Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Men hva har Bitquence som ikke Centra har?

Sett videoen @Jadda postet i Zcash trÄden
?

Skal se , har ikke sett sÄ mye pÄ centra! Gi meg noen min sÄ skal jeg gjÞre meg opp en mening :+1:

1 Like

Ut fra vidoen sÄ er det flere ting !
Bitquence , kommer med kort de og, de integrere Fiat , de kommer med fond lĂžsning, der du kjĂžper deg inn i basket som inneholder topp 20 coins, som er “safe” , middel risk inneholder midt pĂ„ treet risk coins, og hĂžyere risiko ICO basket! De knytter predictions network inn i det hele, der du blir scoret pĂ„ det du tror en coin gjĂžr, ut fra dette fĂ„r du en score ! De som scorer hĂžyest blir ranket pĂ„ en oversikt, som da folk kan gĂ„ inn og se pĂ„ deres predictions og gjĂžre handler ut fra hva de handler med! AltsĂ„ en form for sosialt nettverk!

De kjÞrer wallet og cold storage, som sies og vÊre u-hakkbart! (Ja alt kan hakkes )! Dette er noe av det viktigste for min del! Det er sÄ mye spÞrsmÄl pÄ nettet om hvordan folk skal lagre ditt og datt, at den som leverer enn safe cold storage lÞsning og at de blir en exchange vil fÄ enorm oppmerksomhet !

Relativt lav circ supply gjĂžr bevegelsene stĂžrre , , dette har og centra med sine 68 mill!
Du mÄ inneha Bitquence for og bruke appen og coldstorage!

Grunnen til de skal lage denne er for at bestefar og bikkja skal vĂŠre i stand til og investere i krypto! Mass adoption! SĂ„ da med lavt antall coins og mange som bruker de vil dette automatisk fĂžre til betydelig hĂžyere pris, en trezor koster vel rundt 500-800 kr ?
Viss og nÄr BQX koster 50-80 dollar sÄ vil vanlig mann i gata lett betale det for 1 stk BQX for og bruke deres cold storage, exchange og fond system!

Og at de kommer med betalingskort/lĂžsning !

Det er jo min mening pÄ det :wink:

Og utviklerene er fryktelig flinke og svare pĂ„ spĂžrsmĂ„l og lager ett veldig aktivt community !! Ref “telegram”

1 Like

Jeg sÄ bare ut fra videoen at Centra alt har en app tilgjengelig. Har ikke lest meg opp pÄ caset men tenkte det var verdt Ä undersÞke litt. Skal laste ned appen og teste


1 Like

Ja det er flere som har fungerende apper med wallet lĂžsninger , bruker selv eidoo og er veldig fornĂžyd med den! Men det er ikke cold storage.!
NÄ har ikke jeg forbanna god peiling pÄ app utvikling og krypto programmering men ut fra det jeg har forstÄtt sÄ er ikke det sÄ altfor mye arbeid og lage en fungerende app/wallet funksjon.
Det som Bitquence gjÞr er og bygge det hele pÄ noe de kaller bedrock! De lager alt fra bunnen i ett meget detaljert sammensetning , sÄ derav tar det en god stund og skape det!
Og ut fra utviklerene sÄ gjÞr de alt for og vÊre skuddsikre pÄ at dette skal fungere fra dag 1 og vÊre den beste i sin klasse!

Teamet de har er rimelig bĂžst og! CEO er ung som ett nyplanta epletre men de har med seg ganske stor tyngde innen finans, lover og regler innen finans, marketing managere og app utviklere fra Ăžverste hylle!
Jeg har stÄltro og har 90% av mine kroner i BQX ! Irriterer meg hver kveld fÞr jeg sovner at jeg ikke sÄg denne pÄ ICO nivÄ eller rett etter lansering!

Og nÄ etter fork og det har roet seg litt sÄ skal de rulle ut masse news og beta testing. Vil tro vi vil se mye greier fra den kanten da !

Ta en titt pÄ whitepaper til BQX og nettsidene deres! Og last telegram appen og les litt der inne! :+1:

1 Like

Dette hÞrtes utrolig ambisiÞst ut. Hvordan ser roadmapen ut og hvor er de pÄ denne? Det er mye konkurranse pÄ dette omrÄdet. TenX prÞver pÄ mye av det samme, men begynner i andre enden (?) med betalingskort. Parallellt jobber de med noe de kaller COMIT-nettverket som blir noe sÄnt som en exchange/atomic swap-greie. TenX har holdt pÄ med dette i 2 Är fÞr ICO-en deres i vÄr og er vel de som er kommet lengst med selve betalingskort-opplegget.

Ville vÊrt forsiktig med Ä satse (nesten) alt pÄ en coin.

En liten lekkasje her :wink:

Amber er fÞrste steg , q1 2018, da kommer wallet ! SÄ gÄr det slag i slag hvert kvartal fremover mot 2019 da kortet kommer!
Veldig ambisiÞst ja! Men jeg velger og satse pÄ de da de gÄr for og fÄ til det med vold storage og ja jeg vet at en ska ikke tro pÄ alt folk sier , men seriÞsiteten deres og mÄten de sier ting, virker som ingen hype og de er nesten bekymringsverdig edruelige ! Noe jeg liker !

Jeg har sÄ tro pÄ dette at jeg velger og stÄ med den portefÞlje inndeling min :slight_smile: det jeg gÄr inn med nÄ fremover gÄr inandre coins men jeg har ett greit antall i mine Þyne :slight_smile: :+1: Og gÄr det veien sÄ blir det lambo ! :sweat_smile:

1 Like

Litt mer lekkasje :wink:

1 Like

Lekkasje fra hvem/hva/hvor?

En “ukjent” aktĂžr :wink: Har et ganske langt dokument foran meg som inneholder mye informasjon om hva denne aktĂžren tenker. Dette er dog betalt informasjon og kan ikke deles fult med alle. FĂ„r dessverre ikke sagt mer enn det :slight_smile:

1 Like

Du kan vell rÞpe at det av og til lÞnner seg Ä fÞlge med pÄ vericoin slacken :wink:

2 Likes

FÞlger ikke med pÄ krypto, sÄ vet ikke om den er blitt postet hÊr inne.
FÞler dette forklarer mye mer en mange av ungene pÄ youtube gjÞr "How To Become A Millionaire In 6 Months! " :stuck_out_tongue: her fÄr du en mer nÞytral forklaring ilÞpet av 3 episoder pÄ ca 1 time, pÄ amatÞr og profesjonell nivÄ. Hvorfor du skal og ikke skal putte penger i kryptovaluta, evt kanskje satse pÄ blockchain osv osv

“Hash Power – A Documentary on Blockchains & Cryptocurrencies”

1: Understanding blockchain
2: Crypto investing
3: Founding, Forking and Future

http://investorfieldguide.com/hashpower/

Finnes pÄ din podcast app ogsÄ. Itunes, Sticher, Podcast republic +

3 Likes

@RedEnergy

1 Like

Har begynt Ă„ hĂžre pĂ„ denne podcasten nÄ veldig interessant😊 Takk for tipset!

Haha, mÄ vel krype til korset Ä minnen meg selv pÄ at jeg postet den videoen. :stuck_out_tongue_closed_eyes: Er jo ganke naiv tankegang i den videoen, med tanke pÄ at Backtrading ikke fungerer i praksis!!! :cry: skal hÞre gjennom den podcasten du tipset om

1 Like

Andre her som ikke fÄr godkjent basic verification pÄ bittrex selv om de har skrevet riktig info?

Ja, virker som det er bug i skjemaet dems