Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

I stand corrected

1 Like

Veldig bra liste @Malvin. Er bare 1 og 5 jeg ikke er inne i, selv. Vurderte å selge meg ut av bat, men hodler litt til

Ja jeg sitter med 12 k Bitquence coins og 10 k FLiK coins ,etter flik burn om 8 dager så tenker jeg og fordele det jeg har på FLiK på noen av de andre på listen! :+1: Har lyst på 15 k coins i Bitquence :sweat_smile::see_no_evil:

Nuff said :dollar::fist_right:t2::muscle:t2:

2 Likes

spennende!

dere handler bitquence på Binance? ser den ikke på bittrex. vurderer å ta et lodd

Vi får se om produktet matcher kjeften :stuck_out_tongue:
Mange som har prøvd å laga en ny btc og…

1 Like

Hvis Tether`n brenner i lomma kan det kanskje være aktuelt å ta en ny titt på lumens også - de kom med meget gode nytheter i natt - og oppsiden er det ingenting å si på!

https://www.tradingview.com/x/q2sNnClU/

Ikke nedsiden heller-rai rai!

:wink:

Har handlet alt mitt på coinexchange.io
Helt grei exchange, vært litt nedetid her og der men har ikke plaget meg!

Tro om vi ser spennende greier kommende tiden med Bitquence :+1:

XLM i slaget :slight_smile:

Skal lage en sak for Dagsrevyen om kryptovaluta og trenger caser. Vil gjerne ha både vanlige brukere og bitcoin-millionærer.

Noen som har lyst, eller kjenner noen som kunne tenke seg å være med?

(posta samme i bitcoin-forumet)

3 Likes

FLiK inngangen virker som veldig grei pr nå :sweat_smile::dollar:

2 Likes

Ikke dårlig reklame verken for Ripple eller kryptovaluta som konsept:

1 Like

Russland først ute med egen kryptovaluta? Spennende tilnærming til AML med straffeskatt dersom opphavet til pengene ikke kan dokumenteres.

2 Likes

Hvor handler du bitqunece?

Hvis dere har noen coins liggende hos Bittrex ville jeg vurdert å flyttet på dem derfra en liten stund til ting blir klart hva som skjer:

As part of a compliance review, we have temporarily suspended certain accounts pending the completion of the review. The total number of suspended, closed, or banned accounts is very limited: less than 0.1% of the total accounts on Bittrex.

https://support.bittrex.com/hc/en-us/articles/115002187632-Statement-on-disabled-accounts

3 Likes
1 Like