bruke fÞrerkort, ikke pass, da jeg verifiserte (bÄde pÄ Kraken og etoro) da jeg synes det er litt sketchy Ä gi i fra seg passinfo. Personnr er jeg litt mindre redd for - er jo ikke alle land som har slikt engang.

Mining oplevelsen med Verium skulle blive meget bedre med ny wallet som sendes ud denne eller nÊste uge!! Jeg begynder selv nÄr denne er ude :clap::tada:

2 Likes

Wow. NĂ„ begynner det Ă„ bli litt vel mainstream :stuck_out_tongue:

3 Likes

Da er $200 brutt og vel sÄ det for Ethereum. FÄr vi samme mÞnsteret som tidligere? Flere dager med 15-20% oppgang?

195 dollar stÄr det her

1 Like

Hadde ikke gÄtt opp for meg,

Har Etherum virkelig gÄtt fra 10$ til 190$ pÄ fire mÄneder?? (Eller er det med giring?)

Jeg forstÄr ikke hvordan det kan forsvares.

1 Like

Det gjÞr den ogsÄ pÄ Plus500, men ikke her.

Det er konsekvent et sprik pÄ 10-12% mellom disse. Noen som vet hvorfor?

Det kan selvsagt ikke forsvares


Lurer pÄ hvor mange som kommer til Ä klare Ä ende opp med realisert gevinst i disse coinsa
?

2 Likes

Fra 6 dollar i desember til 195 nÄ ja

2 Likes

Hva er egentlig dealen med den store forskjellen i pris pÄ de forskjellige markedene?

Hinsides. Noen har tjent sÄ s.i.n.n.s.y
k.t mye penger pÄ det der


Sitter du fortsatt?

Er forskjeller i gebyrer og vekslingskurs ++ (og ikke noe sentralisert marked sÄ prisen utfra hva folk er villig til Ä betale pÄ det aktuelle markedet)

Solgte dessverre ut pÄ 50

Om ethereum er internet 3.0 eller fremtidens valuta, kan det ikke da forsvares? Eller at mange hedger i krypto (likt som de gjÞr i gull) fordi de ikke har tro pÄ fiatvalutaen vÄr?

2 Likes
2 Likes


1 Like

Har du prĂžvd Ă„ mine denne Larsen?

1 Like