Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Vertcoin?

Nei Nei :stuck_out_tongue:

Nei nei ?:sweat_smile:

:thinking:Sentralisering av tekinvestor nettverket.

Vericoin… Larsen liker å være mystisk.

Jeg fikk 10x på mine VTC, satset ettersom marketcap var latterlig i forhold til seriøsiteten på prosjektet. Vurderer gå inn endel på VRC OG verium neste krakk. Har pittelitten posisjon der nå, men siste tiden har de ikke prestert særlig. Plutselig tar det av slik som VTC. Men jeg må innrømme jeg har ikke såtte meg inn i det prosjektet enda, men mtp mcap er de jo svært aktive og unike. Liker. Å ha endel av pengene i lave mcap coins, vtc var min. Men er ikke lav mcap nå lenger når ligger rundt 200m! Skal fortsatt ha endel der da, men realiserte nettopp gevinsten min og avventer forken før jeg kjøper meg inn. Regner med å selger unda endel av de andre coinsene snart også i håp om lavere inngang.

Ening i det du sa.
Ja, veldig bra prosjekt, og volumet har jo skutt i været de siste ukene. Kjøpte noen selv i august, solgte det meste i dag.

Kikker litt på Groestlcoin

Haha noen på reddit begynner forsøke pumpe den som de gjor med VTC nå :joy: har ikke lest så mye på den. Om det er bare enda en forbedret btc vet jeg ikke om jeg gidder. Skal sjekke ut likevel da, var reddit som gjor jeg oppdaget vtc så.

Hehe, greit for meg…Leste at VTC skulle halvere antall coins i desember…Må vel være bra?

Ja det vil jo vertfall gjøre at det kan fortsette å stige dersom interessen forsatt er der. Kanskje endel som miner i dag kjøper i stedet som følge av økt vanskelighet, så balanser det seg ut. Men denne halveringen er jo kjent allerede og kan derfor være priset inn, syntes det er t vanskelig si hvor mye høyere den kan gå da vi allerede er 10x++ på kort tid og da er jo mye dekket inn allerede. Alt som skjer nå og har skjedd viste jo jeg da jeg investere. Dr er flinke til å fylle roadmap. Ledger og exchsnges viste jeg ikke om å kan forklare endel av hoppet. Samt det økte fokuset på desentralisering og asic-resistance som følge av bitcoin gold forken.

1 Like

$GRS linket til Palm Beach rapporten.

Da var rpx på coinmarketcap. Mcap på 26 millioner nå, men det baseres vel på circulating ikke total. Ser ut som dev i tillegg til ico sitter på 2/3 av token. Det var litt skummelt, men satser på at det kommer noen pumps.

Edit, kommentar fra bitcointalk. Men husk det er like seriøst som hegnar er for aksjer.
Quote from: magisterr on October 31, 2017, 09:18:34 PM
Quote
Circulating Supply
543,348,500 RPX
Total Supply
1,358,371,250 RPX

So 2/3 of tokens in devs? Shocked
I think price will fallen soon. Normal distribution 80/20 %… (20% in devs)

40% - Crowdsale
40% - Distributed in course of time to hodlers and content creators
15% - Company shareholders
5% - Company Employees

Such an awesome project.
At press time, market cap @ only 26,086,705.00
Immense growth potential.

In detail: https://www.reddit.com/r/RedPulseToken/comments/76yjht/red_pulse_the_project_with_one_the_highest_rois/
93% upvoted with 4.7K views.
As per the roadmap, RPX to the moon is inevitable IMO.

2 Likes

Følg med på BQX etter Nov fork!!!
just a tips!

1 Like
1 Like

Jeg har forsøkt å lage en konto på coinbase nå, men får kun “invalid id” når jeg scanner inn førerkortet. Andre som har hatt utfordringer med dette og evt har en løsning?

Har hatt samme problemet, prøv igjen og ikke skjul noe av ID.

1 Like

Det skal dog sies at jeg har et par små hull i førerkortet (nei, ikke prikker pga fartsbøter :stuck_out_tongue_closed_eyes: ), men kan det være årsaken? Jeg har forsøkt noen ganger nå.

1 Like

lol. Tja, det kan jo hende. Jeg prøvde meg på å skjule person nr mitt, det funket dårlig. Verifisering skjer sikkert automatisk, så hull i førerkortet reagerer den nok på.

1 Like

Spørs om jeg ikke må gjøre som ei søt politidame sa i en kontroll til meg da, hun anbefalte meg med en liten pekefinger å skaffe meg et nytt førerkort :sweat_smile: