Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Humaniq ? https://coinmarketcap.com/assets/humaniq/

LĂŠste deres beskrivelse i pdf, det virker som mange og ukonkrete ting - mest bare at de vil bygge dapps og et eller andet med en app med ansigtsscanner (ved ikke lige hvad det skal gĂžre godt for?). Derudover masse tilfĂŠldig name dropping. Ikke lige min stil. MĂ„ske er der noget jeg ikke ser? :blush:

Tak - tror bare jeg hÊlder lidt mere i Verium. :joy:ForstÄelige, opnÄelige og konkrete mÄl med en klar skridtvis plan for hvordan det skal opnÄs.

Sikkert smart med VRM :slight_smile:

  • kansje litt iota’s
1 Like

NĂ„ fĂžlte jeg at du fisket etter noe annet enn VRM da jeg vet du allerede er inne i den, men for all del vil jeg anbefale Verium og VeriCoin som absolutte investerings anbefalinger.

Ikke verst pÄ litt over 24 timer:
:relaxed:

Ble forÞvrig likvidert i QTUMU17 ogsÄ, men de syv resterende gÄr sÄ det suser.

5 Likes

Moro dette ja :slightly_smiling_face:

2 Likes

Hvis noen har penger hos Poloniex anbefaler jeg Ä flytte dem med en gang. Store belÞp pÄ vei ut fra dem nÄ og ting kan virkelig krÊsje nÄr som helst. Anbefaler Bittrex.

1 Like

Godt argument for Ă„ holde seg unna dette vel, markedsplasser som ikke er kontrollert i det hele tatt.

Sketchy as f
 mye av dette her ja.

Tar et tonn med forbehold fÞr jeg ser at alle gevinster er trygt tilbake pÄ fiat-kontoen min.

Ville sÊrlig tatt forbehold med alle disse snÄle altcoinsa. Det kan se ut som du har en fin gevinst, men du eier bare noen nesten uomsettelige altcoins
 Poff sÄ krakker kursen eller selgersiden forsvinner fullstendig, eller poff sÄ fÄr du ikke vekslet dem over til noen fiatvaluta


1 Like

Tenker jeg venter til etter 1. aug med mitt fĂžrste kjĂžp av kryptovaluta.

"Before August 1

First off, be aware that a chain-split create a high-risk situation. There is a chance that some sort of cyber-battle will break out between the two camps, perhaps even escalating to the point where bitcoin’s exchange rate(s) drops sharply, possibly to zero. Make absolutely sure you are not holding more value in bitcoin than what you are willing to lose."

1 Like

Kan det tenkes at folk vil flytte fra Bitcoin til annen kryptovaluta i stedet for til fiat?

1 Like

Dette har blitt det samme som Ä skrÄlle ned pÄ Facebook . I hytt og pine om alt mulig. PÄ 10 Är har vi endret mÄten Ä tolke informasjon og gjennomtenkte vurdering har blitt erstattet med tilfeldigheter.

2 Likes

Bra jeg tok tilbake halvparten av det jeg hadde til dobbel pris i EOS :grinning:

http://status.im

Hva tenker folk om denne?

1 Like

Usikker pÄ denne selv. Det er flere alternativer hvis det blir en hard fork:

Currently, there is growing support to split Bitcoin into two different currencies via a hard fork: Bitcoin Unlimited (BU) and Bitcoin Core. BU would remove the 1MB block size ceiling entirely. There is also another proposal, Segregated Witness (SegWit), which would be adopted through a soft fork and raise the block size ceiling to ~4MB and also allow for further protocol improvements like Lightning Network which would reduce the burden on block size even further with off-chain open payment channels.

  • KjĂžpe Bitcoin nĂ„ og fĂ„ bĂ„de BU og BC
    Deretter vente pÄ at begge coinsa gjennvinner noe av verditapet som kommer etter hard forken
  • Selge all Bitcoin du har nĂ„ og kjĂžpe seg inn (i en eller beggge) coinsa rett etter - nĂ„r prisene har stupt
  • KjĂžpe en alternativ coin som ikke kommer til Ă„ bli med i dragsuget ned nĂ„r hard forken kommer.
    Her mÄ jeg gjÞre egen research, men jeg sÄ noen anbefale Litecoin, men jeg er skeptisk.
1 Like

Let’s say the price of Bitcoin today is $1,000?—?if doing a 75%/25% split would now mean that you have have 2 coins, this should mean they are worth $1,000 ($750+$250). So, I did a simplified calc based on Metcalfe’s law, and it estimated the new coins combined could be worth more than 33% less almost immediately after a Hard Fork due to reduced network effects, and that’s assuming everything went well
 With the ensuing FUD and negative press/media?—?you can expect this to drop even further! Bitcoin’s enemies can’t wait for an opportunity like this.

Kilde

Litecoin pÄ ATH. Blir et solid rykk nÄ.

@Oivran ser sÄnn ut ja, men hva driver prisen?

charlie lee

1 Like

Ikke noe konkrete nyheter sÄvidt jeg har registrert. Charlie Lee, skaperen av Litecoin, ble feilsitert i kinesiske medier pÄ sÞndag pÄ at Amazon hadde akseptert Litecoin. Det var da prisen begynte Ä gÄ. Om det har vÊrt med pÄ Ä sette fart pÄ ting vet jeg ikke. Prisen falt ikke nÄr han gikk ut og informerte om at han var feilsitert.

1 Like