Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Hvordan posisjonerer du deg nå? For ytterligere nedgang eller er tiden inne for kjøp, selv før 1 august?

Jeg fikk heldigvis avslutta de shortene mine som var håpløse, litt minus, men ok.
Har så tradet oppgangen nå, solgt og gått short. Tror vi skal ned igjen nå på både ETH og BTC.

1 Like

Tror du det? Jeg tror disse nyhetene fører til oppgang på ETH i hvert fall de neste 1-2 dagene. https://entethalliance.org/enterprise-ethereum-alliance-becomes-worlds-largest-open-source-blockchain-initiative/

Tror du det skal videre ned selv med nyheten om at de er mer eller mindre enig med Segwit?
I går var jeg veldig sikker på at vi skulle videre nedover ser man på trendkanalen. Ble veldig usikker i kveld :-/

Er man usikker er det vel bedre å avvente litt?

Jeg ville ikke kjøpt bitcoins nå i hvert fall for noen lengre investering.

1 Like

Takk, av og til er det greit å høre det fra noen andre :blush:

Er usikker, men ser ut som om vi fortsatt er i en nedadgående kanal:
https://www.tradingview.com/x/AVLW65X2/

De fleste dippene til BTC har kommet rundt denne tida i det siste (Sikkert tilfeldig).

Usikker på de nyhetene. Leste at noen tror det er minere som manipulerer prisene frem mot 1.august, menhvem vet. Andre at folk tar profitt pga av usikkerheten. Og andre igjen sier noe om at det bare flagges support foreløpig og ingenting er avgjort. Er jo DYPE konflikter mellom de to sidene.

Har noen nye shorts små nå, men vet ikke om det er så lurt for nattesøvnen.

1 Like

Er ikke sikkert det kommer en dupp til. Folk har ventet og avholdt på dette lenge. Så snart det er over med aksept og blitt implimentert, er det ikke umulig at bitcoin skyter fart oppover igjen.

Neste dato er 16. november mulig en hard fork eller splitt.
Mest sannsynlig Hard Fork, kan skape usikkerhet igjen

Noen med noe kunnskap om Antshares?

Rebrandes til NEO til helgen. Kinesisk “versjon” av Ethereum med stort potensiale visstnok. Kjøpte en liten lyttepost på Bittrex i dag.

Skeeeeptisk…

Sitter fortsatt på en del av shorten min fra helgen. Tror det kan være i ferd med å rase utfor igjen nå for Bitcoins.

Ellers kom penga fra Coinbase inn på kontoen min igjen i dag, wow trodde det ikke før jeg så det (har gått via Coinbase for fiat til bitcoin før overføring til Bitmex)!

:slight_smile:

Lykke til med utfor bakken :wink:

Har noen forresten gode ideer til hva en kan bruke disse Bitcoinsa på?? Ser jeg kan kjøpe spill på Steam bla :slight_smile: annet?

Tips: SHort ETH!

Stjeles av hack, kan følge med på det live!!

Etherium kursen krasjer!

Skal visstnok være denne adressen:
https://etherscan.io/address/0x1dba1131000664b884a1ba238464159892252d3a

Edit: Virker som første panikken er over, men tror dette kan tynge alle coinsa fremover

Kjøpe bil, hus, stillehavsøy, horer evt om du er nøden, mye bra å bruke dem på. Eller dataspill.

Horer tar bitcoins? Skeeeptisk… :wink:

1 Like

Haha, som tidligere påpekt: bare der har du grunn nok for shorten

1 Like

Hehe…

Det er også et kredittkort som funker der de tar visa:

1 Like

Vil du ikke si at man er litt sent ute med en short etter at nyheten kom ut?