Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

bitcoin har max supply pÄ 21mill mynter

Jajaja, men tenkte kanskje du visste supply for rpx. De stÄr jo ikke pÄ coinmarketcap. FÄr sjekke whitepaper da.

Fant du utav det? :slight_smile:

et lite google-sĂžk og dere finner svaret pĂ„ “hva som helst”

Project name: Red Pulse
Token symbol: RPX
Website: https://coin.red-pulse.com/
Whitepaper: https://coin.red-pulse.com/wp-content/uploads/redpulse-whitepaper-en.pdf
Hard cap: US$15 million (ICO contributors own 40% of total token supply if hard cap is reached)
Soft Cap: No soft cap
Conversion rate: 1 NEO = 1,000 RPX
Maximum market cap at ICO: US$37.5 million if hard cap is reached
Bonus structure: Day 1: 30% / Day 2-3: 20% / Day 4-7: 10%
Pre-sale / white list available: Presale is over
Fundraising platform: NEO
Timeline: October 8, 2017 at 1300 GMT (please refer to Red Pulse’s website for most up-to-date information)
Token distribution date: No specifics given

SÄ 405844 NEO Raised10000,06(pris nÄ)=24musd. Og dette er kun 40% som blir gitt til crowdsale? ++bonus tokens??

Den sier litt, men samtidig gjÞr den det ikke enkelt. Mcap pÄ 37,5 millioner usd. 1 Neo = 1000 RPX. Men verdi pÄ neo endres over tid. Savner ett hÄndfast tall pÄ antall RPX til investorer og devs.

Edit: ForÞvrig var da ICO pris 0,026 dollar, pris pÄ Kucoin er 0,06 sÄ ICO skulle man vÊrt med pÄ hehe.

ja det er mye som kan komplisere regnestykket. Er NEO-beholdningen den samme? Er deler av fundingen omdannet til usd? Hvor mye bonus er delt ut?

KjÞpte meg en liten pott pÄ 1000 og prÞver Ä fiske det samme litt under. Satser pÄ at det ikke blir en ny tabbe som ethd :stuck_out_tongue:

1 Like

OgsĂ„ lurer jeg pĂ„ en annen ting. Hva skjer med ico’s pĂ„ NEO. Er det kun rpx som skal ha/har hatt ico der forlĂžpig??

Fra Face. Aner ikke om han har rett eller, ikke ifht mcap: SkjÞnner at ingen aner pÄ forhÄnd, men alltid lurt Ä gjÞre litt analyser og ha meninger. F.eks vil pris 0,4 usd tilsvare mcap pÄ 500 musd som vi bety 18. stÞrste coin. PÄ sikt bÞr denne inn rundt topp 10, som betyr rundt 0,8 usd i pris per rpx. I forhold til neoutvikling og hype bÞr den opp til 0,4 - 0,5 fÞr man selger og under 0,1 vil vÊre en god pris Ä kjÞpe pÄ. Ingen andre som tÞr prÞve seg pÄ forhÄndstips?

Kam stemme. Ico pris var ca 0,03 dollar og det skulle gi total mcap pÄ 37,5 millioner. NÄ er pris 0,05 - 0,06 sÄ ca mcap pÄ 60 millioner. SÄ da er en tidobling ikke urimelig med litt Hvaler som tenker det samme. Har salg pÄ ca 10x det jeg ga i tilfelle pump plutselig kommer, noe jeg satte tidligere sÄ vi tenker ganske likt. Men ingenting er garantert

1 Like

Anbefales om du driver med ico’s: https://www.youtube.com/watch?v=mmdHyco3SAE

Qlink, nex og aphellion er ico’er som kommer pĂ„ Neo
Qlink og nex skal jeg definitivt vÊre med pÄ, aphellion nope.

Takk, skal sjekke ut.

For past month china has been strict regarding bitcoin and cryptocurrency trading. They banned all of the Chinese exchanges and that was massive blow to bitcoin and other coins.
But their are rumours circulating that china might remove trading ban after the elections and this has caused bitcoin to pump from last 24 hours.
If this rumor turns out to be true or if any positive news comes out regarding bitcoin from Chinese government, that will be a massive boost for bitcoin and other Chinese coins.

NEO
WTC
RPX and other Chinese coins.

We have been monitoring these specific coins and if we find good entry point, we will post here.

:rofl::rofl:

image

2 Likes

Nye salgstrikset for Ä fÄ flere til Ä bli innsidere

2 Likes

Lykke til med det. For min del tÞr jeg pÄstÄ at eneste store muligheten for Ä tjene store penger er Ä investere i VRC/VRM :wink: ingen andre vil slÄ det de holder pÄ med.